Sivu 8/9
Lähetetty: 20.4.2006 16:26
Kirjoittaja njietro
Mäntä kirjoitti:lahetin sen jutun sähköpostiisi heka

eero.kaaja@gmail.com vois kans ottaa ton jutun

Lähetetty: 20.4.2006 18:38
Kirjoittaja 'aatee'
sendikääs mullekki toi juttu jos jaksatte
atomin@netti.fi
Lähetetty: 21.4.2006 16:23
Kirjoittaja Mäntä
pistin sähköpostia
Lähetetty: 1.5.2006 20:27
Kirjoittaja here
Ei kukaa viel viittis pistää? heiki66(a)netti.fi
Lähetetty: 3.5.2006 20:03
Kirjoittaja _Roberto_
Joo ja mullekin vois laittaa ton jos joku jaksais kun kiinostais toi juttu
roope.eerola@luukku.com
Lähetetty: 4.5.2006 10:19
Kirjoittaja Mikko_PKP
pravda kirjoitti:Esson paarissa pojat puhuivat, eli..
90-luvun puolessa välissä rutatun HF Integralen kopan paikalle on niputettu Samaran kori.
Tämä auto on ollut ainakin pariin kertaan uutisryhmissä myynnissä, eli lienee ns. oikeasti olemassa.
Lähetetty: 4.5.2006 16:29
Kirjoittaja Larppis
saisko juttuu vieläkin
ookke1@luukku.com
Lähetetty: 4.5.2006 16:34
Kirjoittaja Jokari
Tyrkkäsin tuon lehtijutun
TÄNNE niin ei tarvitse mitään posteja lähetellä jatkuvasti

Lähetetty: 4.5.2006 16:58
Kirjoittaja spede
viisyliysi kirjoitti:jusu kirjoitti:Olen kuullut että Jyväskylässä cruisailee Lada jossa on Fiatin 2,0-litrainen TC, joka on porattu 2,1-litraiseksi. Lisäksi laitteessa on Volvon nelipisteruisku ja muuta palikkaa. Kulkee 4-vaihteisella laatikolla ja 14-tuuman pyörillä kuulemma 240 km/h. Varmaan ihan kiva kapine, kun on kuulemma katsastettu kyseisellä tekniikalla.
Tiedän kyseisen Ladan omistajan, asun melkein naapurissa, mutten tunne kaveria oikeastaan... Mutta olen nähny asfaltissa sen saman ladan paskarinki jälkiä ja kaveri oli nähnyt ku se oli vetäny semmoista 300 metrin suoraa arviolta 60-80 km/h ihan länässä koko matkan!!! En niistä huipuista osaa sanoa mitään mut kyseinen auto on aika tiukka peli! Autosta on kuva osoitteessa
http://personal.inet.fi/surf/rally/tclada.htm
Voi paska, miks mä en saa näitä lainaus ja URL jutskui toimii???
Todella wanhoja postauksia mutta pakko mainita asiasta
viisyliysin viestin urlissa (joka ei muuten toimi, siellä oli meikäläisen ylläpitämät sivut) oli vapari tc:llä oleva lada, siis eri auto mistä jusu kirjoitti.
Lähetetty: 8.5.2006 18:56
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 8.5.2006 19:08
Kirjoittaja pappa- igor
^^make^^ kirjoitti:Kuin paljo heppoi ladan kone kestää? Joku kerran väitti et kestäis joku 300hv. voiko kestää?

Siinä ahtolan(turboic):n mintun vihrees nappikses oli joku 300 hepoa ja painetta karvenverran yli 2kiloo

Lähetetty: 8.5.2006 19:27
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 8.5.2006 20:26
Kirjoittaja Turbiini
Mutta vakio männät rupeaa paukkumaan noin 200 hepan tienoilla, jos vähänkin nakutaa niin hajoavat paljon aikaisemminkin.
Lähetetty: 8.5.2006 20:32
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 8.5.2006 20:38
Kirjoittaja Turbiini
Ei oo vielä saanu niin paljoa painetta että olis siihen hajonnu, ja yli 2bar on ollu. Yli 3bar en voi kokeilla kun ei map anturissa riitä asteikko, mutta sitä tullan kokeilemaan kunhan saan semmoisen turbon joka moisen paineen kehittää ilman että kompurakartalta kovin pahasti menään sivuun.