EU:n ympäristömääräykset sallivat uusien henkilöautojen pintakäsittelyaineiden määräksi korkeintaan n.2kg/auto. Siitä voi jokainen laskea vähän uusien autojen kalvopaksuuksia ja miettiä paljonko katseelta piiloon jäävien kohteiden(kotelot) käsittelyyn grammoja uhrataan.
,_,/ukka kirjoitti:EU:n ympäristömääräykset sallivat uusien henkilöautojen pintakäsittelyaineiden määräksi korkeintaan n.2kg/auto. Siitä voi jokainen laskea vähän uusien autojen kalvopaksuuksia ja miettiä paljonko katseelta piiloon jäävien kohteiden(kotelot) käsittelyyn grammoja uhrataan.
,_,/ukka
ja siis mitä isompi auto sen vähemmän suojataan
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
1994 vm samarakin oli takapyörä koteloiden edestä pehmennyt vaikka oli ruoste suojattu ja lokarit on olleet uudesta asti kotelot suojattu huomasi saman kuin 90vm samarassa massat tahtoo ponkata irti pohjasta eikä edes silmämääräiseti tarkastellen huomaa ennenkuin alkaa taltalla kokeilla
lisää hitsattavaa löytyi samaran phjalevyn saumasta kaksoiskotelo
ulomaisesta seuraava sinne ei oltu laitettu mitään kele hemmetin huonoa työtä tehdään vieläkin auton kotelo käsittelyssä ainoa mikä tehdään todella tarmokkaasti on rahastus tarkistus käsittely maksaa400-700euroa