Sivu 2/2

Lähetetty: 26.11.2006 10:13
Kirjoittaja pappa-igor
colera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetään :? Vaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
niin juu taikka paineista koko auto :lol: eiköhän se ole kuitenkin helpompi vaan tiivistellä paremmin ja vaihtaa sisäkurkut/suuttimet :wink:

Lähetetty: 26.11.2006 11:18
Kirjoittaja colera
pappa-igor kirjoitti:
colera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetään :? Vaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
niin juu taikka paineista koko auto :lol: eiköhän se ole kuitenkin helpompi vaan tiivistellä paremmin ja vaihtaa sisäkurkut/suuttimet :wink:
Niin, tai helpompi ostaa vaikka jonkun stockman sierran paineistettu solexi, sama varmaan volvossakin. Tai vielä helpompi hommata ruisku, tai tai tai...

Lähetetty: 26.11.2006 13:29
Kirjoittaja START
mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:

Lähetetty: 26.11.2006 16:56
Kirjoittaja colera
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?

Lähetetty: 26.11.2006 18:43
Kirjoittaja Zillinger
colera kirjoitti:
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
Joo kyllä se on ihan toimiva homma, onhan nuita nähty esim homemadeturbos-sivulla. kokeilen kuitenki nyt ihan perinteisesti tuolla sohlolla ja jos menee hermot niin häätyy alkaa ettiin halpaa paineistettuu kaasaria. ei niitä vaan tunnu olevan mitä nytki katellu. tarviiko btw tehä mitään niille alipaineletkuille jotka tulee siihe kaasariin, laittaa painekoteloon yms?

Lähetetty: 26.11.2006 19:14
Kirjoittaja Zillinger
No just ku pääsin sanomasta ni löyty paineistettu pässinpalli!

Lähetetty: 27.11.2006 16:15
Kirjoittaja START
colera kirjoitti:
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
juu noissa jenkkivehkeissä niitä vissiin käytetään
joskus veee kasissa ne remmiahto jonkun voortin ja käyttivät tuota tekniikkaa

Lähetetty: 10.12.2006 23:33
Kirjoittaja Zillinger
Ei päässy tätäkään loppuun asti viemään, lada lähtee ens vkolla uudelle omistajalle. mutta garretti on myynnissä jos jotakuta kiinnostaa :)