Sivu 2/2

Lähetetty: 7.9.2006 20:43
Kirjoittaja pressa
muutama tapaus on ollut missä boksista on kärähtänyt tehotransistorit jotka ohjaavat solenoideja
yleensä on ollut solenoidi jotenkin oikosulussa että transistorit on kärähtäneet
toimivuuden voi testata virtakynällä solenoidin johtimista auton käydessä tyhjäkäyntiä jolloin pitäisi olla sykkivä tasajännite

Lähetetty: 7.9.2006 22:41
Kirjoittaja RTJN65
Kun tarkkaan miettii niin voipi olla pelkkä kulunut/lakkautunut polttoaineventtiili. Välillä jumii ja välillä toimii.

Ja pahimmillaan jumii täysi asentoon, jolloin kaasari tulvii ja ei käynnisty.

Lähetetty: 8.9.2006 15:08
Kirjoittaja veoti
Kun auto lähtee käyntiin ja sammuu sitten, niin kyllä siellä joku solenoidi jää naputtamaan tosi äänekkäästi....

Olen kans alkanut kaasutinta miettimään...mutta taitaa itsellä jäädä korjaamatta. Mitähän lienee maksaa huolto...

Lähetetty: 8.9.2006 17:12
Kirjoittaja RTJN65
Aika pitkä matka käydä Rovaniemellä korjaamassa... :?

Lähetetty: 8.9.2006 18:28
Kirjoittaja 'aatee'
lähetä kaasari korjattavaksi :)

axtw

Lähetetty: 9.9.2006 7:05
Kirjoittaja vazili 2107
Jep, toi Axteekki voi toisinaan olla aika kimurantti, mutta josse on huallettu
niin se kyllä toimii ihan hyvin :D

Kiitos vastanneille...

Lähetetty: 11.9.2006 18:05
Kirjoittaja veoti
Yritän löytää täältä korjaajan, joka sais kaasuttimen kuntoon... Olen kyllä miettinyt, että olisko kellään täysin kunnostettua kaasutinta, ja tietenki möis sen siten että ottais tämän kaasuttimen vaihdossa...

Lähetetty: 11.9.2006 20:07
Kirjoittaja RTJN65
Olen joskus tehnyt tollasta. Nyt olis 2 hyvää runkoa ja ehostus maksaa 60-120 eur (riippuen tasosta ja pajonko uutta osaa pistetään).

Mutta kun aika ei riitä. Nytkin on kalenteri seuraavat 5 viikkoa täynnä.