työtä tarjolla
työtä tarjolla
nyt taas on uusi vuosi ja uudet hommat
jaossa olisi kokoontumisissa tapahtuvia toimia
eli esim. tuomariksi pilkkikisaan
kilpailunvetäjä kevätpörähdykseen
lippumiehiä sorapätkälle ja asfaltille
makkaramestaria moniin kokoontumisiin
lisäksi jutunkirjoittaja joka tapahtumaan
ja paljon paljon muita tehtäviä
sitovat ilmoittautumiset vähintään kuukausi ennen tapahtumaa minulle
niin ja vielä lisäys
tehtävistä ei saa mitään palkkaa ainoastaan mainetta ja kunniaa
jaossa olisi kokoontumisissa tapahtuvia toimia
eli esim. tuomariksi pilkkikisaan
kilpailunvetäjä kevätpörähdykseen
lippumiehiä sorapätkälle ja asfaltille
makkaramestaria moniin kokoontumisiin
lisäksi jutunkirjoittaja joka tapahtumaan
ja paljon paljon muita tehtäviä
sitovat ilmoittautumiset vähintään kuukausi ennen tapahtumaa minulle
niin ja vielä lisäys
tehtävistä ei saa mitään palkkaa ainoastaan mainetta ja kunniaa
-
Siis älkää unohtako, että tämä on myös mahdollisuus päästä toteuttamaan itseään. ...
Tule ja tee tapaamisesta sellainen kuin juuri olet AINA halunnut; makkaranpaistosta ei kuitenkaan luovuta!
Ja TV:kin on ollut mukana monessa tapaamisessa; järjestä itsesi näkyville!
Nyt on aika toimia; kohta olemme Natossa ja Lada Kerho kielletään militanttisena venäläismielisenä liikkeenä: Organisoi Ladojen kätkentä verkosto.
Siis mitä vielä odotat; ota yhteyttä ja ryhdy toimeen!
Tule ja tee tapaamisesta sellainen kuin juuri olet AINA halunnut; makkaranpaistosta ei kuitenkaan luovuta!
Ja TV:kin on ollut mukana monessa tapaamisessa; järjestä itsesi näkyville!
Nyt on aika toimia; kohta olemme Natossa ja Lada Kerho kielletään militanttisena venäläismielisenä liikkeenä: Organisoi Ladojen kätkentä verkosto.
Siis mitä vielä odotat; ota yhteyttä ja ryhdy toimeen!
Tuntuu vain olevan vallitsevana teemana, että jos jollakulla on jotain negatiivista sanottavaa, kritiikkiä tai kehitysehdotuksia niin heti kiukutellaan: "V1TTU tee ite parempi niin ei tarvii valittaa!"
Hyviä juttuja ovat mielesti tähän asti olleet ja kaikki on mielenkiinnolla luettu läpi ainakin kertaalleen.
Hyviä juttuja ovat mielesti tähän asti olleet ja kaikki on mielenkiinnolla luettu läpi ainakin kertaalleen.
.
Ei kai kritiikkiä tai kehitysehdotuksia voi antaa ennen kuin on nähnyt valmiin tuotteen?,_,/ukka kirjoitti:Se vaan on kumma homma, ku kehitysehdotukset ja krittiikki tulee aina jälkeenpäin. Seuraava tapaaminen/tapahtuma kun lähestyy, niin porukka taas passivoituu
,_,/ukka

Ja jos ei olisi niin pirun kylmä niin nostaisin hattua niille jotka juttuja ovat kirjoittaneet/tulevat kirjoittamaan. Etenkin jussin/nonniksen hyvin eri näkökulmista kirjoitetut jutut samasta reissusta olivat mielenkiintoisia.
Olisiko ideaa jalostaa samaa idea johonkin tapahtumaan? Samasta tapahtumasta kirjoittaisivat joku "vanha konkari" ja joku tuore keltanokka? Tulisi varmasti hyvin erilaiset jutut.
.
- Lada-Jussi
mä en viitti ilmottautua, mut kuitenkin sitten nakitetaan jos kukaan muu ei ole suostunut
sinänsä olen kyllä käytettävissä kun vain paikalla olen ja yleensä olen.

-
Oliskohan tuo Jussi hyvä pilkkikilpailun tuomari; lahjomaton valtion virkamies, jonka en ole koskaan nähnyt pilkkivän; ainakaan järvenjäällä?Lada-Jussi kirjoitti:mä en viitti ilmottautua, mut kuitenkin sitten nakitetaan jos kukaan muu ei ole suostunutsinänsä olen kyllä käytettävissä kun vain paikalla olen ja yleensä olen.