Iskunvaimentimien vaihto on varmasti edessä lähiaikoina, jos ei vielä katsastuksen takia mutta mukavuus syistä. Viime katsastuksessa sanovat jo että on vähän huonona, mutta rajoissa vielä.
katoin motonetista hintoja, mitähän meinaa "Samara Eteen (sisäpanos/ei kiinteään joustintukeen). . ." mistä tiedeän onko itellä kiinteä????
toivottavasti on sillä eikös koko joustintuki kerralla maksa aikapaljon enemmän, tuo sisäpanos on 39,36e hintainen, koko tuen vaihto kuulostaa kyllä helpommalta työltä kuin pelkästään sen osan????
paljon joustintuet maksaa venäjällä? onko kellään varastossa???
takaiskarit on kai ihan perinteiset ja edullisemmat, tosin on jo kalliimmat kuin tuo etupuolen sisäpanos, onko kellään halvempia uusia kuin 42,72e???
auto oli siis Samara 1,5i 5-ov -95 (21093-20-138)
Samaran (etu)iskarit
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Samaran (etu)iskarit

Mikäli sulla on kiinteä niin silloin tuo sisäpanos ei käy. Mutta mun tietääkseni kaikki on irtonaisella sisäpanoksella.
Se etuiskari on siellä putken sisällä missä on kiinni kääntövarsi ja alapäässä on olka-akseli yms kiinni.
Kato noista rakenne:
http://www.autodealer.ru/acat-online/ri ... _id=9_1023
http://www.autodealer.ru/acat-online/ri ... _id=9_1026
Samaraan ja 110:n pitäisi muuten käydä vanhempien Golfienkin iskarit ihan suoraan. Eli jos haluaa jäykempää iskaria esim koni sporttia...
Se etuiskari on siellä putken sisällä missä on kiinni kääntövarsi ja alapäässä on olka-akseli yms kiinni.
Kato noista rakenne:
http://www.autodealer.ru/acat-online/ri ... _id=9_1023
http://www.autodealer.ru/acat-online/ri ... _id=9_1026
Samaraan ja 110:n pitäisi muuten käydä vanhempien Golfienkin iskarit ihan suoraan. Eli jos haluaa jäykempää iskaria esim koni sporttia...
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
toi on totta ja kyllä selvästi huomaa että joustot on kummallisia, kulumista on juuri vastakkaisissa kulmissa, toinen etukulma nojaa helposti joustossa tuollaiseen pienempäänkin 165/70-13 renkaaseenNonnis kirjoitti:Jos katsastuksessa sanovat iskareita huonoiksi niin sitten ne on todella p*skat..
Kun meinaan huonojakin iskareita kehuvat hyviksi

Itselläkin meni takaiskarit hädintuskin läpi, ja etuiskareista tuli korjauskehotus. On kyllä aivan hirveä ajaa näin huonoilla iskareilla, hypyissä aina pelkää öljypohjan puolesta.. Eikä noita hyppyjä tarkotuksella oteta, mutta tuli tuossa pari kappaletta vahingossa kun sorateillä ajeli.Lada-Jussi kirjoitti:Nonnis kirjoitti:Jos katsastuksessa sanovat iskareita huonoiksi niin sitten ne on todella p*skat..
Kun meinaan huonojakin iskareita kehuvat hyviksi
Venäjän hinnoista en tiedä, mutta Tallinnassa se koko tuki maksoi jotain 40 euroa (muistaakseni 650EEK). Pelkkä panos taisi olla vain sata kruunua halvempi (länsi-iskari).
Itse vaihdoin sen pelkän panoksen ja mulla se oli sittenkin helpompi, koska mä en saanut sitä tuen alapäätä irti vaan piti ottaa navasta tuki irti. En nyt enää oikein muista koko juttua mutta jotenkin noin se meni.
Ei siinä panoksen uusinnassa muuta kuin pitää olla ne jousipuristimet, että saa jousen kasaan.
Itse vaihdoin sen pelkän panoksen ja mulla se oli sittenkin helpompi, koska mä en saanut sitä tuen alapäätä irti vaan piti ottaa navasta tuki irti. En nyt enää oikein muista koko juttua mutta jotenkin noin se meni.
Ei siinä panoksen uusinnassa muuta kuin pitää olla ne jousipuristimet, että saa jousen kasaan.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»