
No, ajanhan mää enimmäkseen maantiellä, tosin sivuteillä hissukseen

Tänään tuli vastaava rengas-setuppi alle. Ongelmia oli hieman kotiin tullessa, sillä vasen eturengas otti äänestä päätellen johonkin kiinni tietyssä vaiheessa ratin kierrosta oikealle kääntyessä.TOVERI NIVA kirjoitti: Galina v.2005 alla 205/80-16 Insa Turbo Saharat orkkisvanteilla, takavanteita tuotu ulospäin 15mm ja takapään sisäänjoustoa rajoitettu 2 jääkiekon verran per puoli, orkkiskaaret olis vielä mahtunu oleen, etunurkkaa ois varmaan joutunu siistiin, ei korotettu.
Katoppa piruuttas että onko sulla erimoiset caster-kulmat kuskin ja repsikan puolella, tokihan noi itäautojen koritkin voi olla vähän vinksallaan mutta luulisin että nyt voi kyse olla casterista.NesteHukka kirjoitti: Kummallista sinänsä, että sama ongelma ei ilmene toisella puolella, vaikka sielläkin puolella kaari on ehjä etunurkastaan.
Niin siis sulle tuli just noi Saharat alle?NesteHukka kirjoitti: Rengasliikkeen omistaja naureskeli, että on varmasti niin kamalat ajaa maantiellä, että jää ne ajelut vähiin, mutta en nyt ainakaan toistaiseksi huomannut, että olisi ollut sen pahempi ajaa mitä aikaisemmat 195/75-16 pinnatut talvirenkaat. Ehkä jopa jollakin tavalla parempi.
Karkean kuvion tuntee hiljaisessa vauhdissa pienenä tärinänä, mutta ei haittaa mitään kun on oikea asenne.
Täytyypä katsoa noi kulmat juu.TOVERI NIVA kirjoitti:Katoppa piruuttas että onko sulla erimoiset caster-kulmat kuskin ja repsikan puolella, tokihan noi itäautojen koritkin voi olla vähän vinksallaan mutta luulisin että nyt voi kyse olla casterista.NesteHukka kirjoitti: Kummallista sinänsä, että sama ongelma ei ilmene toisella puolella, vaikka sielläkin puolella kaari on ehjä etunurkastaan.
Niin siis sulle tuli just noi Saharat alle?
Mä ainakin tykkään että ne on tosi pehmeet ajaa asvaltilla!
Isoilla paineilla sen pompotuksen tuntee pienessä vauhdissa mutta normaaleilla paineilla ei ainakaan tossa 235/75-15 koossa enää huomaa.