Googlesta löytyy kuvahaulla.
Takamoottoriautoja
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Tatra mainittu, konehan oli tuo hemi V8, pikkuveli nelisylinterinen, ilmajäähdytteinen Tatraplan, myynti aloitettiin Suomessa -52. Tatraplania valmistettiin Skodan tehtailla, Tatroilla oli aivan oma tehtaansa.
Takatuuppari tämäkin Siata Spring, perustuu pitkälti Fiatin takamoottori-
tekniikkaan.
Takatuuppari tämäkin Siata Spring, perustuu pitkälti Fiatin takamoottori-
tekniikkaan.
Kyllä lähtee..!
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Eisenachissa kokeiltiin lähes kaikkia mahdollisia konstruktioita.Useimpia ei tehty yhtä kappaletta enempää.Projektit tulivat tietoisuuteen vasta DDR:n hajottua ja olivat aikanaan ainoastaan suunitteluosaston tiedossa.Em.kaksimoottorista Warreakaan ei voinut oikein kansantaloudellisin järkisyin perustella.Kaksimoottorisesta Warresta löytyy malli Eisenachin tehdasmuseossa.Toveri Sladimir kirjoitti:Em. kaksimoottorinen Warre on tehty tehtaankin toimesta.Netissä olen nähnyt kuviakin.
On tasta jo useampi vuosi aikaa kun "bongasin" tuon Tuulilasin quatro warren Lahdessa hesantien varressa olevassa autopurkaamossa. Sita tuskin kukaan sielta pelasti..Warreossi kirjoitti: Joo,se oli semmoinen "quatro-projekti".Ei ne saaneet sitä pelittämään kunnolla,ja kaipa se kipattiin johonkin romikseen,kun oli tarpeeks leiketelty ja saatu pilattua lopullisesti.Ne on noi Tuulilasin huumori-projektit(kuten turbo-lada)tuollaisia et ne päätyy sulattoon kun on tarpeeks naurettu.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
NAMI takamoottoriautoja:
NAMI-050
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255285.jpg
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255286.jpg
NAMI-031
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255287.jpg
NAMI-A50
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255288.jpg
NAMI-060
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255289.jpg
NAMI-Moskvits 444
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255290.jpg
NAMI-050
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255285.jpg
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255286.jpg
NAMI-031
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255287.jpg
NAMI-A50
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255288.jpg
NAMI-060
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255289.jpg
NAMI-Moskvits 444
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255290.jpg
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
noista ei kai tuotantoautoa ollut lopulta kuin NAMI-moskvitsh 444 eli tuotantonimeltään ZAZ-965 "jalta/zaprojets", kuvalinkistä aukeaa niin ikään tuotantomalli, mutta se ei ole 444 vaan SMZ (nyk. SeAZ) pieniauto, vai miksikä ne tuota kutsui joksikin motokoljakiksi tms.samarai kirjoitti:NAMI takamoottoriautoja:
NAMI-050
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255285.jpg
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255286.jpg
NAMI-031
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255287.jpg
NAMI-A50
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255288.jpg
NAMI-060
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255289.jpg
NAMI-Moskvits 444
http://www.zr.ru/pics/4/3441/255290.jpg
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)joo ei varmaan tuotantoautoja, eikä edes "zavod" vaan "institut".
tässä on vähän enemmän juttua noista, mistä noi kuvatkin on:
http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=43441
http://www.zaz.ru/modules.php?name=News ... =0&thold=0
tässä on vähän enemmän juttua noista, mistä noi kuvatkin on:
http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=43441
http://www.zaz.ru/modules.php?name=News ... =0&thold=0
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
vuoden 1958 moskvitsh 444 olisi ohessasamarai kirjoitti:joo ei varmaan tuotantoautoja, eikä edes "zavod" vaan "institut".![]()
tässä on vähän enemmän juttua noista, mistä noi kuvatkin on:
http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=43441
http://www.zaz.ru/modules.php?name=News ... =0&thold=0
http://www.autogallery.org.ru/k/ma/mos444.jpg
Vuoden 1958 SMZ S3A olisi tuossa
http://www.autogallery.org.ru/k/s/70s3am.jpg
voihan tietysti olla että NAMI on suunnitellut molemmat autotyypit samalla numerolla. mm GAZilla oli kehitteillä kolmiakselinen kuormuri GAZ-33 nimellä joka ensin oli GAZ-AA/MM:n korilla, sitten GAZ-69 muistuttavalla korilla ja vielä GAZ-66 korilla eikä yhdelläkään niistä tullut tuotantoon.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)no tässä natsaa takamoottori ja tuotantoauto - nimittäin ensimmäinen sarjatuotantoauto Venäjältä (siis ennen CCCP:tä) - Jakovleva-Freze vuodelta 1896
http://retro.allvrn.ru/tales/img/first2.jpg
http://retro.allvrn.ru/tales/first.htm
On sitä kapitalistisella Venäjällä osattu joskus autoja tehdä.
http://retro.allvrn.ru/tales/img/first2.jpg
http://retro.allvrn.ru/tales/first.htm
On sitä kapitalistisella Venäjällä osattu joskus autoja tehdä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»