Joku vanhempi Jagge v 12 koneella tai vanhempi Aston Martin isolla koneella.Voipi olla että olisivat aika kalliita ylläpidettäviä.Lottovoittoa odotellessa
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
e type jagge olis kyllä komea mutta joku 50, 60 luvun jenkkiletukkakin olis kova sana. kuhan tuosta saa takamehtää nurin ni olis meiniki ens kesänä hankkia plymouth satelite
Kuka muistaa sen filmin jossa vanhassa letukassa kilometrit väheni, mitä enempi ajoi. Myöskin autossa oli itseajojärjestelmä, eli ei tarvinut omistajan ajaa. Upea toiminto pitkällä matkalla tai auto pystyi itse siirtämään itsensä talliin jos itse ei jaksanut. Sitte autos oli itsekorjausjärjestelmä, eli jos autoa kolhasi, niin se itse korjasi itsensä. Lisäksi täysin automaattinen radio joka soitti musiikkia tilanteen mukaan ja myös sammui itsellään. Ajovalot syttyi tarvittaessa ja myöskin sammuivat. Tähän toimintaan kuului, että voi ajaa ilman valoja pimeällä tiellä. Tämä oli jotain infrapunatunnistin mekaniikkaa. Huippu toiminta oli tämä varkaudenestojärjestelmä johon lisäksi kuului huipputoimintainen tieto ja täystehotunnistamisjärjestelmä. Varas saa ovenkahvasta sähköiskun ja tunnistamisjärjestelmä tunnisti, auton lähellä olevan ihmisen negatiiviset ajatukset tai aikeet. Tämän auton haluaisin, näillä toimminnoilla, siinä unelmieni auto. Kuka nähnyt filmin?
Olisit kysynyt saman jokusia vuosia sitten, olisin vastannut Alfa Romeo GTV V6TB. Nyt mulla sellainen on.
Jostain kumman syystä, noita unelma-autoja on aina enemmän kuin yksi.
Aah.. Viimeksi tänään kuulin ja näin, kun HF:ä lähti valoista (vieläpä 16 -tappinen).. Se vetää miehen kuin miehen sanattomaksi. Sanoin kuvaamattoman upea laite.
Kyllä se nyt on niin lähellä, jo pikkupoikana kuolasin punaisen Volvon perään ja vielä kartanon. meinaan niin lähellä että tuolla tallissa se ny on. Ajettu ainoastaan 153000km, 2,3 monipisteruisku ja tieteskin valaistu hanskalokero niinkuin oli myös Ladoissanikin..MOI..niin ja punainen kartano 245..moi
Aah.. Viimeksi tänään kuulin ja näin, kun HF:ä lähti valoista (vieläpä 16 -tappinen).. Se vetää miehen kuin miehen sanattomaksi. Sanoin kuvaamattoman upea laite.
Puhutte vähän mutta asiaa......, vielä juuri tuo 16-v..., ja Alfan 155 Q4...
Etuveto versio mulla jo onkin....
JTM kirjoitti:Taidan olla kalenterivuosiakin vanhempi mies, kun en autoista osaa unelmoida. Ihan muita asioita tulee unelmoitua.
Helppo sanoa noin kun on hieno Lada alla ja uudehko Camry katoksessa, Corsastakin löytyy valkoista nahkaa ym, Fiatkin vielä löytyy..yltäkylläisyyttä, ei tartte enää unelmoida, Minäkin vaan "toivon" löytäväni hyvän, halvan, vähänajetun, alkuperäisen, ehjillä puskureilla varustetun Ällän 1200:sen..,turha unelmoida?