
Takavetoisesta lisäkokemuksia
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Juu, osa muoveista on kyllä todella surkeita ja hajoavat vaikka miten varovasti yrittää ottaa. Ittellänkin repsottaa hanskalokeron kansi toiselta puolelta, kun ne saranat on mitä onKimmo86 kirjoitti:Nyt kun miettii tota omaa lataa, niin eniten siinä "harmittaa" tommoset pikkujutut kuten noi sisustan muoviosat, mitkä on enemmän tai vähemmän paskana.. Tosi laadukasta toi venäläinen muovi

Mutta näiden kanssa täytyy vain oppia elämään

Viimeksi muokannut Jokari, 16.11.2005 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Siperia opettaa.. meinaan ku on käymässä nukkumaan ja Vaimo Kulta soittaa työpaikaltaan: Mie en saa Ladan ovea auki..jne..Kyllä Kulta ja tulen paikalle siksi kuumissani että käsi lukon päälle siksi aikaa kunnes Vaimo-Kulta hiljenee.ja kas avaanoven auki kuin juhannuksena..tai siis avain meni kyllä heti reikään. Opetus: Kesälläkin olen öljynnyt lukkoja ja reilusti, pesee pölyt pois mihin kosteus pakkasilla oikein imeytyy ja tekee lukoista murheenkryynejä. Runsas lukkojen hoito auttaa myös ovien hoidossa, kesällä lukko-öljyt sun muut voiteluaineet on valunnu oven alapokkaus-saumaan ja näin on ruosteentorjuntakin mallillaan.(ei muuten ollu turvoksissa Ladojen ovien alasaumat)No niin, talven tullessa meillä on puhtaat lukot ja lukkojen useat haitat (väli-levyt jotka tiivisti toisissaan) valmiita vastaanottamaan ns. talvilukko-öljyt. Lukkoja jos hoitaa aina niin sinne ei oikeastaan pääse muulla ko omalla avaimella.. 

Kyllä lähtee..!
Jokari_ kirjoitti: Mutta näiden kanssa täytyy vain oppia elämään
Juu en meinannukkaan vielä vetää ranteita auki ton takia


erkkimalinen kirjoitti:Siperia opettaa.. meinaan ku on käymässä nukkumaan ja Vaimo Kulta soittaa työpaikaltaan: Mie en saa Ladan ovea auki..jne..Kyllä Kulta ja tulen paikalle siksi kuumissani että käsi lukon päälle siksi aikaa kunnes Vaimo-Kulta hiljenee.ja kas avaanoven auki kuin juhannuksena..tai siis avain meni kyllä heti reikään. Opetus: Kesälläkin olen öljynnyt lukkoja ja reilusti, pesee pölyt pois mihin kosteus pakkasilla oikein imeytyy ja tekee lukoista murheenkryynejä. Runsas lukkojen hoito auttaa myös ovien hoidossa, kesällä lukko-öljyt sun muut voiteluaineet on valunnu oven alapokkaus-saumaan ja näin on ruosteentorjuntakin mallillaan.(ei muuten ollu turvoksissa Ladojen ovien alasaumat)No niin, talven tullessa meillä on puhtaat lukot ja lukkojen useat haitat (väli-levyt jotka tiivisti toisissaan) valmiita vastaanottamaan ns. talvilukko-öljyt. Lukkoja jos hoitaa aina niin sinne ei oikeastaan pääse muulla ko omalla avaimella..
Siinähän sitä jo tulikin

- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
kyllähän noita löytyy mitä tarviit ?Kimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti: Mutta näiden kanssa täytyy vain oppia elämään
Juu en meinannukkaan vielä vetää ranteita auki ton takiaMutta jos jollain on noita sisustan osia, kuten turvavyön solkia ja jotain peitelevyjä yms. sälää jouten, niin mä voin ostaa ne pois kuleksimasta.. Pakko sitä on jotain rassattavaa tosta keksiä, kun ei oo mitään isompaa vikaa
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Iski taas jonkun sortin tekemisen puute ja päätin kokeilla tota pressan kertomaa penkin etureunan korotus-modia...noh tuumasta toimeen ja pitemmät pultit pakista ja korokkeiksi 2*17 mm mutterit. Kyllähän penkin etureuna nousi vähäsen ja nyt tosiaan tukee reisiäkin hieman. On tuo nyt ehkä vähän parempi kuin orggis, korostan sanaa vähän
Epäilyttää vaan noiden kiskojen kestävyys, varmasti taipuvat pitemmän päälle kaarelle. No olkoot vähän aikaa ja otetaan sitte pois.
Mutta silti edelleen hakusessa 2107:n penkit, ei oo niiden voittanutta.
Vielä parit kuvat räpellyksestä: 1 2

