MIKSI DELTTA PIMITTÄÄ LADAN TIETOJA???
tota meinaasin että jos veis ton 1200s sinne vaihos ja tekis niiku kaveri
eli kaveri vei 244 volvon vaihtoo kun siitä luvattiin 1500€ ja osti uuen punton ja samaan syssyyn osti volvonsa takas 150€ hintaan
oli vaa kysynny mitä sille tulee hintalappuun ja kun myyjä sano 150 ni kaveri kaivo rahat ja sai autosa takas+punton
jos kumminkii sinnettelis talveen tai sen yli satakympillä ja kattois miten se talvi satakympillä menee
mut jos takasin ite asiaa eli kyl ihmetyttää toi deltan myynti touhu kun katsoo netistä ei autosta kerrota just mitää ja ainakin kotkassa jos menee paikan pääälle ni ei siel ees nää ladaa ja ku kysyy saa kätee lippui ja lappui aika ihme luulis et ees netis ois auton tietoja vähä paremmin
eli kaveri vei 244 volvon vaihtoo kun siitä luvattiin 1500€ ja osti uuen punton ja samaan syssyyn osti volvonsa takas 150€ hintaan
oli vaa kysynny mitä sille tulee hintalappuun ja kun myyjä sano 150 ni kaveri kaivo rahat ja sai autosa takas+punton
jos kumminkii sinnettelis talveen tai sen yli satakympillä ja kattois miten se talvi satakympillä menee
mut jos takasin ite asiaa eli kyl ihmetyttää toi deltan myynti touhu kun katsoo netistä ei autosta kerrota just mitää ja ainakin kotkassa jos menee paikan pääälle ni ei siel ees nää ladaa ja ku kysyy saa kätee lippui ja lappui aika ihme luulis et ees netis ois auton tietoja vähä paremmin
minne ikinä menetkin,siellä olet!
Tätä on ihmetellyt moni muukinjamppa110 kirjoitti: mut jos takasin ite asiaa eli kyl ihmetyttää toi deltan myynti touhu kun katsoo netistä ei autosta kerrota just mitää ja ainakin kotkassa jos menee paikan pääälle ni ei siel ees nää ladaa ja ku kysyy saa kätee lippui ja lappui aika ihme luulis et ees netis ois auton tietoja vähä paremmin

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Kotkan Deltassa kävin myös minä Ladaa tutkimassa. Eipä sieltä mitään Ladaa löytynyt, myyjä sanoi, että "se on tossa nurkan alla" tarkoittaen "työhuoneiden" peittämää paikkaa vaihtoautopuolella. Sanoin, että siinä ei ole autoa. Hän totesi, että "aha" ja kävi myymään seuralaiselleni Puntoa.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Helsingissä kuulin kerran perustelun, että niissä on niin vähän muutoksia, ettei tarvii pitää koeajoautoa. Ladistit kuulemma tietää mitä hakee, mutta silloinkin etsittiin autoa koeajoon sellaiselle joka ei Ladasta tiedä mitään. Ajaa kuulemma saman asian jos käy kokeilemassa jotain käytettyä vaihtoautoa. minulle sanoovat aina, ettei siinä uudessa mitään eroa ole, eri kone vaan. Ei muuten ole esitteitäkään uusista Ladoista!

Malmin deltassa on koeajoautona uusi 1,6 lada,mutta deltaa ei varsinaisesti voi syyttää tuosta ladan mainonnasta ym.koska niin ihmeellistä kuin se onkin niin ladan tehdas omistaa suurimman osan deltasta ja käskyt tulee sieltä.
Sitä en vaan minäkään tajua että miksi tehdas ei halua enää ladaa suomessa markkinoida. 


FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Taka-akseli taitaa Kalinassa olla uusi. Auton koko on vain hiukan pienempi kuin 110ssä, muistaakseni niin että 110 on akseliväliltään 4 metriä ja Kalina muutaman sentin vähemmän.Lada-Jussi kirjoitti:Kalinaan kai mitään Opel moottoreita ole suunniteltukaan. Kalinan perustekniikka on juuri sitä mitä nyt 110:stä löytyy. Eli samainen 1,6 kone ja varustepuolella ohjaustehostin, keskuslukko yms. Auto sinänsä on pienempää koko luokkaa eli saattaisi loogisesti ajateltuna olla halvempi, mutta onhan se taas sitten pienikin. Suomeen odottaminen saattaa taas kestää kauan, jos tulee ollenkaan? Sillä välillä ehdit vaihtaa uuteen 110 Ladaan jo pari kertaa
Veikkaisin et 110 ja Kalina sedan vierekkäin on melkeen saman kokoisia, mutta pystyperä näyttääkin jo varmaan aika pal pienemmältä.
Jossain oli puhetta, että Kalinan hinta olisi ilman veroja 3500 - 6000 riippuen varustelusta, tuo 6000 olisi siis isommalla moottorilla ja kaikilla herkuilla, mahdollisesti myös automaatilla. Ja nuo olivat dollareita. Eli se olisi hiukan Dacia Logania halvempi. Mutta Suomen autovero nostaa tuota varmasti aika paljon.
Kalinasta saa hirveen huonosti tietoa, paitsi ehkä venäjäksi, eikä se multa taitu. Ehkä joku venäjänkielentaitoinen haluaisi kirjoittaa Kalinasta lyhyen tiivistelmän venäjänkielisten sivujen perusteella kerhon sivuille?
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Jotenkin tuntuu että tuo kalina on viimeinen oljenkorsi Ladan tehtaan suunnittelu osastolle. Jos suunnittelee jotakin edistyksellistä, ei oo vehkeitä tehä sitä. Siksi suunnitellaan, vuodesta toiseen, jotakin joka soveltuu oman firman koneilla tehtäväksi. Mutta sitä ei saa saada tuotanto valmiiksi, koska "mitäs sitten tehdään".
,_,/ukka
,_,/ukka
Autoton on huoleton
toi tuntuis et ei oo oikein jos meet uutta autoa kattoo/ostaa ni pääset koeajolle autol mikä on muutaman vuoden vanha ja valmiiksi nitisevä,rämisevä ja ihan eri koneella
mitenköhän jos sais tuotuu/tuotettuu kalinan vaikka venäjältä niin saisko sen ajoo vai tulisko siit koriste tai peltoauto
mitenköhän jos sais tuotuu/tuotettuu kalinan vaikka venäjältä niin saisko sen ajoo vai tulisko siit koriste tai peltoauto

minne ikinä menetkin,siellä olet!
Jos sitä ei oo tyyppi katsastettu mihinkään EU-maahan, ni pitäisi tuoda aika monta yksilöä. Tyyppikatsastukseen kun kuuluu kolaritestit, sun muut rasitus kokeet. Mutta jos rahasta ei oo puutetta, ni ei pitäisi olla mitään estettä, olettaen tietenkin että auto läpäisee kaikki kokeet/testit.jamppa110 kirjoitti:
mitenköhän jos sais tuotuu/tuotettuu kalinan vaikka venäjältä niin saisko sen ajoo vai tulisko siit koriste tai peltoauto
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Jos sen toisi muuttoautona niin eikö silloin vaatimukset ole hieman keveämmät? Ja puhumattakaan veroista. Siis "naapuriin" töihin vaan..,_,/ukka kirjoitti:Jos sitä ei oo tyyppi katsastettu mihinkään EU-maahan, ni pitäisi tuoda aika monta yksilöä. Tyyppikatsastukseen kun kuuluu kolaritestit, sun muut rasitus kokeet. Mutta jos rahasta ei oo puutetta, ni ei pitäisi olla mitään estettä, olettaen tietenkin että auto läpäisee kaikki kokeet/testit.jamppa110 kirjoitti:
mitenköhän jos sais tuotuu/tuotettuu kalinan vaikka venäjältä niin saisko sen ajoo vai tulisko siit koriste tai peltoauto
,_,/ukka
Siihen ei kai vaadita kolaritestejä, mutta tyyppihyväksyntä on niin vaikee juttu, että Mika Salo päätti luopua Cadillac Escaladen tuomisesta Suomeen kun tyyppikatsastus osoittautui niin mahdottomaks.,_,/ukka kirjoitti:Jos sitä ei oo tyyppi katsastettu mihinkään EU-maahan, ni pitäisi tuoda aika monta yksilöä. Tyyppikatsastukseen kun kuuluu kolaritestit, sun muut rasitus kokeet. Mutta jos rahasta ei oo puutetta, ni ei pitäisi olla mitään estettä, olettaen tietenkin että auto läpäisee kaikki kokeet/testit.
,_,/ukka
Ja jos Mika $alolla ei ole siihen rahkeita niin ei ole Korholan Arskalla ainakaan.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
no unohetaa se
taidan sitte hyökätä seuraavaan tullihuutokauppaan ja ostaa "tuonti ladan" saattais jossaa vaihees olla käyttöäkin varaosa 110:lle
mut kyl meen huomen delttaa pyytää tarjouksen uuesta 110:sta ja emäntä saa kysyä toiseen kertaan ja sit kattoo mitä ne hyvittäis 1200ässästä tai 110:sta ja kattoo kumpi kannattais ja samal osallistutaa 5000€ arvontaa sehäm ois jo puolet uuen hinnasta tai monta vanhaa

taidan sitte hyökätä seuraavaan tullihuutokauppaan ja ostaa "tuonti ladan" saattais jossaa vaihees olla käyttöäkin varaosa 110:lle
mut kyl meen huomen delttaa pyytää tarjouksen uuesta 110:sta ja emäntä saa kysyä toiseen kertaan ja sit kattoo mitä ne hyvittäis 1200ässästä tai 110:sta ja kattoo kumpi kannattais ja samal osallistutaa 5000€ arvontaa sehäm ois jo puolet uuen hinnasta tai monta vanhaa

minne ikinä menetkin,siellä olet!