Näin siin kävi :P
Vasta nyt kun sanoit niin tajusin miten toi maisema näyttää tutulta. Tulee kuitenkin joka päivä ajettua töihin ton risteyksen kautta.Sergy kirjoitti:Siis sinne suuntaan olin menossa minne perä osoittaa.
Ja tietenkin tapahtumapaikkana oli Vantaan Tikkurila, Ruskeasannan Shellin vieres.
Ite pyöräytin tuossa samassa risteyksessä 360 Sierralla jokunen vuosi sitten, tosin ei osunut kanteille. Se on sateella aika liukas...
-
- Viesti:
p-ska tsägä
Höh. Olipas huono tsägä. Joskus tehokas auto voi olla vaikea hallita.
Mutta tulepas hakemaan pommi pois, niin juodaan vaikka kahvit suruun

Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Re: p-ska tsägä
Jooh, täytyy tulla ku toi liksa tipahtaa tilille. Ja kyl täs ois vahvempaakin kaipanuMartigan kirjoitti:Höh. Olipas huono tsägä. Joskus tehokas auto voi olla vaikea hallita.

Kyllä siinä tuli broidinkin 1700 pyöräytettyy melkein ympyrän, vaikka alla oli uudet pirelli p6000 ja vanikin on liukastellut siin sekä kuivalla, että todellakin sateella.noose01 kirjoitti:Ite pyöräytin tuossa samassa risteyksessä 360 Sierralla jokunen vuosi sitten, tosin ei osunut kanteille. Se on sateella aika liukas...
Jos ne huhut pitää paikkaansa niin periattees ne oli Mirafiorin/supermiran vanteet. jos se ois pitänyt paikkaansa, niin sit niil ois saattanut hinta olla kohdalla. mut hitsit kummiskin ku meni nätit vanteet alta pois. niit ku ei enää heti taho löytää.KTC kirjoitti:vanteilla ei liene olevan suurta arvoa
- pappa- igor
- LamaAjanElvis
muutaman lohduttava sanonta...
1. sattuuhan näitä
2. noh pojat on poikia
3. rapatessa roiskuu
4. se roiskuu kun rapataan
piru kaks viimeistä oli samoja...
1. sattuuhan näitä
2. noh pojat on poikia
3. rapatessa roiskuu
4. se roiskuu kun rapataan
piru kaks viimeistä oli samoja...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks