Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Owdy kirjoitti:Leima tuli, mutta onhan tuo 110 aika uuskin. Ainoa maininta väärän värisistä vilkun polttimoista
Samaa huomauttivat minullekin. Oli sivuvilkkujen väri haalistunut hehkuista olemattomiin. Mutta leima kerralla. Toivotti vain tulemaan vuodenpäästä uudelleen. (112 hb Mallia -o1)
Ja taas iskivät leiman lappuun ekalla ja kyseessä -91 2105 1500 axtec power... Eilen vaihdoin vaan takavetarin kun laakeri paskana ja huuhtelin tinnerillä öljyt kengistä ja rummusta + vaihdoin toki stefan... Tarkastuslappuun tuli taas huomautus peruutusvalon, töötin ja pissapojan toimimattomuudesta, mutta se pissapoika oli sutattu yli kun isä oli informoinut että sille on hieno johdon päässä roikkuva kytkin... Töötinkin saa toimimaan kun lykkää samassa johtonipussa olevan johdon pään ratin metalliosiin (ralliratti) Eli eipä viittinyt noitten takia hylätä ja toi peruutusvalo ei ole toiminut ainakaan pariin katsastukseen (laatikon anturilta nasta poikki) muttei ne siitä hylkää Tuossa on ihan ihme sähköhassäköitä/vikoja kun siihen on asennettu joskus joku "Auto Alarm" joka ei tietenkään pelitä tai en ainakaan tiedä miten sen pitäis toimia mutta sähköt on sekaisin erinäisten rosvojen takia (töötti ja pissapoika ei wörki orig sydeemeillä => uusi johto, sisävalot ei pelitä )
Huh, huh... Leima tuli Punanuoleen, mutta ei tosin helposti. Tänään aamulla klo:09.00 kaasuttimien (DHLA 40) säätöön. No siellä nousi tuskanhiki heti pintaan. Oliskos se ollu toi Co arvo mikä saa olla max: 500. No mulla se 2000 pinnoissa ja auto on vm-88 missä on tiukemmat päästö rajat kuin esim- 85 vuosimallissa... No onneksi oli asiantunteva säätäjä joka osasi hommansa. Puolituntia käänteli seosruuveja, tyhjäkäynti ruuveja ja sääti balanssit kohilleen ym. ym. Ja katso, Boshin testilaitteesta saatiin printattua ulos lappu jossa Co arvo oli 453 Meinasi itteltä jo uskoloppua, mutta päästölappu tuli. Kentin 286 nokka-akseli kun ei ainakaan helpota tuota päästömittausta... Ja sitten klo: 13.00 katsastukseen, missä inssi ei tietysti riemusta hyppinyt kun Lata olisi pitänyt leimata JO helmikuun loppuun mennessä. No ei ole pystynyt kun kone poksahti ja piti rakennuttaa uusi. Ja siinä vähän vierähti aikaa. Mutta mutta, sanomista ei löytynyt. Onneksi ei, koska normaali kuukauden korjausaikaahan ei olisi tullut tässä tapauksessa Muutoskatsastus 15" vanteille tehtiin samalla. Mutta kyllä taas on helpottunut olo kun on LEIMA lapussa
Hyvä juttu kun sait punakoneeseen leiman Ei se oo kyllä ihan helppoa tuon kanssa, mutta sitä varten on ammattilaiset kun ei meillä räpeltäjillä taidot riitä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Joskus 90-luvun alussa käytin jossain Lahden Autotestissä Ladaa päästölapulla, ukko katsoi arvot, kuunteli konetta ja sanoi ettei voi säätää kun venttiilivälykset ovat liian suuret. Sitten menin huoltoasemalle jossa asentaja käänsi ruuvia, katsoi mittaria kymmenisen sekuntia ja sanoi että hyvin on arvot kohdallaan.
Jaakkima kirjoitti:Auto-Watissako BA3 Punanuolen käytit saadettävänä? Jos käytit isä Räikkönenkö saati? Tuntuu olevan melkoinen velho noiden säätöjen kanssa.
Auto-watissa tietysti ja ite isäntähän siellä työskenteli, kyllä on ammattimies, se on sanottava
Keskiviikkona kaahasin konttorille ja kyllähän sieltä leima tuli. Mitänyt kattelin, niin ainakin iskarit on huonontuneet viimevuodesta selvästi. Jarrut oli oikein tasaiset ja hyvät (alle 10% heittoa akseleilla), mutta taka-akselilla oli melkein yhtä kovat voimat kuin edessä Lieneekö hyvä vai huono merkki, en tiedä.
Päästöt oli aika metässä ensalkuun koska putki vuotaa, mutta inssi piti hanskaa putkenpäässä tukkona ja arvotkin laski normaaleiksi. Pohjasta löyty yksi suht kauhea mätäpesäke vasemman tunkinkorvan edestä, vaikka ne mukamas oli kovaa peltiä No jokatatapauksessa nyt on 15 kk ajoaikaa...saattoi olla tämän kärrin viimeinen leima...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:...saattoi olla tämän kärrin viimeinen leima...
Nyt voit asennoitua tuohon autoon siten että ei tarvi erityisesti säästellä, eli hanaa vaan.. Tai sitte hommaat vaikkapa oman täytelankamigin ja tinailet nuo reiät umpeen seuraavalle leimalle ja taas on yli vuosi ajoaikaa
Noista jarruista taasen; veikkaan että takajarrut pitää hyvin ja etuset taas tasaisen huonosti. Näin ainakin meikäläisen päättelykyvyn mukaan