Ei, kyllä ne samassa paketissa kulkee. Tuo on sellainen meidän perheen vitsi, kun olemme noita letkoja järkänny Mobiliaan ja Ikaalisiin, niin muutama kerta ollaan ajeltu yhen auton letkassa ainakin osa matkasta.
Pitääpä sitten miettiä uskaltaako tuonne jo perjantaina..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Me.ilkkaturunen, yritämme lähteä klo 18, vähän ennen koitetaan kerätä muut tulijat kasaan. Jos letkaan mukaan tulo kiinnostaa, sovitaan vaikka joku paikka lähellä Tampereentietä vähän klo 18 jälkeen.
Tästähän tulee jo pikkuruinen letka. Minä lähden hesasta, Martikaiset Hämeenlinnasta, Nonnis Tampereelta, Veli Alexei miettii jo niin varmaan hänkin lopuksi liittyy joukkoon, Yogin letkaan liityttäisiin Tampereen lähellä.
Mutta, mutta eikö hesasta ooo ketään lähdössä
Helsingistä kannattaisi ajaa Lahden kautta ja vanhaa nelosta (onkohan nykyään nro 24) Padasjoen ja Kuhmoisten kautta Jämsään, myös Hämeenlinnasta olen aina ajanut Padasjoen kautta. Mutta ei se mitään jos haluatte Tampereen kautta kiertää.
Jos me osutaan letkaan niin vauhti ei ylämäissä päätä huimaa.
Kartan mukaan on lähes sama ajanko Lahden vai Tampereen kautta, erotus on mulle vain 36 km. Riippuu mistä päin hesaa lähtee,
Konalasta vai Vuosaaresta eroo tulee helpostikin 20-30 kilsaa
Me tullaan Pori - Tampere -Jämsä -akselilla. Onko muuten siinä Tampereen jälkeen heti jotain huoltsikkaa, jossa voi pitää tauon? En ole ajanut sitä tietä koskaan muistaakseni. Siinähän voi samalla koota letkaa. Ei jaksa ajaa 200km putkeen nappiksella, kun ei ole kiire mihinkään.