juu.. siin oli aika jännän näkösii juttui siin koneen.. turbo, vesiruiskutus ym ymym--.. . se jäbä o vissii asunu aikoinaan tääl mynämäel, ku se o yhe tutun luokkakaveri nii ja ´koneena siin o 2litrane ja tehoo joku 650hp :D siin o kyl kova tekijä
julli kirjoitti:Tuosta kannesta tuli unkarilaisen työkaverin kans puhetta niin meinas että niillä on niitä niin korkeita kasoja, että ei yli nää. Pitää koittaa puhua, että jos ja kun se liikkuu Unkarin ja Suomen väliä, niin tois muutaman, tai ainaki yhen tänne Suomenmaallekin.
Joo, mulle kans, jos ei aivan järjetöntä hintaa pidä ehjällä kannella.
niitä eivät kuulemma oo siviiliin laittanu ku tuntuu sielä olevan tiukempia nuo säädökset auton virittämiseen,että ralli miehillä niitä ainuastaan on mutta hintaa se meenas että n.max800€.mulle se ainaki aiko hommata ku se joskus marras-joulukuussa käy sielä.sillä ei itellä oo kapasiteettiä kulettaa niitä,että kusti polkee/lentää.rahti maksuja kyllä kertyy.40 wepereillä tuli 50€jotka ei tosin maksanu ku 100€
saa olla vaan aika iso tukku rahaa että niitä muutamanki tänne tois.hintaaki tulis lisää sen jälkeen ku ne suomen puolelle tulis vähintään rahti maksut+vaivan palkka.
pitää ilmotella miten asia etenee jos sitä ainaki yhen tänne sais
Joo, paljonhan noita "billetti" kansia tehtiin F-ryhmän vapaampien sääntöjen aikaan....
Mutta aiheeseen...., tuo MTX on alunperin ollut Skodan B-ryhmän "ralliohjus" joka ei tainnut koskaan ehtiä tositoimiin... Kyseisessä autossa käytettiin tuota Ladan koneesta modifioitua 16v MTX-moottoria joka oli suunniteltu nimenomaan tuohon putkirunkoiseen Skodaan... (ulkonäkö muistutti hieman coupe-mallia)