Kaupunkilaisen valinta - Samara City 1100

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Vanja-eno kirjoitti:Eli pihaan putkahti Nappis vm 86 eli Lada 21013 1200 :D :D :D . Ajettu 63 tkm :D :D :D . Siisti ja hieno 8) . Avaan nappikselle oman topicin piakkoin.
voi voi, menit nyt vaihtaa harvinaisen orkkisklassikon tuollaiseen joka pihasta löytyy tuotteeseen :( :wink: :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Niin, tälläinen laumasielu kun olen :wink: :lol: :lol: :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

No pesunkestävä trokarihan nyt ei saa rauhaa sielulleen vaikka voissa paistettaisi. :lol: Kaikki on vain väliaikaista ja irtonumeroita.. :wink: :lol: :P
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Vanja, kun sulla kerran on aikaa, energiaa ja taitoa, niin trokaisitko mulle halvan Nivan?? :P :oops: :) :o :wink:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Nonnis kirjoitti:Vanja, kun sulla kerran on aikaa, energiaa ja taitoa, niin trokaisitko mulle halvan Nivan?? :P :oops: :) :o :wink:
Apua, hyppy tuntemattomaan eli nelivedon maailmaan... no, mitään en lupaa mutta jos eteen tulee niin katotaan mitä löytyy... eikä mulla aikaa ja energiaa ole, mutta oon kovin perso nättien naisten imarteluille :oops:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Kiitos :)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Vastaa Viestiin