Skoda 1000MB -68

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Toveri Sladimir

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Mulla olis uudet etuvilkut pohjineen tuohon uudempaan MB-malliin, jos joku tarvitsee.Siis -69 ylöspäin vai...?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Asiasta toiseen, skoda on nyt 100 vuotias. Lisää tuolla linkin alla, jos ymmärtää venäjää niin bonusta ja plussaa ja jos ei niin muutama kuva löytyy http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=45986
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä ;) , 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Skodat ovat kautta historian olleet hyviä autoja, tarpeet täyttänyt ja myöskin hyvin arvostettuja eri-aikoina. Meidän sukupolvi ei tiedäkkään minkälaisia menopelejä Skodat ovat olleetkaan, helppo yhtyä auton mollaamiseen vaikka ei olisi itsellä mitään hajuakaan autosta. Sukupolvihan on n.25 vuotta, eli minä olenkin sitä polvea joka osaa ja osasi arvostaa Skodaa autona (49v).70-luvun Skodat veivät menovettä suunnilleen yhtäpaljon kuin nyky-päivän taloudelliset arki-autot. Taloudellisuus-ajojen voittajia olivat Skodat juuri noina 70-luvun aikoina. Onnea uudelle Skodalle!
Kyllä lähtee..!
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Skoda projekti edistyy sen verran, että olen hieman koittanut haalia siihen varaosia. Iloisin yllätys oli se, kun kaveri jolta ostin tuon toi mulle paperipussin jossa oli n. 10-12 kärjet ko. autoon. Huuto.netistä ostin muutamalla eurolla varuiksi nopeusmittarin vaijerin.

EDIT:

Ja tällehän kävi sitten niin että oli loaitettava myyntiin. Meni tuohon naapuripitäjään eräälle mobilistille.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vastaa Viestiin