mistä Samaran johdotuskaavio?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
arit

mistä Samaran johdotuskaavio?

Viesti Kirjoittaja arit »

Samara toimii kuin kello. Puutteena on sisävalon toimimattomuus. Kattelin ovikytkimien ja lampun liittimet, ei ongelmia. Mutta jossain kohtaa niitä on. Johdotuskaavio avittaisi katkoskohdan löytämisessä. Tiedätkö johdotuskaavion saamisesta?[/i][/b][/code]
ei kukaan

Viesti Kirjoittaja ei kukaan »

Minulla oli samarassa (ruisku-96) taannoin sama ongelma sisävalon kanssa ja vika löytyi sulakerasiasta.Rasian pohjassa oli juotoksia irronnut. Etsin muuten vikaa todella kauan.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

sitten kun saat sisävalon palamaan, kerro minullekin miten. Minulla ei myöskän se tuulilasin ylpuolella oleva kohdevalo toimi. Jos tällaisesta kuvasta on apua, voin skannata sitä vähän suuremmaksi.[/img]http://us.share.geocities.com/rhaimakai ... aavio2.bmp
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Eipä tuo tunnu toimivan. Laitan YV:tä
arit

Samaran etummainen sisävalo

Viesti Kirjoittaja arit »

Kokeilin ottaa sitä kiertokytkimellistä kattovaloa pois siitä katon etureunasta, kun sekin lopetti palamisen. Lähtihän se. Pikkusen ruuvimeisselillä reunasta vääntäen systeemi pomppasi ulos reiästään. Siinä on kaksi ulospäin aukeavaa kynttä, jotka pitävät se paikallaan. Lamppu ei ollut palanut, vaan toinen piuha oli irronnut liittimestä, kun joutuu pyörimään edes takaisin. Suoraan painamalla menee systeemi taas reikäänsä.
Samara -02, 1,5i
Pavlovits
Lada kerhon jäsen

Minä irrotin myös eilen tuon mollukan ja minullakin polttimo oli ehjä, mutta en älynnyt tai oikeammin nähnyt pimeässä tutkia noita liittimiä. Pitänee ottaa uusiksi.
Vastaa Viestiin