Mutta silti edelleen hakusessa 2107:n penkit, ei oo niiden voittanutta.
Vielä parit kuvat räpellyksestä: 1 2
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kaverin 2107:ssa oli entisen papan jäljiltä korotettu kanssa penkkiä, kylläkin takareunasta.. Oli sitten ovenpuoleinen, penkin takareunan kannatinpeltipokkaus sortunut vähän alemmas kun kaikki paino kohdistui mutterin kokoiselle alueelle ohuessa pellissä. Helppohan se oli "korjata" kun laittoi muttereita sopivasti niin sai penkin suoraan.
Re: Takavetoisesta lisäkokemuksia
[quote="XXX"]Auto pelannut hyvin. Kilometrejä sillä on takana nyt 37700. Muutama viikko sitten unohdin ajovalot päälle yöksi, ja kun aamulla olisi pitänyt lähteä tien päälle, ei autossa ollut mitään henkeä. No, toisesta autosta kaapeleilla sähköä, muttei heti jaksanut kone pyöriä. Kun kaapelit olivat puoli tuntia kiinni, jaksoi kone vihdoin käynnistyä. Sitten annoin sen käydä tunnin verran pihassa tyhjäkäyntiä, ja akut latautuivat. Sen jälkeen auto toiminut vailla moitteen sanaa.
Mun jäi kattovalo palamaan yhdentoista viikon ajaksi kun oltiin lomareisussa, arvaa oliko virtaa jäljellä kun tultiin matkalta. Naapurin akulla käyntiin ja minä onneton kuvittelin että kyllä se akku täyttyy kun ajelen, ei ottanut virtaa vastaan yhtään, siispä akkukauppaan.
Mun jäi kattovalo palamaan yhdentoista viikon ajaksi kun oltiin lomareisussa, arvaa oliko virtaa jäljellä kun tultiin matkalta. Naapurin akulla käyntiin ja minä onneton kuvittelin että kyllä se akku täyttyy kun ajelen, ei ottanut virtaa vastaan yhtään, siispä akkukauppaan.
Ei sattuis olemaan JTM:llä kiinnostusta vaikkapa vaihtaa päittäin näitä meidän ratteja? Kenties pientä välirahaa multa? Alko nimittäin ralliratti himottaa kun Mikkoo laittoi kiinni omaansa tuon 32-senttisen ruorinJTM kirjoitti:Tuo Venäjä-ratti olisi juuri sopiva tällaiselle vähän vanhemmalle miehelle. Nyt on autossa kiinni Ilkalta ostettu ralliratti. Jos tuollaisen hienon venäläisen saisi, niin joutaisi tämä ralliratti nuoremmille Ladakuskeille.sakke kirjoitti:Eikös tämmönen olisi aika pop? Jos, niin kysele kerhon Venäjänmatkaajilta.Mikkoo kirjoitti:Semmoista ei niin tuning rattia, perus rallirattia lähinnä ajatellut tai jotain sellaista.
Ja Ilkallahan on tuolla myyntipuolella paria aika kivannäköistä rattia myös tarjolla.

Äsken tosiaan tajusin miten ratti lähtee pois. Ottaa vaan pois tuon keskiön ladamerkin ja kas kummaa, mutterihan sieltä löytyy

Parit kuvat ruorista: 1 2 3
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tänään tuli koettua oikein kauhunhetkiä asteekin kanssa.. Olin ajelemassa Myllykoskelle päin, kun yht'äkkiä CE sytty mittaristoon
Auto kuitenkin veti ihan tasaisesti, kunnes jarrutin risteykseen, ja painoin kytkimen pohjaan
kone sammui välittömästi. Tyhjäkäynti oli siis hävinny jonnekin, oli muuten hauska ajaa kotia..
Ehdin jo kirota siinä matkalla että paska mikä paska koko asteekki, mutta kotona tallissa vika selvisi: Kaasarista oli vaan joku johto irronnut, ja sen kun pisti takasin niin lata kävi taas yhtä nätisti kuin ennenkin
Huhhuh..


Ehdin jo kirota siinä matkalla että paska mikä paska koko asteekki, mutta kotona tallissa vika selvisi: Kaasarista oli vaan joku johto irronnut, ja sen kun pisti takasin niin lata kävi taas yhtä nätisti kuin ennenkin

-
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi