110-75 th.HUOLTO

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
2000farkku

110-75 th.HUOLTO

Viesti Kirjoittaja 2000farkku »

75-th, Mikä öljy vaihdelaatikkoon?Milloin kampiakselin stefa alkaa
vuotaa laatikon puolelta ,entä kytkinlevyn vaihto km;t normaali-/kaupunki
ajossa.kytkinlevyn pinnan paksuutta ei kai voi tietää,ennen kuin se luistaa?
tarkoitus olisi vaihtaa kytkinpaketti ennakkoon,eikä jäädä tien päälle.
Paljonko ovat vetonivelien kumit kestäneet km/vuosia?
Onko kenelläkkään kokemuksia,vaikka samaran puolelta?
Kynnyskotelot massattu,pohjapellissä näytti olevan ohut sinkitys. :lol: :?: :?: :wink:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10252
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kyllä sen kytkimen alkaa huomaamaan koska rupee hajoomaan, yleensä vaihtaminen on vaikeaa, säätämällä säätyy poljin pidemmälle lattiasta, sitten kun polkimen liike on yli 16 cm on kytkin lopussa, kutakuinkin noin mieni samarassa. itellä -95 154 tkm ajetussa ruiskusamarassa ei vielä vuoda kampiakselin stefat, mutta noin 15 tkm sitten meni vetonivelet uusiksi, koska kumit oli huonot, mutta kumien kestokin riippunee paljolti siitä miten niitä on huollettu (tarkistettu kiinnitys ja huolehdittu nivelen voitelusta).
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin