Kiertokankien laakerit
Kiertokankien laakerit
Saako ladoihin punametallilaakereita enään mistään?
Ei meinaan kestä ne alumiinilaakerit mun ladan vääntöjä..
Re: Kiertokankien laakerit
Eiköös se ole enemmän öljystä ja paineista kine... Tai sitte jos kangen alapäät antaa myöden/venyneet?ammattimies kirjoitti:Saako ladoihin punametallilaakereita enään mistään?
124/2101 practical beauty
Kyllä vika on jossain ihan muualla kui laakereissa ja ratkaisu muualla kuin urissa! Nuo urat kyllä varmasti vievät öljyn pois, mutta kun se ei oikein ole tarkoitus...
Tarkastat ensin että kaikki on varmasti mitoissaan ja että öljyä tulee.
Mitä tuolle koneelle on sitten tehty että niin julmasti vääntää? Toisekseen miten vauriot esiintyneet? Mitä öljyjä olet käyttänyt? Onko paineita ollut riittävästi? Millä paine mitattu?
Tarkastat ensin että kaikki on varmasti mitoissaan ja että öljyä tulee.
Mitä tuolle koneelle on sitten tehty että niin julmasti vääntää? Toisekseen miten vauriot esiintyneet? Mitä öljyjä olet käyttänyt? Onko paineita ollut riittävästi? Millä paine mitattu?
Vauhdin tae - alamäki
- ladoilla radalle
- Toveri Sladimir
Ja aina kun käyttää Ladan kampuran pöydällä, niin niitten alumiiniroppujen irroitus, kanavien puhdistus ja uudet roput tilalle.On meinaan paljon paskaa niissä roppujen kohdalla olevissa poteroissa.Tähän ongelmaan ne Ladan laakerit särkyy!!!!
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Kyllähän tuota rojua sinne kertyy ajan kanssa, etenkin kuin ajetaan millä öljyillä sattuu. Kuitenkin jos itse on tuon joskus puhdistanut, ajanut hyvillä öljyillä ja vaihtanut suodattimen säännöllisesti niin ei pitäisi olla tarvetta avata enää. Toki jos koneen historia on hämärän peitossa, niin hyvä tapa nuo on kurkistaa ja putsata.Toveri Sladimir kirjoitti:Ja aina kun käyttää Ladan kampuran pöydällä, niin niitten alumiiniroppujen irroitus, kanavien puhdistus ja uudet roput tilalle.On meinaan paljon paskaa niissä roppujen kohdalla olevissa poteroissa.Tähän ongelmaan ne Ladan laakerit särkyy!!!!
Vauhdin tae - alamäki