deltassa hyvää palvelu ja paskan marjat

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Sepesusi

Viesti Kirjoittaja Sepesusi »

Kuopion delta-autoon olen ollut tyytyväinen,palvelu pelaa(esim. olen muutaman kerran tilannut osia ,on tekstari tullut kännyyn,osat noudettavissa) Ja muutenkin on palvelu mallikasta.Hinnat on tietenkin tolkuttomat,niin kuin muillakin deltoilla.Hyvä palvelu voi toisaalta johtua siitä että,liike on ollut deltan lipun alla jotain vuoden verran.Eivät ole vielä tottuneet talon tavoille :lol:
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
samara88

Viesti Kirjoittaja samara88 »

Onko kukaan selvillä, miten saisi Venäjältä tuotua Ladan osia (ja mahdollisesti jopa uusia autoja) edullisesti, kuitenkin niin että valtiokin saisi oman osansa? Kun kerta hinnat ovat pilvissä Delta-autoissa ja palvelu heillä ladisteja kohtaan enemmän kuin asiatonta välillä, niin olisiko järkeä miettiä osatuontia vaikka kerhon kautta tai jos olisi nohevia sällejä perustamaan yritystä sitä varten?
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver

Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V
Team perseauki racing

Re: deltassa hyvää palvelu ja paskan marjat

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

sakke kirjoitti:
Team perseauki racing kirjoitti: avauduin hieman myyjälle(grön vai mikä kusipää se nyt olikaan) ja kehoitin tunkemaan ne sinne minne ei aurinko paisat ja tuuli tuiverra...
En ole mitenkään deltan puolella missään asiassa, mutta hetikö hinnan kuultuasi kehotit tunkemaan takaluukkuunsa? Sikäli että jos näin, niin tuskin oli kovasti halukkuutta enää oikoa josko olisi luvattuun hintaan ne vielä myynytkin.

kyllä minä osaan olla asiallinen jos minulle ollaan... mutta ku revetaan änkkäämään että yritän kusettaa ja kyllä minulaiset tiedetään
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

kesällä kävin kysymässä kattiladan pakoputken tiivistettä arvelin että on tilaus osa, joten en ottanut käteistä mukaan perjantaina hinnaksi ilmoitetiin 4.50e no menin maanataina ja hinta oli 12.90e ja ku kyselin että kovvasti on hinta muuttunut viime kerran ni ukolla oli poka sanoo että taitaa olla viime kerrasta aikaa johion sanoin että joo perjantaina kävin... rupes intäämänn että en oo käynny

ostin kyllä tiiviteen mutta muitin ilmaista mielipiteeni asiakas palvelusta

ja näitä on monia muita... ylimielinen mulkku koko grönin paska
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
dart -66

Viesti Kirjoittaja dart -66 »

Delta-auto Lahdesta ei oikeastaan kuin positiivista kerrottavaa, ainakin jos palvelusta ja hintojen paikkansapitävyydestä on kyse. Olisko tässäkin syynä vajaa vuosi DA:n väreissä...
Joitain pieniä lapsuksia on huollossa sattunut, mutta jälkihoito on hoidettu hyvin. Hinnoittelu itsessään kyllä arvokasta, mutta sehän on merkkipuolella ennnemmin ominaisuus kuin vika :mrgreen:

Oma autoni on tällä hetkellä Punto, mutta kokemuksia on omistakin Ladoista ja myös asiakkaiden autojen osalta.
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

samara88 kirjoitti:Onko kukaan selvillä, miten saisi Venäjältä tuotua Ladan osia (ja mahdollisesti jopa uusia autoja) edullisesti, kuitenkin niin että valtiokin saisi oman osansa? Kun kerta hinnat ovat pilvissä Delta-autoissa ja palvelu heillä ladisteja kohtaan enemmän kuin asiatonta välillä, niin olisiko järkeä miettiä osatuontia vaikka kerhon kautta tai jos olisi nohevia sällejä perustamaan yritystä sitä varten?
Tässäpä keskustelua aiheesta, eli näillä näkymin tuhoon tuomittu yritys. Ehkä muutaman vuoden päästä, sitten kun osia ei saa enää kuin purkuautoista.

