mitä alustaa ladaan?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja miksu »

turbocombi kirjoitti:lada 1500 combi on kyseessä.... nämä spaxit on aika suht edulliset... tehnekkö mitään? jotku kehuu jotku haukkuu... :shock:
minulla on toiminut erittäin hyvin. mutta toimitusaika oli vain 4 viikkoa!
nyt kulkee lada jopa suoraan ettei tarvii joka montun jälkeen olla ohjaamassa ja eikä vetele enää urissa. renkaina on 195/50/15 et18
slarppa

Viesti Kirjoittaja slarppa »

200 sarjan volvon jouset käypi ladaan taakse kun rälläköi vaan jousesta ylälenkin pois...
slobohoro

Viesti Kirjoittaja slobohoro »

Vai alalenkin?
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Itse aion ainakin hankkia nuo spaxit, ei tarvii pelleillä sopivuuden kanssa ja säädettävyys on pop :D
lärssön

Viesti Kirjoittaja lärssön »

ne kybin kaasuiskarit on ihan paskat kokemusta on ei ainakaan pelannu pätkityillä jousilla
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

lärssön kirjoitti:ne kybin kaasuiskarit on ihan paskat kokemusta on ei ainakaan pelannu pätkityillä jousilla
kyllä mulla on ainakin hyvin pelannu... mutta eihän mikään iskari toimi jos jousta on katkastu niin paljon että iskari ei liiku :?
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
slarppa

Viesti Kirjoittaja slarppa »

slobohoro kirjoitti:Vai alalenkin?
no tuota... en kyllä täysin varma, mut sen kapean lenkin kuitenkin pois :lol:
slobohoro

Viesti Kirjoittaja slobohoro »

Niin, se kapeampi pää pultataan tukivarteen kiinni, suora yläpää nojaa eräänlaiseen peltitötteröön.

Anteeksi offtopic, eihän tämä nyt liittynyt mitenkään Ladoihin.
Avatar
lada 1300s
Viestit: 323
Liittynyt: 13.5.2004 7:56
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja lada 1300s »

niin nyt on iskarit ollu alla jonkun aikaa. 140 sarjalaisen volvon iskarissa oli holkki ylhäällä ja alhaalla ei eli ne joutu siirtämään toisinpäin. 7cm ne oli lyhyemmät mutta tuntuu aikas hyviltä. Sladit menee paljo tasasemmin ei puske enää oikein ollenkaan.
Avatar
Lada-Mies
Viestit: 947
Liittynyt: 22.2.2005 10:29
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

Siis Aito 1500combi vm. 79??

eli onko siinä nappiksen kojelauta ja penkit?
Eli suorakaiteen muotoinen mittaristo?
Mikäli on niin olet tuunannut suhteellisen harvinaista vehjettä :shock:
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
hiawis

Viesti Kirjoittaja hiawis »

lärssön kirjoitti:ne kybin kaasuiskarit on ihan paskat kokemusta on ei ainakaan pelannu pätkityillä jousilla
Mullaki on Kybin kaasut edessä ja takana nimenomaan pätkityillä vakiojousilla. :D En tiä sit onko parempi vai huonompi alusta ku vakiossa, ku ei oo muusta kokemusta. Vaikuttaa kuitenkin ihan riittävän hyvältä..
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10253
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

lada-mies kirjoitti:Siis Aito 1500combi vm. 79??

eli onko siinä nappiksen kojelauta ja penkit?
Eli suorakaiteen muotoinen mittaristo?
Mikäli on niin olet tuunannut suhteellisen harvinaista vehjettä :shock:
vaikka tää on ihan offtopic niin kiinnosta useampaakin onko autossa pyöreät vai vaaka mittarit? jos on siis alunperin 1,5 litraisella koneella varustettu -79 käyttöön otettu farmari
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
turbocombi

Viesti Kirjoittaja turbocombi »

autossa on vaakamittarit. rekisteriotteen mukaan auto on 1.5 mutta siihen on vaihdettu kylläkin jälemmin 1.2 moottori... muuta en ole vielä saanu erikoisempaa selville. onko muuten mahdollista et combeissa olis lukkoperä? kuulin tollaisen huhun...
turbocombi

Viesti Kirjoittaja turbocombi »

turbocombi kirjoitti:autossa on vaakamittarit. rekisteriotteen mukaan auto on 1.5 mutta siihen on vaihdettu kylläkin jälemmin 1.2 moottori... muuta en ole vielä saanu erikoisempaa selville. onko muuten mahdollista et combeissa olis lukkoperä? kuulin tollaisen huhun...
korjaus papereissa siis 1.57
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10253
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

turbocombi kirjoitti:autossa on vaakamittarit. rekisteriotteen mukaan auto on 1.5 mutta siihen on vaihdettu kylläkin jälemmin 1.2 moottori... muuta en ole vielä saanu erikoisempaa selville. onko muuten mahdollista et combeissa olis lukkoperä? kuulin tollaisen huhun...
onko auton tyyppikoodi 21023 vai 21020 tai 2102, selviää rekisteriotteen mallikohdasta ja tyyppikilvessä (ei auton runkonumero)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin