työtä tarjolla

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
pressa

työtä tarjolla

Viesti Kirjoittaja pressa »

nyt taas on uusi vuosi ja uudet hommat
jaossa olisi kokoontumisissa tapahtuvia toimia
eli esim. tuomariksi pilkkikisaan
kilpailunvetäjä kevätpörähdykseen
lippumiehiä sorapätkälle ja asfaltille
makkaramestaria moniin kokoontumisiin
lisäksi jutunkirjoittaja joka tapahtumaan
ja paljon paljon muita tehtäviä

sitovat ilmoittautumiset vähintään kuukausi ennen tapahtumaa minulle

niin ja vielä lisäys
tehtävistä ei saa mitään palkkaa ainoastaan mainetta ja kunniaa
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Siis älkää unohtako, että tämä on myös mahdollisuus päästä toteuttamaan itseään. ...

Tule ja tee tapaamisesta sellainen kuin juuri olet AINA halunnut; makkaranpaistosta ei kuitenkaan luovuta!

Ja TV:kin on ollut mukana monessa tapaamisessa; järjestä itsesi näkyville!

Nyt on aika toimia; kohta olemme Natossa ja Lada Kerho kielletään militanttisena venäläismielisenä liikkeenä: Organisoi Ladojen kätkentä verkosto.

Siis mitä vielä odotat; ota yhteyttä ja ryhdy toimeen!
pressa

antaa olla
kun ei osallistu tekemiseen voi haukkua täydestä sydämmestä
järjestelythän on aina huonosti
kuka tahansa hoitaisi kaiken paremmin vaikka vasemmalla kädellä
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

No hyvä kun on tämäkin asia esillä. Jos jostakin tapahtumasta/ohjelmasta/ohjelman puutteesta valitetaan jälkeenpäin, voi viitata tähän ketjuun. On ainakin annettu mahdollisuus vaikuttaa.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Tuntuu vain olevan vallitsevana teemana, että jos jollakulla on jotain negatiivista sanottavaa, kritiikkiä tai kehitysehdotuksia niin heti kiukutellaan: "V1TTU tee ite parempi niin ei tarvii valittaa!"

Hyviä juttuja ovat mielesti tähän asti olleet ja kaikki on mielenkiinnolla luettu läpi ainakin kertaalleen.
.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Se vaan on kumma homma, ku kehitysehdotukset ja krittiikki tulee aina jälkeenpäin. Seuraava tapaaminen/tapahtuma kun lähestyy, niin porukka taas passivoituu :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Itse olen valmis tekemään vaikka mitä, mutta vielä ei uskalla ilmoittautua kun ei tapahtumaan/tapahtumiin pääsy ole vielä varmaa. Tottakai yritetään. Palataan asiaan kun paikalle pääsy varmistuu.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

,_,/ukka kirjoitti:Se vaan on kumma homma, ku kehitysehdotukset ja krittiikki tulee aina jälkeenpäin. Seuraava tapaaminen/tapahtuma kun lähestyy, niin porukka taas passivoituu :-)

,_,/ukka
Ei kai kritiikkiä tai kehitysehdotuksia voi antaa ennen kuin on nähnyt valmiin tuotteen? :wink: ja tulevia lehtiä vartenhan kehitysehdotukset on.

Ja jos ei olisi niin pirun kylmä niin nostaisin hattua niille jotka juttuja ovat kirjoittaneet/tulevat kirjoittamaan. Etenkin jussin/nonniksen hyvin eri näkökulmista kirjoitetut jutut samasta reissusta olivat mielenkiintoisia.

Olisiko ideaa jalostaa samaa idea johonkin tapahtumaan? Samasta tapahtumasta kirjoittaisivat joku "vanha konkari" ja joku tuore keltanokka? Tulisi varmasti hyvin erilaiset jutut.
.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Noh on se kumma kun pitää heti pillastua jos ei tuu kasapäin sitovia lupauksia puolen vuoden päähän :shock:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
pressa

eihän tässä mitään ole pillastuttu
ja kyseessä ei ole pelkät juttujen kirjoittamiset vaan tapahtumassa järjestelyjen hoitamiset
ja toinenkin vapaaehtoinen ilmoittautunut
hänkin toki wanhaa aktiivista joukkoa
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä en viitti ilmottautua, mut kuitenkin sitten nakitetaan jos kukaan muu ei ole suostunut :D sinänsä olen kyllä käytettävissä kun vain paikalla olen ja yleensä olen.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Lada-Jussi kirjoitti:mä en viitti ilmottautua, mut kuitenkin sitten nakitetaan jos kukaan muu ei ole suostunut :D sinänsä olen kyllä käytettävissä kun vain paikalla olen ja yleensä olen.
Oliskohan tuo Jussi hyvä pilkkikilpailun tuomari; lahjomaton valtion virkamies, jonka en ole koskaan nähnyt pilkkivän; ainakaan järvenjäällä?
pressa

tuomari on ilmoittautunut
eli oli tuota wanhaa aktiivi väkeä
ja on mittalaitteet omasta takaa
vaikkahan mikrometrin tarkkuuteen asti
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Olen mäkin toki käytettävissä ja näillä näkymin tuun kaikkiin tapahtumiin. Mutta koskaanhan ei voi tietää. Jos vaikka kuolee, niin joutuuko perikunta järjestään jotain Lada-kerhon heittokilpailua? ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
pressa

kuoleman tapauksissa pitää kuolevan testamentata tehtävänsä jollekin
Vastaa Viestiin