Mitä kehtaan axteekista pyytää?
Mitä kehtaan axteekista pyytää?
Lähtee Lada myyntiin heinäkuun alussa, kyseessä on tuskan punainen 1994 vuosimallin 1500s varustettuna axteekkikaasarilla. Auto on aika priima kunnossa, käytännössä ei ruostetta. Uudet talvi- ja kesärenkaat, kesärenkaat 14 tuuman peltivanteilla.
Meni katastuksesta läpi eikä mitään vikoja ole, kaasari toimii moitteettomasti eikä päästöissä häikkää. Säädätin ne viime vuonna ja nyt meni samoilla säädöillä uudestaan läpi.
Ainoa vika on se, että nelosvaihde ponnahtelee paikaltaan. Veemäinen vika tuo.
Onkos kellään Ladoja mua enemmän myyneellä ja ostaneella vinkkejä että mitä siitä kehtais pyytää -ja mitä siitä voisi saada?
*EDIT* kilsat unohdin merkitä, eli n. 75 000, ensimäinen kierros mittarissa siis menossa.
Meni katastuksesta läpi eikä mitään vikoja ole, kaasari toimii moitteettomasti eikä päästöissä häikkää. Säädätin ne viime vuonna ja nyt meni samoilla säädöillä uudestaan läpi.
Ainoa vika on se, että nelosvaihde ponnahtelee paikaltaan. Veemäinen vika tuo.
Onkos kellään Ladoja mua enemmän myyneellä ja ostaneella vinkkejä että mitä siitä kehtais pyytää -ja mitä siitä voisi saada?
*EDIT* kilsat unohdin merkitä, eli n. 75 000, ensimäinen kierros mittarissa siis menossa.
Viimeksi muokannut Misha, 7.5.2006 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
no ei kai nyt sentään tolla,_,/ukka kirjoitti:50-100Euroa siitä saa. Jos tuota enempi haluaa, niin pitää löytää joku joka haluaa Ladan. Tämä onkin vaikeampaa kuin se hinnan määrittely. Noilla nettiauton takavetojen pyynti hinnoilla kun on jo aika hyvä valikoima muunkin merkkisiä autoja.
,_,/ukka

itse en ole asiantuntija, mutta jos toi olis mun ja siitä ei 400-500 euroa saisi, niin sitten jäisi pihaan..ainakin toi mun Samara jää mätänemään ton alle.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Nettiauton hintoja paljon seuranneena sanoisin, jos haluat suht nopeat kaupat niin laita vaikka 600 pyyntiä. Ja sitten tinkivara pois eli 500 ekua on semmonen hinta millä pääsee tekeen kauppoja. Saa tietysti pyytää enemmänkin, mutta kaupan teko on jo melko nihkeää... 

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
Jos tuommosen lähemmäs 170 tkm ajetun katiskan kuin mulla saa 100 €urolla niin ei nyt hyvää vähän ajettua ruosteetonta ja hyvin pelittävää asteekkia tuolla hinnalla pidä myydä. Tosin tuo lootavika laskee hintaa. Mutta tuollahan ajelee vielä pienen ikuisuuden kun hyvin pitää ja vaihtaa lodjun.
Sanoisin että noin 500-600€ max.
Sanoisin että noin 500-600€ max.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
Lootavika tiputtaa helkkarin monta ostajaa pois kuvioista, kaikki vääränlaisella peukalolla varustetut henkilöt siirtyvät suosiolla seuraavaan ilmoitukseen. Autosa voi koittaa pyytää sitä 500 - 600e, mutta laatikko kannattaisi vaihtaa ensin. Risaa kun ei kovin moni uskalla ostaa. Jos tuossa on vielä 5v loota niin silloin rikkinäisyys vaikuttaa hintaan enemmän, satasen verran noista ehjistä laatikoista näytetään pyytävän joten arvo alenee heti sen verran.
- LADA-POWER!
sopivasti. 

Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa