Aina kun yhden asian saa korjattua, joku toinen hajoo.
Leima!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
leima
Samaa huomauttivat minullekin. Oli sivuvilkkujen väri haalistunut hehkuista olemattomiin. Mutta leima kerralla. Toivotti vain tulemaan vuodenpäästä uudelleen. (112 hb Mallia -o1)Owdy kirjoitti:Leima tuli, mutta onhan tuo 110 aika uuskin. Ainoa maininta väärän värisistä vilkun polttimoista
124/2101 practical beauty
Huh, huh... Leima tuli Punanuoleen, mutta ei tosin helposti. Tänään aamulla klo:09.00 kaasuttimien (DHLA 40) säätöön. No siellä nousi tuskanhiki heti pintaan. Oliskos se ollu toi Co arvo mikä saa olla max: 500. No mulla se 2000 pinnoissa ja auto on vm-88 missä on tiukemmat päästö rajat kuin esim- 85 vuosimallissa... No onneksi oli asiantunteva säätäjä joka osasi hommansa. Puolituntia käänteli seosruuveja, tyhjäkäynti ruuveja ja sääti balanssit kohilleen ym. ym. Ja katso, Boshin testilaitteesta saatiin printattua ulos lappu jossa Co arvo oli 453
Meinasi itteltä jo uskoloppua, mutta päästölappu tuli. Kentin 286 nokka-akseli kun ei ainakaan helpota tuota päästömittausta... Ja sitten klo: 13.00 katsastukseen, missä inssi ei tietysti riemusta hyppinyt kun Lata olisi pitänyt leimata JO helmikuun loppuun mennessä. No ei ole pystynyt kun kone poksahti ja piti rakennuttaa uusi. Ja siinä vähän vierähti aikaa. Mutta mutta, sanomista ei löytynyt. Onneksi ei, koska normaali kuukauden korjausaikaahan ei olisi tullut tässä tapauksessa
Muutoskatsastus 15" vanteille tehtiin samalla. Mutta kyllä taas on helpottunut olo kun on LEIMA lapussa 
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3665
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Joskus 90-luvun alussa käytin jossain Lahden Autotestissä Ladaa päästölapulla, ukko katsoi arvot, kuunteli konetta ja sanoi ettei voi säätää kun venttiilivälykset ovat liian suuret. Sitten menin huoltoasemalle jossa asentaja käänsi ruuvia, katsoi mittaria kymmenisen sekuntia ja sanoi että hyvin on arvot kohdallaan.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Auto-watissa tietysti ja ite isäntähän siellä työskenteli, kyllä on ammattimies, se on sanottavaJaakkima kirjoitti:Auto-Watissako BA3 Punanuolen käytit saadettävänä? Jos käytit isä Räikkönenkö saati? Tuntuu olevan melkoinen velho noiden säätöjen kanssa.
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
LEIMATULI sain muutos katsastettua mun ladan tc turboksi!
kylläkin koko päivä meni ensin teho penkkiin sit leimalle papereiden kans mut nyt kaikki hyvin.
http://i103.photobucket.com/albums/m131 ... IM0310.jpg
kylläkin koko päivä meni ensin teho penkkiin sit leimalle papereiden kans mut nyt kaikki hyvin.
http://i103.photobucket.com/albums/m131 ... IM0310.jpg
Viimeksi muokannut 1800tc, 28.7.2006 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keskiviikkona kaahasin konttorille ja kyllähän sieltä leima tuli. Mitänyt kattelin, niin ainakin iskarit on huonontuneet viimevuodesta selvästi. Jarrut oli oikein tasaiset ja hyvät (alle 10% heittoa akseleilla), mutta taka-akselilla oli melkein yhtä kovat voimat kuin edessä
Lieneekö hyvä vai huono merkki, en tiedä.
Päästöt oli aika metässä ensalkuun koska putki vuotaa, mutta inssi piti hanskaa putkenpäässä tukkona ja arvotkin laski normaaleiksi. Pohjasta löyty yksi suht kauhea mätäpesäke vasemman tunkinkorvan edestä, vaikka ne mukamas oli kovaa peltiä
No jokatatapauksessa nyt on 15 kk ajoaikaa...saattoi olla tämän kärrin viimeinen leima...
Päästöt oli aika metässä ensalkuun koska putki vuotaa, mutta inssi piti hanskaa putkenpäässä tukkona ja arvotkin laski normaaleiksi. Pohjasta löyty yksi suht kauhea mätäpesäke vasemman tunkinkorvan edestä, vaikka ne mukamas oli kovaa peltiä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Jokari kirjoitti:...saattoi olla tämän kärrin viimeinen leima...
Nyt voit asennoitua tuohon autoon siten että ei tarvi erityisesti säästellä, eli hanaa vaan.. Tai sitte hommaat vaikkapa oman täytelankamigin ja tinailet nuo reiät umpeen seuraavalle leimalle ja taas on yli vuosi ajoaikaa
Noista jarruista taasen; veikkaan että takajarrut pitää hyvin ja etuset taas tasaisen huonosti. Näin ainakin meikäläisen päättelykyvyn mukaan
