110:n Ohjausvaihteen säätö?
110:n Ohjausvaihteen säätö?
Eli ratissa on hieman klappia, miten ohjausvaihde säädetään?
Ohjausvaihteen kuskin puoleisessa päässä olevasta mutikasta?
Millanen työkalu siihen tarvitaan?
Ohjausvaihteen kuskin puoleisessa päässä olevasta mutikasta?
Millanen työkalu siihen tarvitaan?
100 ohjaus
Jep. Pitäisi saada ratista klappi pois.
Kun ottaa raidetangonpäästä kiinni, niin siinä on selvästi väljyyttä sivuttaissuunnassa. Raidetangonpäät on uudet.
Ajaessa n. 100 km/h alkaa ohjaus tärisemään, koska renkaat pääsevät hieman liikkumaan vaikka pitää rattia kaksinkäsin kiinni.
Kun ottaa raidetangonpäästä kiinni, niin siinä on selvästi väljyyttä sivuttaissuunnassa. Raidetangonpäät on uudet.
Ajaessa n. 100 km/h alkaa ohjaus tärisemään, koska renkaat pääsevät hieman liikkumaan vaikka pitää rattia kaksinkäsin kiinni.
Ähelsin tänään illalla pimeässä sateessa auton kanssa.
Taskulampunvalossa parkkipaikalla avasin konepellin ja kirosin...
Avasin hammastangon suojakumin ja kun raidetangon päästä heiluttaa hammastangossa on selvä välys.
Kuuluuko sen paketin (ohjausvaihteen keskiosan) heilua (myötäillä renkaiden liikkeitä) vai olla jäykkä?
Huomasin että kohdasta jossa ratti on kiinni, ohjausvaihteen alla on reikä yms. mötikkä.
Saisikohan siitä kiristettyä hammastankoa? Eli lisää puristusta hammastankoa vasten.
Pitäskö sittenkin turvautua teltta-auton huoltoon ja maksaa n. 500 -1000 € ja unohtaa ne suunnitellut joululahjat
Taskulampunvalossa parkkipaikalla avasin konepellin ja kirosin...
Avasin hammastangon suojakumin ja kun raidetangon päästä heiluttaa hammastangossa on selvä välys.
Kuuluuko sen paketin (ohjausvaihteen keskiosan) heilua (myötäillä renkaiden liikkeitä) vai olla jäykkä?
Huomasin että kohdasta jossa ratti on kiinni, ohjausvaihteen alla on reikä yms. mötikkä.
Saisikohan siitä kiristettyä hammastankoa? Eli lisää puristusta hammastankoa vasten.
Pitäskö sittenkin turvautua teltta-auton huoltoon ja maksaa n. 500 -1000 € ja unohtaa ne suunnitellut joululahjat