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... ght=#71142
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Itse sain aikoinaan hienoa palvelua Konelasta, myynti puolen-miehiä luuli joskus jopa "ruotsalaisiksi" kun niin maireasti pörräsi ympärillä. Ei siinä mitään työtään tekivät. Huolto pelasi ja rahaa paloi..Delta-auton aikana huomasi ettei ollutkaan se entinen mukava asiakas, kun ei ostettukaan Puntoa. Tuntui kuin vanhat Lada-myyjät olisi kiusaantuneet kun tarjosi Ladaa myyntiin ja vaihdossa. Itä vientikin tyrehtyi, venäläisten uusien verotuskäytäntöjen myötä. Tosiasia on kyllä että palvelu heikkeni, minua Deltan pojat morjestaa kun käyn Huttusella kahveella.
Kyllä lähtee..!
KFY-993

Viesti Kirjoittaja KFY-993 »

Olen teettänyt aikaisemmin määräaikaishuollot Savonlinnassa, Etelä-Savon Autossa, mutta nyt syksyllä huoltoaikaa kysellessäni sieltä kerrottiin, että heillä (eikä siis enää koko Savonlinnan lähiseudullakaan) ei ole enää merkkiedustusta. Delta ei vain ole katsonut aiheelliseksi ilmoittaa asiakkailleen tästä muutoksesta... Etelä-Savon Autolla hinnoittelu oli merkkihuolloksi kohtuullinen ja 16 vuoden asiakassuhteen ansiosta myös alennuksia tipahti ihan pyytämättäkin, plus tietysti S-bonukset kaupan päälle. Huollossa tapahtui kyllä vuosien varrella hutilointejakin ja selviä laiminlyöntejä, mutta koska tämmöisten asioiden ilmettyä vein auton takaisin ja huomautin asiasta, ne puutteet korjattiin.

Siirryin sitten asioimaan Joensuun Delta-Autoon, mikä on nykyään meitä lähinnä. Teetin 225 000 km:n huollon ja katsastustarkastuksen; ajanvaraus sujui hyvin, sain sijaisauton (tosin Punton, vaikka pihalla oli Ladojakin...) ja vielä päivällä minulle soitettiin ja kerrottiin "väliaikatulos", mitä oli tehty ja samalla kysyttiin saavatko vaihtaa murroksen rikkinäisen suojakumin. Auto oli valmiina sovittuun aikaan ja mukana oli hyvin tarkka raportti, mitä oli tehty ja jopa huomattu, että kuskin oven saranatappi oli vähän väljä. Palvelu oli hyvin lupsakkaa ja kaikinpuolin sellaista, että ainakin tämän kerran perusteella aion asioida siellä uudestaankin. Tosin laskun loppusumma olikin sitten oma lukunsa, tosi kallis aikaisempaan huoltopaikkaan verrattuna, eikä alennuksia juurikaan herunut...
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Joulua! Ilmeisesti kolmasti olen huollattanut latan Jyväskylän deltassa. Joka kerta asiakaspalvelu kokonaisuudessaan kuutosen luokkaa, kouluarvosana. Työn latu huonoa, en uskalla enää pikkuhädässä viedä lataa puoskarien käsiin, (onhan tilanne jo voinut muuttua). Aatonaattona, pari vuotta sitten laturi oli pudota tielle Jyväskylästä etelään vievällä 9-tiellä, ennen Muuramea, huollon jäljiltä oli jäänyt kiristämättä. Kysyin asiaa, mahdollista on vastattiin. Kuopiossa olen käynyt Autosommassa, kun on tarvinnut siis erikoishoitoa, jos ei homma ole kovin kiireellinen...
warre 353w sedan,
Vastaa Viestiin