1.6l ongelmat
1.6l ongelmat
mikähän mahtaa olla ku mulla on 1.6l kone joka käytiin perusteellisesti läpi tos kesällä ja nytte toimii muten iha hyvin mutta ei ota kierroksia muuta kun joku 4500rpm. mitkä suuttimet kaasaris kuuluis olla ja paljo sytkäennakkoo tarttee olla ja ku auto ei tykkää oikee käydä ton alipainen homman kans ni tarttisko letkun ku sen ottaa pois ni tukkia vai jätetäänkö iha auki..
Ettei olisi sytkän alipainekellosta mennyt kalvo puhki? Eli imuvuotoa.
Jos sen letkun ottaa pois niin se pitää ehdottomasti tukkia, siis imusarjan päästä. Tuon kalvon eheyden voi kokeilla puhaltamalla siihen virranjakajaan menevään letkuun, ilmaa ei saisi mennä suuntaan eikä toiseen.
Voit kokeilla sytkään siten, että pitää koneessa hieman kierroksia (ota kaveri apuun), jotain 2000-3000 tasakaasulla. Sitten alat kääntää sytkää, siinä missä ottaa eniten kierroksia on sytkä suurinpiirtein kohdallaan. Tuolla pitäisi jo toimia rötäämättä.
Jos sen letkun ottaa pois niin se pitää ehdottomasti tukkia, siis imusarjan päästä. Tuon kalvon eheyden voi kokeilla puhaltamalla siihen virranjakajaan menevään letkuun, ilmaa ei saisi mennä suuntaan eikä toiseen.
Voit kokeilla sytkään siten, että pitää koneessa hieman kierroksia (ota kaveri apuun), jotain 2000-3000 tasakaasulla. Sitten alat kääntää sytkää, siinä missä ottaa eniten kierroksia on sytkä suurinpiirtein kohdallaan. Tuolla pitäisi jo toimia rötäämättä.
Vauhdin tae - alamäki