Viisumi
Viisumi
Tuli käytyä tänään hiv testissä,meinaan kun tuo viisumin hinta on 99 e/vuosi niin laitampa hakemuksen menemään....ja heti kun voi niin nappiksen kanssa viipuriin laitattamaan uusi kytkin koko paketti ja muuta pientä 

-
Re: Viisumi
Mistäs viisumin tuohon hintaan saa?markku kirjoitti:Tuli käytyä tänään hiv testissä,meinaan kun tuo viisumin hinta on 99 e/vuosi niin laitampa hakemuksen menemään....ja heti kun voi niin nappiksen kanssa viipuriin laitattamaan uusi kytkin koko paketti ja muuta pientä
Juuri olen kohta hankkimassa kertaviisumia, mutta sekin kustantaa 50 euroa.
Tuohon hintaan vuoden viisumi on jo aika houkutteleva tarjous.
en ole asiantuntija, mutta kyllä toi hiv-todistus on pitänyt ollut jo vuosia noissa pitkissä Venäjän viisumeissa. Kaveri tarvi sellaisen todistuksen olisko ollut jo ainakin viisi vuotta sitten.
Eikä riitä pelkkä kopio vaan pitää olla "original":
http://www.lahialuematkat.fi/esitteet/2 ... _fi_05.pdf
Eikä riitä pelkkä kopio vaan pitää olla "original":
http://www.lahialuematkat.fi/esitteet/2 ... _fi_05.pdf
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Niin, ja siellä seisoo: "monikertaviisumiin riittää hakemusta jätettäessä passinkopio", ja "monikertaviisumeihin alkuperäinen HIV-todistus".samarai kirjoitti:Eikä riitä pelkkä kopio vaan pitää olla "original"

Lisäksi näyttää tuon monikertaviisumin hinta olevan kalleimmillaan 269 € ja halvimmillaankin 150 €.

Nyt syyskuun alusta konsulaatti laskenut hintoja......sieltä mistä meikäläinen hankkii niin maksaa 99 e/vuosi,tässä vielä tiedot Reflux oy ensontie 33 55610 imatra puh 05-4366025 tai 05-4366029.....tämä on vielä tosi 

Viimeksi muokannut markku, 7.9.2005 17:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mua ainaskin pelottaa se päivä kun viisumipakko poistuu, sen voi kuvitella kuinka paljon hippaheinän salakuljetus lisääntyy ja sen myötä muukin rosvoilu. Hippaheinän kamelikuski kun jää kiinni niin suomen vankilois on kuitenkin kymmenkertainen päiväraha versus vennään pojan kuukausiliksa hantti töissä. Elintasokuilu on vielä toistaiseksi niin valtava, vaikka ökyrikkaita olisikin paljon, persaukisia on aina enemmän.
Isä kävi työmatkalla Karjalassa ekan kerran joskus 95-96.. ja sen jälkee pari kertaa vuodessa. Kyllä ne sillon jo vaati ton HIV-testin. Ja tais olla parilla ekalla kerralla lyhyt viisumi.
Jos viisumipakko poistuu niin kieltämättä se aiheuttaa melkosesti ongelmia. Eihän se tosin mihkään poista tarkastuksia rajoilla, mutta jos rajaliikenne nousee moninkertaseks niin kyllä siinä on rajavartijoilla kädet täynnä hommaa. Varmasti pääsee vielä nykystä enemmän ainehia ja rojua rajan yli. Eli viisumipakko pysyköön mun puolesta. Ei se ainakaa mun matkailua Viroon aikanaan haitannu.
Jos viisumipakko poistuu niin kieltämättä se aiheuttaa melkosesti ongelmia. Eihän se tosin mihkään poista tarkastuksia rajoilla, mutta jos rajaliikenne nousee moninkertaseks niin kyllä siinä on rajavartijoilla kädet täynnä hommaa. Varmasti pääsee vielä nykystä enemmän ainehia ja rojua rajan yli. Eli viisumipakko pysyköön mun puolesta. Ei se ainakaa mun matkailua Viroon aikanaan haitannu.
Niin on, itsekin kiroan kallista bensiiniä ja ostan itselleni viisumin tuolta kautta.markku kirjoitti:Nyt syyskuun alusta konsulaatti laskenut hintoja......sieltä mistä meikäläinen hankkii niin maksaa 99 e/vuosi,tässä vielä tiedot Reflux oy ensontie 3355610 imatra puh 05-4366025 tai 05-4366029.....tämä on vielä tosi