turbocombi kirjoitti:lada 1500 combi on kyseessä.... nämä spaxit on aika suht edulliset... tehnekkö mitään? jotku kehuu jotku haukkuu...
minulla on toiminut erittäin hyvin. mutta toimitusaika oli vain 4 viikkoa!
nyt kulkee lada jopa suoraan ettei tarvii joka montun jälkeen olla ohjaamassa ja eikä vetele enää urissa. renkaina on 195/50/15 et18
niin nyt on iskarit ollu alla jonkun aikaa. 140 sarjalaisen volvon iskarissa oli holkki ylhäällä ja alhaalla ei eli ne joutu siirtämään toisinpäin. 7cm ne oli lyhyemmät mutta tuntuu aikas hyviltä. Sladit menee paljo tasasemmin ei puske enää oikein ollenkaan.
lärssön kirjoitti:ne kybin kaasuiskarit on ihan paskat kokemusta on ei ainakaan pelannu pätkityillä jousilla
Mullaki on Kybin kaasut edessä ja takana nimenomaan pätkityillä vakiojousilla. En tiä sit onko parempi vai huonompi alusta ku vakiossa, ku ei oo muusta kokemusta. Vaikuttaa kuitenkin ihan riittävän hyvältä..
eli onko siinä nappiksen kojelauta ja penkit?
Eli suorakaiteen muotoinen mittaristo?
Mikäli on niin olet tuunannut suhteellisen harvinaista vehjettä
vaikka tää on ihan offtopic niin kiinnosta useampaakin onko autossa pyöreät vai vaaka mittarit? jos on siis alunperin 1,5 litraisella koneella varustettu -79 käyttöön otettu farmari
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
autossa on vaakamittarit. rekisteriotteen mukaan auto on 1.5 mutta siihen on vaihdettu kylläkin jälemmin 1.2 moottori... muuta en ole vielä saanu erikoisempaa selville. onko muuten mahdollista et combeissa olis lukkoperä? kuulin tollaisen huhun...
turbocombi kirjoitti:autossa on vaakamittarit. rekisteriotteen mukaan auto on 1.5 mutta siihen on vaihdettu kylläkin jälemmin 1.2 moottori... muuta en ole vielä saanu erikoisempaa selville. onko muuten mahdollista et combeissa olis lukkoperä? kuulin tollaisen huhun...
turbocombi kirjoitti:autossa on vaakamittarit. rekisteriotteen mukaan auto on 1.5 mutta siihen on vaihdettu kylläkin jälemmin 1.2 moottori... muuta en ole vielä saanu erikoisempaa selville. onko muuten mahdollista et combeissa olis lukkoperä? kuulin tollaisen huhun...
onko auton tyyppikoodi 21023 vai 21020 tai 2102, selviää rekisteriotteen mallikohdasta ja tyyppikilvessä (ei auton runkonumero)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)