Ja tämä testamentti on tehtävä vielä elossa ollessa. Kuulemma kuolleena tehty testamentti ei ole pätevä.pressa kirjoitti:kuoleman tapauksissa pitää kuolevan testamentata tehtävänsä jollekin
työtä tarjolla
todellakin.niin kävi sillon ratapäivilläkin.Lada-Jussi kirjoitti:mä en viitti ilmottautua, mut kuitenkin sitten nakitetaan jos kukaan muu ei ole suostunutsinänsä olen kyllä käytettävissä kun vain paikalla olen ja yleensä olen.
muistatko?
t:lada-mies
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
- ladoilla radalle
- veli alexei
- Moderaattori
Vapaaehtoiset meni talvisodassa...ei kun asiaan....eli kyllä juu se vähän sitä on että piiri pieni pyörii ja hommia tekee. Onhan se toki hyvä, että toimivaa systeemiä ja väkeä käytetään. Uudet kun eivät ehkä niin sitten hommaa osaa. Toki ei nuo kokoontumisten työt ja juttujen kirjottaminen Pravdaan mitään Mensa:n papereita vaadi. (Meinaan kun itsekkin olen ottanut osaa molempiin) Eli rohkeasti vaan mukaan uudetkin.
Tuo vaan mitä tässä on tullut ilmikin, että ei sitä kaikki osaa sanoa kokoontumisiin pääsyään monen kuukauden päähän. Ja siis kun ei ne kokoontumisten tehtävät nyt niin hirveän vaativia ja ennakko valmistautumisia niin vaadi, niin kyllä pienempikin aika luulisi riittävän. Ja tosiaan aina voi käyttää tätä nakitusta mitä on kokoontumisissa käytettykin, jos jokin homma tekijöitä vaatisi ja ei ketään hommaan muuten saada.
Itse olen kyllä suht valmis nakkeja ottamaan vastaan (muitakin kun syötäviä).
Ai niin, ja olenhan lippu- ja panderollivastaava. Eli mulla jo hommia onkin.
Tuo vaan mitä tässä on tullut ilmikin, että ei sitä kaikki osaa sanoa kokoontumisiin pääsyään monen kuukauden päähän. Ja siis kun ei ne kokoontumisten tehtävät nyt niin hirveän vaativia ja ennakko valmistautumisia niin vaadi, niin kyllä pienempikin aika luulisi riittävän. Ja tosiaan aina voi käyttää tätä nakitusta mitä on kokoontumisissa käytettykin, jos jokin homma tekijöitä vaatisi ja ei ketään hommaan muuten saada.
Itse olen kyllä suht valmis nakkeja ottamaan vastaan (muitakin kun syötäviä).
Ai niin, ja olenhan lippu- ja panderollivastaava. Eli mulla jo hommia onkin.

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
-
hitsit kun ei ite ikinä pääse mihinkään kokoontumiseen.
Ei korttia, ei siis ikää niinkuin jo moni tietääkin. Eikä myöskään kyytiä, mutta jos joku on mukava toveri ja täälläpäin on kokoontuminen ja ottaisi mut kyytiin niin tulen ilomielin. 

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
Jep. Bemuista ei varmaan paljotta muitten kun sun kaa olis juttua. Ladoista kyllä riittää juttua kaikkien kanssa.markku kirjoitti:No niin varmaan joku sieltäpäin tulee.....mukaan vaan, pääsee puhumaan ladoista ja bemiksistä "ehkä"

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.