autoistahan saa helposti hiekka laatikko tappelun aikaseks.... oot muuten ensimäinen ihminen jonka minä olen nähnyt hyväksyvän ladan ja bemarin yhtä aikaa, on yleensä ollu jompikumpi.RussianTUNER kirjoitti:No en nyt tarkottanut sitä, ottais varmaan suakin enemmän päähän jos vetäisit kymppitonnin auton mettään kuin 200euron auton? Lähinnä tarkoitin että hyvä harjoitella, eikä menis niin paljon rahaa jos menee metsään. Mulla ei oo mitään Ladaa vastaan. hitsi ku ei mitään uskalla enä puhuu!Jokari_ kirjoitti:Itteänikin on vaan suunnattomasti ärsyttänyt yleinen nuorison keskuudessa vallitseva asenne ladaa kohtaa. "Lada on ihan hyvä eka auto ku siitä ei oo mitää väliä "paskaks vaan ja katolleen ojaan" jne...
Taitavat vaan olla kateellisia
mutta nuo levikeet eivät ole talvikäytössä mitenkään käytännöliset... keräävät lunta ja jäätä, vfts etuspoileria on saannut kursia pitkin talvee. ei tarvii isoo lumipaakkua että on lasikuitu säpäleinä
täytyy myöntää että joskus ottaa pattiin koko auton rakennus... toista vuotta tuli näprättyä ja vaatii uskomattomasn paljon yllä pitoa että pysyy siistinä. tuossa vaan ottaa paljon enmpi pienikin kauneus virhe silmään ku orkkis versiossa