taka-akseli on kaikkineen vielä alkuperänen.
kone on 1700 johon on vaihettu kansi, männät ja vauhtipyörä, ja loota fiiatista, kardaanikin on mallia omatekosta.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
En kyllä ole 100varma omastani .. liekö vaihdettu vaikka moneenkin kertaan. Se uskallan sanoa ettei se ole enää vakio..
Litistystä löytyy n12kg/pytty, vauhtipyörää on viilattu, kanavia avarrettu ja lohkoa laskettu.. Mut vaihdetun kaasarin suuttimet on vähän lie turhan rouvit.. ovat suunnieltu ruokkimaan 2,8 mottia kun nyt on tuo 1,5 eli tulvimista on havaittu tapahtuvan.. Pitäs nopsasti löytää sopivampaa suutinta tilalle.. Kaasari on peräisin bandwagenista? En ole 100varma--
päivitystä.
kone 1700 johon vaihettu kansi nokka sekä fiiatin 2,0tc vauhtipyörä.
laatikko 131 mirafiorista
kartaani vaihettu ja lyhennetty
taka-akseli vaihettu vahvistettuun samalla murikka ja vetarit vaihtunut.
sisusta vaihettu
maalattukkin kerran yli
muutenhan se onkin lähes orkkis
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Pata vaihdettu pariin otteeseen. Nyt 1500:n motti ja komiasti laulaa.
Voimansiirto on alkuperäinen nelilovinen joka ei tunnut pettävän sitten millään... hyvä niin
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm