4x100 on peräkärryjen ja edelleen ihmettelen miksi noita peräkärryn vanteita pitäisi ladaan laittaa
peräkärryjen? mun mielestä todella monissa autoissa on tuo jako esim. E30:nen Bemu, Toyota, Opel ja muita.. Ja satasen jaolla on saatavilla paljon enemmän aluja ja muita kuin tuolla ysikasilla. Tai ainakin satasella saa nätempiä vanteita kuin ysikasilla.
eikös noi tossa luetellut olekin enempi peräkärryjä, muutamia kertoja olen ladalla hinaillut monta kertaa kalliimpaa Opelia ja peräkärrythän yleensä onkin ladaa kalliimpia tää on vähä niiku vitsi ja varmaa pressakin sitä tarkoitti niin, tää on kuitenkin Lada foorumi
jeps, kyllähän noi ooppelit ainakin aika peräkärryjä ovat.. Bemareista ei kannatta mulle sanoo mitää, helposti nappaan herneet ku kun kortin saan ni E46 Bemari tulee perseen alle.. Talviautoksi varmaa Lada, kun ei raaski varmaan Bemulla talvella kun sit on kaikki kalliit puskurit ja helmat aivan tuusanpaskana..
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
RussianTUNER kirjoitti:
peräkärryjen? mun mielestä todella monissa autoissa on tuo jako esim. E30:nen Bemu, Toyota, Opel ja muita.. Ja satasen jaolla on saatavilla paljon enemmän aluja ja muita kuin tuolla ysikasilla. Tai ainakin satasella saa nätempiä vanteita kuin ysikasilla.
eikös noi tossa luetellut olekin enempi peräkärryjä, muutamia kertoja olen ladalla hinaillut monta kertaa kalliimpaa Opelia ja peräkärrythän yleensä onkin ladaa kalliimpia tää on vähä niiku vitsi ja varmaa pressakin sitä tarkoitti niin, tää on kuitenkin Lada foorumi
jeps, kyllähän noi ooppelit ainakin aika peräkärryjä ovat.. Bemareista ei kannatta mulle sanoo mitää, helposti nappaan herneet ku kun kortin saan ni E46 Bemari tulee perseen alle.. Talviautoksi varmaa Lada, kun ei raaski varmaan Bemulla talvella kun sit on kaikki kalliit puskurit ja helmat aivan tuusanpaskana..
nappaa mitä napaat mutta jatke on jatke... ei millään pahalla ja huumorilla.
kuinka helkatin vanha bmw on jos siinä on 4x100??
työkseni olen jatkuvasti tekemisissä bemujen kanssa eikä niissä missään ole 4x100 jakoa ja joukossa on sentään ollut 90-luvunkin vehkeitä
ja lähes kaikissa peräkärryissä on tuo 4x100 jako ja siksi se on ooppeliinkin laitettu koska tarkoitettu hinattavaksi
4x100 on peräkärryjen ja edelleen ihmettelen miksi noita peräkärryn vanteita pitäisi ladaan laittaa
peräkärryjen? mun mielestä todella monissa autoissa on tuo jako esim. E30:nen Bemu, Toyota, Opel ja muita.. Ja satasen jaolla on saatavilla paljon enemmän aluja ja muita kuin tuolla ysikasilla. Tai ainakin satasella saa nätempiä vanteita kuin ysikasilla.
Kyllä niitä aluja tehdään aika paljon myös 98:n jaolla, koska pikkufiiateissa taitaa olla edelleen sama jako. Mutsin Stilon jakoa en ole mitannut, mutta edellisessä Bravassa oli 98:n jaolla. Osassa rengasliikkeistä niitä löytyy jopa suoraan hyllystä ja tilaamalla saa ainakin. Esim. nämä Alession vanteet löytyi suoraan hyllystä.
Tuli vain mieleen että mitä vakuutusyhtiö/poliisi sanoo jos onnettomuustilanteessa huomataan että alla on väärällä jaolla olevat vanteet? Maksatko ite koko laskun jos olet syyllinen?
noniin tuota en kyllä ole ottanut huomioon, anteeksi mokani.. itse pistää millaiset vanteet tykkää, mulla on ja pysyy 98:silla olevat peltivanteet ja aina tuleviin autoihin tulee laitettua oikealla jaolla olevat
Vakuutus ei kyllä välttämättä korvaa, en tiedä näistä asioista. Niistä voivat muut keskustella.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
jos avihto ehtona on saada esim foxin 5 puolaiset alumiini vanteet käytettynä pariin sataan 4x98 ja en pidä vanteen mallista ja toinen vaihto ehto on saada tutulta bbs :n tihee puolaset jaola 4x100 hintaa 30 e kierros ja ovat siistit ja suorat (saa tulla ihmettlemään jos ei tuohon hintaan usko) ja ovat vielä hyvän näköiset niin en nää mitään syytä olla laittamatta, viime kesän ajoin noilla ja hyvin pyörivät, pultit eivät löystyneet, meneet vinoon tai mitään ravistusta ollut huomattavissa.
ja tuo kolari homma on aika kaukaa haettua, tuo ero on niin minimaalinen että tuskin vaivautvat tutkimaan ainostaan silloin on mahdollisuus jos renkaan irtoaminen aiheuttaa kolarin.