italiassa 4x4 Kanttaladaa??

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

italiassa 4x4 Kanttaladaa??

Viesti Kirjoittaja iigorr »

Kuulin juttua että italiassa valmistettaisiin kantti ladaa joka on neliveto??
ei kuulemma lada nimellä vaa jollain toisella nimellä.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

En tiedä, mutta tälläinen aika kiinnostava italialaisauto löytyi:

Francis Lombardi 1300/1500 (& 124) Smart

A neat 2-door coupe conversion of the 1300/1500, this retained its four seat capacity. It was later replaced by a similar concept (if different design) based on the Fiat 124 chassis and mechanicals.

Kuva

Ja tämmöinen, joskin jutusta jää epäselväksi oliko se nelivetoinen. Taisi sitäpaitsi olla joku konseptiauto.

OSI Cross Country

OSI Cross Country OSI entered the more serious 'off-road' market at the The Turin Motorshow of 1966. Their new offering, the Cross Country, was based around the Fiat 124, but with major changes. The wheelbase was shortened to 2020mm and the whole chassis strengthened. The rear axle was a Fiat Campagnola unit, complete with locking differential. Obviously, a competely new body, including removable doors and hood, was used.

Kuva
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

yhes 2003 vuoden tekniikan mailmassa luki jotenkin tällei"venäjällä tehää vielä takavetosia ladoja shiguleita vaikka niiden suosiossa ei näy välähtämisen merkkejä ei sen tuotantoa haluta ainakaan vielä lopettaa, pensa moottorin lisäksi mallistoon kuuluu 37 kilvattinen diesel moottori" jne...
tekiskö ne diiseliä takaveto ladaan :shock: :?: ei oo varma lukiko ihan tollei mutta kai se jotenkin noin meni
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

'aatee' kirjoitti:yhes 2003 vuoden tekniikan mailmassa luki jotenkin tällei"venäjällä tehää vielä takavetosia ladoja shiguleita vaikka niiden suosiossa ei näy välähtämisen merkkejä ei sen tuotantoa haluta ainakaan vielä lopettaa, pensa moottorin lisäksi mallistoon kuuluu 37 kilvattinen diesel moottori" jne...
tekiskö ne diiseliä takaveto ladaan :shock: :?: ei oo varma lukiko ihan tollei mutta kai se jotenkin noin meni
Laskin just, että kaikkein halvin versio Lada Klassikasta, eli kanttiladasta maksaa Venäjällä euroiksi muutettuna 3390 eemeliä. Ei paha.

Tosta diisselistä oli joskus juttua, mutta se on kai jotain pientä erää ja vaikea hankkia tms.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

ois vähä siistii vuoden 2005 taka tuuppari alla
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10251
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tehtaan sivuilta oli poistunut 21055 diesel mallin tiedot, aiemminkin sitä tehtiin vain pieniä määriä. vielä lada tehtaalla tehdään takavetoisia:

21053-00 1,5
21053-20 1,5i
2107-00 1,5
2107-20 1,5i
21074-00 1,6
21074-20 1,6i

izhmash tehtaalla
21043 ja 2106 malleja, mutta tehtaan sivujen mukaan izhevskiläisten omaa 2126 autoa (ja sen muunnoksia) ei enää valmisteta, tilalle on tullut Kian tuotanto :(
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
seppä

Viesti Kirjoittaja seppä »

Ois hyvä jos deltta-auto tois noit uusii kanttilamppui vaik tilauksesta suomeen..

Mie ainekii ostaisin heti sellasen uuen kanttilampun :)
Avatar
Nerd-O
Viestit: 367
Liittynyt: 26.5.2005 22:34
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

seppä kirjoitti:Ois hyvä jos deltta-auto tois noit uusii kanttilamppui vaik tilauksesta suomeen..
Mut eikös noiden ongelma ollut että ne ei täytä jotain EU-määräyksiä niin niitä ei saa rekisteriin? Jos niitä ei saa rekisteriin niin ei niitä paljon kannata alkaa edes tilauksesta tuomaan. Tosin pöhö vois varmaan tuollaisen tuoda? Se ei vaan ihan verottomasti taida tulla?
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Avatar
Mosse-Aksu
Viestit: 1687
Liittynyt: 31.3.2004 13:24
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Misha kirjoitti:En tiedä, mutta tälläinen aika kiinnostava italialaisauto löytyi:

Francis Lombardi 1300/1500 (& 124) Smart

A neat 2-door coupe conversion of the 1300/1500, this retained its four seat capacity. It was later replaced by a similar concept (if different design) based on the Fiat 124 chassis and mechanicals.

Kuva

[/img]
Tuo on varmaankin jollain koripajalla tehty muunnos 60-luvun Fiat 1300 ja 1500 malleista.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Mosse-Aksu kirjoitti:Tuo on varmaankin jollain koripajalla tehty muunnos 60-luvun Fiat 1300 ja 1500 malleista.
Juuh, niinhän siinä tekstissäkin lukee...
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
Mosse-Aksu
Viestit: 1687
Liittynyt: 31.3.2004 13:24
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Misha kirjoitti:
Mosse-Aksu kirjoitti:Tuo on varmaankin jollain koripajalla tehty muunnos 60-luvun Fiat 1300 ja 1500 malleista.
Juuh, niinhän siinä tekstissäkin lukee...
:oops: Minä kuulun siihen ikäpolveen, että englannin kielen opetus ei kuulunut kaikille. Enkä ole sitä myöhemminkään opetellut, niin tulee noita sammakoita välillä.

Tuo kuvan maski kuluu 1500:lle. 1300:ssa ei muistaakseni ollut tuplavaloja eikä maskin alalaidan kromista poikkipalkkia. Isompi korisella 1800:lla oli myös selvä muotoiluyhteys näihin pienempiin malleihin.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Vastaa Viestiin