Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Meiltäkin lähti tummansininen 1200 L vm. 1988, ajettu 112000km, huollettu pilkun tarkasti, alustakäsitelty ja uusilla Tammerin plyyshi-istuinverhoiluilla, (maksoi maltaita ja on kestävät)..nyt kaduttaa, mutta työmiehellä ei ole varaa taltioida vanhojaan varastoon..valokuvat jäivät Siis Viipuriin meni, mutta autoliikkeen kautta, vaihdettiin se 1200 S:ssään ajettu silloin vajaa 30 tuhatta
Mielestäni sana kattipaska on omimmillaan silloin kun puhutaan naapurin kissasta joka lämmittelee Ladan konepellillä. Kat- versiossa on vaan vieläkin enemmän ominaisuuksia kuin katittomassa. Pyritään välttämään sanaa "paska" kun Ladasta tarinoidaan, mulla ei ole ollutkaan kat-versioo!
erkkimalinen kirjoitti:Mielestäni sana kattipaska on omimmillaan silloin kun puhutaan naapurin kissasta joka lämmittelee Ladan konepellillä. Kat- versiossa on vaan vieläkin enemmän ominaisuuksia kuin katittomassa. Pyritään välttämään sanaa "paska" kun Ladasta tarinoidaan, mulla ei ole ollutkaan kat-versioo!
No ei tämä ladailu nyt niin vakavaa ole. Tuleehan tuota omaakin axtec-viritystä aina välillä sanottua kattipaskaksi, vaikka se onkin Auto isolla A:lla. Tuo "kattipaska" vaan kuulostaa enemmän tutulta kuin joku vähäpäästöinen tjsp.
erkkimalinen kirjoitti:Mielestäni sana kattipaska on omimmillaan silloin kun puhutaan naapurin kissasta joka lämmittelee Ladan konepellillä. Kat- versiossa on vaan vieläkin enemmän ominaisuuksia kuin katittomassa. Pyritään välttämään sanaa "paska" kun Ladasta tarinoidaan, mulla ei ole ollutkaan kat-versioo!
No ei tämä ladailu nyt niin vakavaa ole. Tuleehan tuota omaakin axtec-viritystä aina välillä sanottua kattipaskaksi, vaikka se onkin Auto isolla A:lla. Tuo "kattipaska" vaan kuulostaa enemmän tutulta kuin joku vähäpäästöinen tjsp.
kyllä vaan muuttuu mielipiteet tuon kanssa jos ei rupeakkaan kelpaamaan päästöitä tai sitten alkaa nyhtämään normalia enempi. itsekkin myönän että kaksi tuollaista kattipaskaa (hip hei maailma pelastuu) on ollut ja elinten luovuttajaksi ovat molemmat menneet.
että empä sitten noista lisä ominaisuuksista tiedä... paitsi jos täydellinen hermojen polttaminen lasketaan lisä ominaisuuksiin
jokaisella meillä on omat perverssiomme eli mikä minä olen ketään arvostelemaan mutta en minä niin hyvää miestä kuin itteäni ala enää tuolaisella ahistetulla mallilla ala kiusaamaan
Jo vanha mies vaan leukailee foorumilla, viestejä pitää pukata vaikkei olis asiaakaan, ettei pikku-veli vaan karkais kauas tavoittamattomiin. Ei tässä iässä enää mistään tohkeissaan osaa olla..Mulla oli ajokortti jo silloin kun Suomen eka Lada oli vajaa kaksi vuotta vanha, Isä-ukko rakensi silloiselle Konelan paikallisjohtajalle omakotitalon tuli nähtyä monet uutuudet..kun johtaja tyrkytteli niitä Isä-ukolle..,ei menny halpaan..hyvä sana se kattipaska, itelläki on sellainen..Moi!
erkkimalinen kirjoitti:Jo vanha mies vaan leukailee foorumilla, viestejä pitää pukata vaikkei olis asiaakaan, ettei pikku-veli vaan karkais kauas tavoittamattomiin. Ei tässä iässä enää mistään tohkeissaan osaa olla..Mulla oli ajokortti jo silloin kun Suomen eka Lada oli vajaa kaksi vuotta vanha, Isä-ukko rakensi silloiselle Konelan paikallisjohtajalle omakotitalon tuli nähtyä monet uutuudet..kun johtaja tyrkytteli niitä Isä-ukolle..,ei menny halpaan..hyvä sana se kattipaska, itelläki on sellainen..Moi!
Kaikkein mukavin olisi löytää Venäjältä Lada, joka on suomalaisia vientiautoja itäiseen naapuriin. Runkonumeron perusteella voidaan todeta verot Suomeen maksetuksi, joten tuonti on melkein ilmaista. Toista kertaa ei autosta tarvitse veroa Suomeen maksaa. Kun teettää siihen Venäjällä vielä kaikki mahdottomat ja mahdolliset remontit, niin siinä olisi riesaa vielä tulevillekin sukupolville.
Kimmo86 kirjoitti:Kyllä ottaa päähän ja oikeen kunnolla kun näkee miten hyviä Ladoja rikotaan ihan vaan huvin vuoksi Onhan se kieltämättä hauskaa ajanvietettä rääsiä pitkin peltoja ja kattoa "kuinka kauan tämä oikeen kestää".. No, omasta larpasta aion pitää hyvää huolta, vaikka se onkin vaan "kattipaska". Kyllä niitäkin tullaan sitten aikanaan arvostamaan
Täällä on yksi, joka arvostaa kattipaskoja jo nyt. Onhan se ihan hyvä, että nuoret räpläävät autojensa kanssa, vaikka ne eivät sitten ihan vanhemman polven makuun olisikaan. Parempi antaa kenkää Ladalle kuin mummolle.
kuinka niin mummoja tulee lisää mutta vanhoja ladoja ei (ai että kun oli hyvä juttu)
Kyllä niitä mummoja vaan lisää pukkaa, papat kuolee pois, Ladat myy perikunta ennenkuin huomaatkaan ja taas jäät ilman vanhaa Ladaa, ei pidä silti antaa mummolle kenkää, naiset vaan elävät pidempään.