hitsin startti!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Corollan kanssa tuli syksyllä pyörittyä Tampereella viikko ilman starttia, olihan se oireillut jo yli vuoden, mutta kun aina toimi kuitenkin... Etsi vaan aina alamäkiparkin. Yksi ongelma meinasi olla parkkihallissa, koska myöskään flekti ei toimi ja kuumana syyspäivänä odottelin vellosta koskikeskuksesta. Sammuttaa ei voi ja lämmöt nousee. Ajelin ympäri hallia sen minkä uskalsin ja sainkin lämmöt pysymään kurissa sen aikaa kun pitikin. Seuraavana viikonloppuna sitten korjasin startin, siinä on sellaiset kontaktorit solenoidilla jotka kuluvat. Toisen uusiminen olisi riittänyt mutta uusin molemmat, maksoivathan nuo peräti 2e/kpl...
Viimeksi muokannut Stefa, 13.12.2005 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vauhdin tae - alamäki
Polonez tapaa lämpimänä startatessa vain naksutella, mutta kyllä avaimenkääntelyllä se on aina räjähtänyt käyntiin, paitsi jos jotain muuta on rikki. Tiedä onko startti lopussa vai jotain kontaktihäiriötä. 

Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
-
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi