Takuu pitää tietysti vielä antaa väh. 3kk
Mitä kehtaan axteekista pyytää?
No näyttää vaan olevan niin, että nettiautossa olevat 500Euron kanttilamput on siellä kuukausi kaupalla, paitsi ehkä 1700i:t. Harraste autoksi ei kelpaa, ku nappiksia saa samalla rahalla. Käyttöautoksi kallis, kun tuolla rahalla saa pienempi ruokaisia saman kokoisia, vastakatsastettuja euroja/japseja. Lisäksi näiden huoltovälit on tuplat takavetoladoihin nähden. Lisäksi vielä tuo laatikkovika....
Tuskin yksikään näistä jotka tuon arvioi 400-500Euroksi olisi itse valmis siitä noin paljon maksamaan?
,_,/ukka
Tuskin yksikään näistä jotka tuon arvioi 400-500Euroksi olisi itse valmis siitä noin paljon maksamaan?
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Juuri näin...Mikkoo kirjoitti:Laatikkovikainen asteekki 500€
Nonnis kirjoitti:Vai että 40-50 euroa. Arpati taitaa polkea hintoja ittelleen sopivaksi
Juuri näin...
Hmm...
Mutta ajatelkaas jos joutuu teettämään tuon laatikon rempan/vaihdon liikkeessä + mahdollinen vaihtolaatikko niin kandeeko maksaa 500 eur
Jos tekee ite niin ei siitä siltikään voi ehjän hintaa maksaa jos joutuu toisen lootan ostamaan...
Ostaja voi multa tulla hakeen 120 eur 5V lootan
124/2101 practical beauty
- Lada-Jussi
- Viestit: 10253
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
No ei sen ehjän laatikon hinta mihinkään laske vaikka joku myynnissä oleva auto olisi viallinensamarai kirjoitti:40 euron Ladaan 120 eurin vaihteisto.arpati kirjoitti:
Ostaja voi multa tulla hakeen 120 eur 5V lootanToihan on jo ryöstämistä.
![]()
No jos siitä autosta 40 eur maksaa ja tekee vähän työtä ja ostaa 120 eur laatikon... Sen auton voi sitten myydä sillä 500 eurolla (jos joku maksaa) => 120 + 40 =160 eur ja siitä sitten 500 - 160 eur = 340 eur työpalkkoja jos sen tuohon 500 euroon saa myytyä ehjänä... Että Samarai nyt repii siitä eikä pelleile... Työpalkka pienenee aina enemmän mitä enemmän itse autosta joutuu maksamaan... Ihan simppeliä matikkaa mun mielestä
Asennus ei kuulu hintaansamarai kirjoitti: Kuuluuko asennus hintaan ja onko työlle ja laatikolle ikuinen takuu?
Laatikolle saa toki toiminta takuun => rahat takaisin jos ei ole ehjä
Niin ja annan vielä 10 - 20 eur hyvityksen vanhasta rikkinäisestä 5V vaihteistosta... Hyvitys vaurion vakavuuden mukaan. Näin todellinen vaihteiston hinta tulee olemaan se 100 eur...
124/2101 practical beauty
Arpati, no toihan oli pelkkä heitto
Täällä kun ei mikään saisi maksaa mitään ja silti pitää olla takuu päälle.
vähän niinkuin se laihialainen, joka kirpputorilla tinki pukua itselleen. Lopulta myyjä kypsyi ja lupasi sen ilmaiseksi. Laihialainen lupasi ottaa, jos saa sen kaksilla housuilla.
vähän niinkuin se laihialainen, joka kirpputorilla tinki pukua itselleen. Lopulta myyjä kypsyi ja lupasi sen ilmaiseksi. Laihialainen lupasi ottaa, jos saa sen kaksilla housuilla.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Virossa muuten Kuusakoski maksaa romuautosta 2000 kroonia/tonni (n. 130€), jos renkaat, nesteet sisustus, penkit ja lasit on poistettu.
http://www.kuusakoski.ee/?id=581
http://www.kuusakoski.ee/?id=581
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
itse olen noita kattiladoja muutaman purkuun ostanut ja maksimissaan olen 50e maksanut.. otetaan esimerkiksi pari viikoa sitten tullut ruosteeton vm 93 lada jolla vähän reilu satatuhatta ajettu leima loppumassa parin viikon päästä. ostohinta oli 50e ja laskin että leimalle laittoon menisi jonkin verran käteistä ja siitä sen noin 400e saisi eli eikun purkuun, osina olen saanut auton osto hinnan monin kertaisesti takaisin. ja käteen jää enempi kuin katsastettuna myytynä. kieltämättä taas hävisi yksi lada suomen tieliikneteestä mutta kohtuuliisen helppo raha houkuttaa aina
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)