Samaran suuntavilkut

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
amisissi

Samaran suuntavilkut

Viesti Kirjoittaja amisissi »

Voisikohan kukaan valistaa, mistä johtuu, kun Samaraan on tullut sellainen vika, että suuntavilkkua näyttäessä oikealle ja samalla jarruttaessa, vilkku palaa jatkuvasti niin kauan kuin jarruttaa ja jatkaa vilkkumista, kun jarrutus loppuu. Vasemmalle käännyttäessä ei ole tätä vikaa. Mistähän kannattaisi alottaa vian etsintä.
jasu35

Re: Samaran suuntavilkut

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

amisissi kirjoitti:Voisikohan kukaan valistaa, mistä johtuu, kun Samaraan on tullut sellainen vika, että suuntavilkkua näyttäessä oikealle ja samalla jarruttaessa, vilkku palaa jatkuvasti niin kauan kuin jarruttaa ja jatkaa vilkkumista, kun jarrutus loppuu. Vasemmalle käännyttäessä ei ole tätä vikaa. Mistähän kannattaisi alottaa vian etsintä.
Joo,mulla oli sama vika ja se korjaantu sillä kun vaihtoi palaneet polttimot ehjiin,eli mulla oli toinen etuvalo ja toinen takavalo palaneita. :wink: Joten katteleppa mitä lamppuja sulla on palanut ja vaihda ne,jos ei auta niin katso takavalojen lamppujen navat ettei ole hapettumaa. :)
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
amisissi

Re: Samaran suuntavilkut

Viesti Kirjoittaja amisissi »

jasu35 kirjoitti:
amisissi kirjoitti:Voisikohan kukaan valistaa, mistä johtuu, kun Samaraan on tullut sellainen vika, että suuntavilkkua näyttäessä oikealle ja samalla jarruttaessa, vilkku palaa jatkuvasti niin kauan kuin jarruttaa ja jatkaa vilkkumista, kun jarrutus loppuu. Vasemmalle käännyttäessä ei ole tätä vikaa. Mistähän kannattaisi alottaa vian etsintä.
Joo,mulla oli sama vika ja se korjaantu sillä kun vaihtoi palaneet polttimot ehjiin,eli mulla oli toinen etuvalo ja toinen takavalo palaneita. :wink: Joten katteleppa mitä lamppuja sulla on palanut ja vaihda ne,jos ei auta niin katso takavalojen lamppujen navat ettei ole hapettumaa. :)
Kiitos, asia korjaantui
Vastaa Viestiin