Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jeltsin kirjoitti:Hyvähän tommonen ratti on,etenkin talvella.Mulla oli pikkuratti vähän aikaa paikallaan,mutta sitte rupes ärsyttämään kun se ohjaus muuttu niin jäykäksi ja vaihdoin orggis ratin takasin.
Joo ihan kiva tota orkkis linja-auton rattia on pyöritellä Noista rallirateista en oo koskaan oikeen perustanu..
Ompas ihq ratti, just tommosen mä haluaisin tähän omaan vehkeeseeni. Useimmat ralliratit ei oikeen nappaa kun ovat jotenkin liian radikaalin näköiset, mutta toi olis sopivan konservatiivinen.
Noita saa kaiketi Venäjältä?
Kukahan idässäkävijä tois mulle tommose?
Kiitokset Jokarin asennuspalvelulle. Piti käydä kokeilemassa uutta rattia ja kipeälle kädelle tämä uusi on huomattavasti parempi. Ja tyylikkäässä logossa silmä lepää.
Tuo ralliratti on kyllä tähän mennessä paras hankinta. Todella mukavaa ajaminen nyt...mitä se onkaan sitten kun mahdollisesti on 2107-penkit kiinni
Aika outo juttu on iskeny ladan kaasupolkimeen, nimittäin joskus poljin juuttuu yläasentoon eikä muu auta kuin järkyttävän kova survaisu kengällä. Oon koittanu voidella niveliä muttei auta.
Jokainenhan tietää mitä tapahtuu kun yhdistetään töksähtelevä kaasupoljin, kylmä kone ja tielle lähtö Kipeen noloa oli kyykäyttää lada keskelle tietä, noin 20-päisen jengin ihmetellessä siinä kymmenen metrin päässä Häippäsin aika rivakkaan tuon jälkeen...
Ei helvetti
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Ilmojen kylmetessä näyttää ilmestyvän kaikenlaista huollontarvetta.
Tottakai näin, kun ei omista tallia.
-Kuskinoven lasinnostajan vaijeri meni poikki
-Vasen takajarru on mallia öljykylpy, stefa ja vetari pitää vaihtaa
-Takapuskuri on solmussa, koska mitsupitsi törmäsi risteyksessä perään
-Lämpimänä tyhjäkäynti on ihan mitä sattuu, syy on vielä täysi arvoitus
Jokari_ kirjoitti:Tuo ralliratti on kyllä tähän mennessä paras hankinta. Todella mukavaa ajaminen nyt...mitä se onkaan sitten kun mahdollisesti on 2107-penkit kiinni
Aika outo juttu on iskeny ladan kaasupolkimeen, nimittäin joskus poljin juuttuu yläasentoon eikä muu auta kuin järkyttävän kova survaisu kengällä. Oon koittanu voidella niveliä muttei auta.
Jokainenhan tietää mitä tapahtuu kun yhdistetään töksähtelevä kaasupoljin, kylmä kone ja tielle lähtö Kipeen noloa oli kyykäyttää lada keskelle tietä, noin 20-päisen jengin ihmetellessä siinä kymmenen metrin päässä Häippäsin aika rivakkaan tuon jälkeen...
Ei helvetti
Eikös noilla ominaisuuksilla lähtö tapahdu niin kuin Häkkisen Mikalla formuloissa. Silloin ennen vanhaan.
Tulipa tänään kokeiltua karstanpoistoa tuon veden avulla omaan ja Jokarin biiliin, kun on 2 miehen vaativa urakka . Ei ainakaan mitään negatiivisia vaikutuksia tullut
Mikkoo kirjoitti:Tulipa tänään kokeiltua karstanpoistoa tuon veden avulla omaan ja Jokarin biiliin, kun on 2 miehen vaativa urakka . Ei ainakaan mitään negatiivisia vaikutuksia tullut
Jooei, jossei lasketa meikäläisen kauheeta päänsärkyä Kyllä sieltä näköjään sen verran nousee bensahöyryä ja ties mitä, että saa halvat kännit
Omaan kotteroon upotin vettä noin 2 litraa ja tuohon Mikkoon kulkineeseen litran verran. Aikasemmin päivällä 95:n kanssa oli kauheat jälkikäynnit, tankkasin kympillä 98:a ja jälkikäynnit on mennyttä. Todennäköisesti taas bensanvaihdon tulos. No mutta tulipahan löträttyä vedellä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Mikkoo kirjoitti:Tulipa tänään kokeiltua karstanpoistoa tuon veden avulla omaan ja Jokarin biiliin, kun on 2 miehen vaativa urakka . Ei ainakaan mitään negatiivisia vaikutuksia tullut
Mikkoo kirjoitti:Tulipa tänään kokeiltua karstanpoistoa tuon veden avulla omaan ja Jokarin biiliin, kun on 2 miehen vaativa urakka . Ei ainakaan mitään negatiivisia vaikutuksia tullut
Eikös moottori ruostu jos noin tekee?
Lämpö haihduttaa liiat vedet tuossa tuokiossa. Ja tuohan nyt on niin vanha ja koeteltu konsti, että kyllä sen pitäis toimia
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Kyllä ne vedet sieltä koneesta haihtuu kun pitää jengat siinä + 4000 rpm Vois muuten omaan kans kokeilla tota.. Näyttää nelospytyn tulppa olevan aika karstainen, eikai vaan venanohjurit menossa
Lada teki taas hassunhauskat temput äskettäin. Lähettiin kotiapäin tulemaan isäukon kanssa...hyppäsin hyttiin ja starttaus...ei mitään eloa startissa, apurele vaan naksuu, mutta startti ei pyöri.
No onneksi paikalla oli hyvä alamäki, siitä pienellä työnnöllä käyntiin. Kotipihalla koitettiin taas käynnistellä. Joskus lähti, joskus ei. Rassasin akun helvettiin ja kävin hiplailemaan sitä solenoidin virtajohtoa. Helvetin löysällä se päässä oleva apiko oli, ja kaikenlisäksi melkoisen hapettunut. Vähän crc:tä, pihdeillä puristusta ja eikun kiinni.
Laapotti hörähtäkin yllättäin tulille, ainakin 5 kertaa putkeen Saas nähdä mitä tekee, pitäis varmaan laittaa johtoon uusi apiko, ehkä sitten tuohon kehtaa taas luottaa
Viimeksi muokannut Jokari, 26.11.2005 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.