Pohjolasta saa max 25 vuotiaisiin. Itelläkin on vielä tuossa 900:ssa.Jaska HKI kirjoitti:...kymmenvuotiaisiin ei hinausvakuutusta saa.
Kokemuksia 360€:n Fiat Tempra 1,6IE:stä
Alueen säännöt
Otsikointi vapaamuotoinen.
Otsikointi vapaamuotoinen.
Re: Kokemuksia 360€:n Fiat Tempra 1,6IE:stä
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Hajoshan Nissan gasgaistakin ratti ja hintaakin reilu 25 tonnia.
Paskahaissa tuo ratin irtoaminen on tyyppivika. Samaran tapauksessa lienee vain ollut löysällä, ei sen irrota pitäisi jos se on kiinni.
Kaikissa autoissahan sitä rassaamista kyllä on. Stilo-kuskille olen vähän kettuillut että onko tarvinnut jo ajovalon polttimoita vaihtaa, mutta ei ole kuulemma vielä tarvinnut. Sivusta olen seuraillut myös näiden valtavan laadukkaiden ruotsalaisten ja japanialaisten autojen kanssa taistelua.
Mutta sen takia kai Lada-kerhoon liittyäkseenkään ei ole pakko omistaa Ladaa, vaan riittää että tuntee ajavansa Ladalla.
Turha niitä oman auton vikoja on mitenkään vähätellä. Joka väittää ettei laittamista ole ollut, valehtelee.
Kaikissa autoissahan sitä rassaamista kyllä on. Stilo-kuskille olen vähän kettuillut että onko tarvinnut jo ajovalon polttimoita vaihtaa, mutta ei ole kuulemma vielä tarvinnut. Sivusta olen seuraillut myös näiden valtavan laadukkaiden ruotsalaisten ja japanialaisten autojen kanssa taistelua.
Mutta sen takia kai Lada-kerhoon liittyäkseenkään ei ole pakko omistaa Ladaa, vaan riittää että tuntee ajavansa Ladalla.

☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Kerrohan Jaska taas siitä Fiiatista, että päästään näistä Toyota-jutuista.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Ennemmin ajan ja omistan Fiiatin kuin Ooppelin.
Parasta ladakerhossa olisi puhua vain Ladoista. Mutta käy se näinkiin.
Jos joku omistaa omasta mielestään hyvän ladan niin on.. Joko valehtelia tai kommunisti. Tai paras jonka olen kuullut.. Valehteleva kommunisti.
En omista jäsenkorttia.. Eikä minua ole kutsuttu valehtelevaksi kommunistiksi. Mut kerta se on ensimmäinenkin.
Anteeks. Jaska että olemme käyttäneet sinun viestiketjua keskusteluissamme. Onnea fiiun kanssa.
Parasta ladakerhossa olisi puhua vain Ladoista. Mutta käy se näinkiin.
Jos joku omistaa omasta mielestään hyvän ladan niin on.. Joko valehtelia tai kommunisti. Tai paras jonka olen kuullut.. Valehteleva kommunisti.
En omista jäsenkorttia.. Eikä minua ole kutsuttu valehtelevaksi kommunistiksi. Mut kerta se on ensimmäinenkin.
Anteeks. Jaska että olemme käyttäneet sinun viestiketjua keskusteluissamme. Onnea fiiun kanssa.
Viimeksi muokannut t tulppu, 13.3.2013 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Minulla on hyvä lada.. 

Jokari hei paljonko tarvii käyttää aikaa tai rahaa autoonsa että voi kutsua harrastajaksi. Se on minusta sama laittaako autoonsa kymppejä vai tonneja.. Joku ostaa Ford mustangin ja ostaa kaupasta kalliimmat osat ja laitattaa osat korjaamossa paikoilleen ja toinen ostaa vanhan ruosteisen Ford mustangin ja korjaa sen pikkuhiljaa kuntoon.. Ja molemmat väittävät harrastavansa Ford mustangia harraste autojaan .. Niin onko toisella käyttöauto ja toisella harraste auto. Vai molemmilla harraste auto.. Molempia autoja käytetään työmatkoihin ja kaupassa käyntiin.
niin etteikö ladakin voi olla harraste auto vaikka ei aina käet ole öljyssä ja pas..ssa.
niin etteikö ladakin voi olla harraste auto vaikka ei aina käet ole öljyssä ja pas..ssa.
-
Lada on kumpaakin ja vielä enemmänkin.. se on myös status!!!
ja harrasteita voi olla esim. keräily jne...
ja kukin saa tehdä mitä vain, kunhan ei häiritse toisten touhuja.
ja harrasteita voi olla esim. keräily jne...

ja kukin saa tehdä mitä vain, kunhan ei häiritse toisten touhuja.
Tyypillisä oviongelmia talvella.Peräkontista sisään,käynnistin auton,laskin ikkunan alas.Otin jaloilla tukea apparin ovesta ja työnsin niin paljon kuin jaksoin ja vaimo veti ovikarmeista ulkopuolelta,johan aukeni.Tänä aamuna pääsin sisään mutta kuljettajan ovi ei lukittunut....ikkuna auki,narun päähän mutteri,ikkuna kiinni.Naru vedettiin selkänojoien takaa ja vaimo piti kiinni.Jätin auton aurinkoon ja takaisin tullessa lukko toimi.
-
Vassua tiivisteihin.. grafiitti rasvaa..
Vaimoke kiittää tahroista.. 

Ladassa jos ovi ei mene kiinni. Kannattaa painaa ulkokahva alaasentoon..se auttaa jos kahva jäässä.
Samarassa on onneksi Porsche 924:n ovenkahvat.. Tipossa ne jäätyneet ovet oli normijuttuja. Talbotissa vielä enemmän ongelmaa, kahvat jumitti pohjaan eikä ovet pysyneet kiinni millään.
-
Ja vanhempi audi 100. golf jne. Aina puoliksi jumissa.
Aikoinaan oli mies jolla oli 404 pösö niin jos siitä erehty aukaisemaan kaikki ovet yhtä aikaa niin kori notkahti alas päin ettei ovia saanut kiinni ollenkaan ja piti tunkata keskeltä autoa että ovet sopi aukkoihinsa.. Äijä katsasti auton monta kertaa ja toivoi ettei katsastaja aukaise kuin yhden oven kerrallaan... Sellainen vehe varmaan pehmeä ajettava, joustava runko rakenne...
Moi,
Eikös sellainen vanha sanonta ole ollut kuin: "Reno on risa ja Pesoo on mätä...................."
Eikös sellainen vanha sanonta ole ollut kuin: "Reno on risa ja Pesoo on mätä...................."

EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.