Tatra mainittu, konehan oli tuo hemi V8, pikkuveli nelisylinterinen, ilmajäähdytteinen Tatraplan, myynti aloitettiin Suomessa -52. Tatraplania valmistettiin Skodan tehtailla, Tatroilla oli aivan oma tehtaansa.
Takatuuppari tämäkin Siata Spring, perustuu pitkälti Fiatin takamoottori-
tekniikkaan.
Toveri Sladimir kirjoitti:Em. kaksimoottorinen Warre on tehty tehtaankin toimesta.Netissä olen nähnyt kuviakin.
Eisenachissa kokeiltiin lähes kaikkia mahdollisia konstruktioita.Useimpia ei tehty yhtä kappaletta enempää.Projektit tulivat tietoisuuteen vasta DDR:n hajottua ja olivat aikanaan ainoastaan suunitteluosaston tiedossa.Em.kaksimoottorista Warreakaan ei voinut oikein kansantaloudellisin järkisyin perustella.Kaksimoottorisesta Warresta löytyy malli Eisenachin tehdasmuseossa.
Warreossi kirjoitti:
Joo,se oli semmoinen "quatro-projekti".Ei ne saaneet sitä pelittämään kunnolla,ja kaipa se kipattiin johonkin romikseen,kun oli tarpeeks leiketelty ja saatu pilattua lopullisesti.Ne on noi Tuulilasin huumori-projektit(kuten turbo-lada)tuollaisia et ne päätyy sulattoon kun on tarpeeks naurettu.
On tasta jo useampi vuosi aikaa kun "bongasin" tuon Tuulilasin quatro warren Lahdessa hesantien varressa olevassa autopurkaamossa. Sita tuskin kukaan sielta pelasti..
Pavlovits, sainks' mie nyt sen papukaijamerkin?
Tuli ainaskii Sulle yks' uus' tuttavuus.
Eihän myö merkeist, mutta eikös ollu hyvä kisa taas kerran..kisa , hälläväliä, kunhan saadaan taas uusia juttuja, eiks je?
noista ei kai tuotantoautoa ollut lopulta kuin NAMI-moskvitsh 444 eli tuotantonimeltään ZAZ-965 "jalta/zaprojets", kuvalinkistä aukeaa niin ikään tuotantomalli, mutta se ei ole 444 vaan SMZ (nyk. SeAZ) pieniauto, vai miksikä ne tuota kutsui joksikin motokoljakiksi tms.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
voihan tietysti olla että NAMI on suunnitellut molemmat autotyypit samalla numerolla. mm GAZilla oli kehitteillä kolmiakselinen kuormuri GAZ-33 nimellä joka ensin oli GAZ-AA/MM:n korilla, sitten GAZ-69 muistuttavalla korilla ja vielä GAZ-66 korilla eikä yhdelläkään niistä tullut tuotantoon.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)