Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
ERITTÄIN siisti 2107 1700i kerhotarralla Tampereella, Hatanpään/Viinikan suunnalla eilen illalla. Väri ilmeisesti tummansinivihreä, ei oikein erottanut. En ole kokoontumisissa bongannut kuitenkaan?
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
-
jämsässä eilen harmaa chevy niva itänaapurin kilvissä, aika hieno peli... ja tänään valkoinen lada niva vinssi keulilla, en taaskaan nähnyt minne tuo vinssillä varustettu meni jotta olisi päässyt vaijerinkiristintä ihmettelemään 

Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
- Team perseauki racing
-
Tänään bongasin Mussalossa, Rajakalliontiellä punaisen kantin, jossa kattotelineet, melkosen roikkuva pakoputki sekä kerhotarra vasemmassa takasivulasissa.
Onko täällä joku muukin harrastaja minun lisäkseni?
Onko täällä joku muukin harrastaja minun lisäkseni?

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
meni8n aamutupakille ja bongasin parkkipaikalta tummanvihreän nappisilmän
siinä myytävänälappu takalasissa mutta hinta ja puhelinnumero puuttu
kuka tunnustaa omistavansa sellasen ja jos ei o liikaa pyyetty ni ilmottaa auton hinnan ennenku ajaa mun parkkiruutuu
auto siis kotkan saksalassa länsirinteentiellä tänä aamuna klo 9-9.30

siinä myytävänälappu takalasissa mutta hinta ja puhelinnumero puuttu

kuka tunnustaa omistavansa sellasen ja jos ei o liikaa pyyetty ni ilmottaa auton hinnan ennenku ajaa mun parkkiruutuu

auto siis kotkan saksalassa länsirinteentiellä tänä aamuna klo 9-9.30
minne ikinä menetkin,siellä olet!
- LadaRacingTeam
Tuusulan moottoritiellä klo:13 jälkeen tumma metallihohtovihreä 110 hb lisävaloilla ja tais olla kerho-viiri taustapeilissä.
Vanhalla nurmijärventiellä kehä 3:n pohjoispuolella beige nappis joka oli tuunattu ilmanotto ritilöillä.
Molemmat bongasin kuorma-auton ratista.
Vanhalla nurmijärventiellä kehä 3:n pohjoispuolella beige nappis joka oli tuunattu ilmanotto ritilöillä.
Molemmat bongasin kuorma-auton ratista.
Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti