KESÄLLÄ VIROON.

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
hazii

Viesti Kirjoittaja hazii »

Olen kiinnostunut Viron-matkasta 23-24.7
Mistä saisin lisätietoja, keneltä ?

Terv. Hartsa
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

hazii kirjoitti:Olen kiinnostunut Viron-matkasta 23-24.7
Mistä saisin lisätietoja, keneltä ?

Terv. Hartsa
ilmeisesti kukaan ei varsinaisesti mitään järjestä, joten itse varaamaan reittimatkat ja menox, se mitä sumercampissa tapahtuu löytyy niiden nettisivuilta. tämän mukaan on Ladidos Tampere päättänyt toimia.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi

tietääkö kukaan hyvää kansainvälistä leirintäaluetta Tallinnan ympäristössä? googlettamalla löytyi mm. http://tallinn-city-camping.ee/index_fi ... enused_fin onko kukaan harrastanut vaunuilua/telttailua virossa?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Lada-Jussi kirjoitti:tietääkö kukaan hyvää kansainvälistä leirintäaluetta Tallinnan ympäristössä? googlettamalla löytyi mm. http://tallinn-city-camping.ee/index_fi ... enused_fin onko kukaan harrastanut vaunuilua/telttailua virossa?
"kansainvälinen" (myös venäläisiä), Ladastyleen sopiva ja halpa Leevikesen leirintäalue löytyy Pärnumaantien varresta, olisko jotain 15 kilsaa Pärnun suuntaan Tallinnan satamasta. Itse olen ollut siellä joskus mökissä yötä. Vastapäätä sitä on myös Peoleo, mistä löytyy hotellia, mökkejä jne., mutta kalliimpi.

http://www.marnekum.ee/?page=hostel&lang=est

kämpingistä ei löydy tolta sivulta tosin juuri mitään tietoja, toi majatalo mistä noi kuvat on vissiin jossain lähistöllä.

Toi Piritan camping on joillekin brassailijoille, sinne ei kannata Ladalla mennä. :wink:

http://www.viroweb.com/
löytyy hyvin matkailu- ym. tietoa Virosta.

Virossa olen itsekin ensi viikolla, mutta taitaa toi summercamp jäädä väliin kun suunnitelmissa on käydä myös Latviassa, enkä ole edes Ladalla liikenteessä. Menee Vikingillä toi pitkä transu samaan hintaan niin ei viitsi Ladaan kamoja änkeä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Martigan
Viesti:

vaimon varaan

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Lähden jos vaimo päästää. Soitan sulle huomenna
Jos muistan
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
ilkkaturunen

Viesti Kirjoittaja ilkkaturunen »

23 päivä lähestyy hurjaa vauhtia, onko joku/jotkut jo varannut lautta-lippuja ja jos on niin mikä lautta/vuoro ??? Olis meinaan hauskempaa ajella perille yhtäaikaa ?
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Jee, nyt sitten minäkin EHKÄ lähden JOS Atria/HK/Saarioinen ei oo myöhässä ja JOS ei tuu Forssan keikkaa 71:lle -> mulle Halkivahaa, JOS jaksan ajaa koko päivän syömättä, JOS Scania kestää, JOS vielä jotenkin pääsen junaan Tampereella, JOS juna ei myöhästy, JOS en eksy Helsingissä, JOS jaksan siellä vielä juosta....JOS JOS JOS :evil:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lada-Jussi

Tulihan käytyä ja oli hieno reissu, ensi vuonna kynnys lähtemiselle on paljon pienempi. Paikka oli mielenkiintoinen, ohjelma oli mukaansa tempaava, paljon kauniita tyyppikilpiä ja kaunis ympäristö. ihan harmittaa niitten puolesta jotka eivät päässeet mukaan.
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

HIENOA,olen oikein ylpeä että edes jotkut saivat aikaiseksi lähteä siellä käymään,nyt vain tarinaa ja kuvia kehiin jos joku niitä sieltä otti. :D :D :D
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Juu, oli kyl yks parhaista kokoontumisista missä olen ollut. Vetää ihan sanattomaksi.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Lada-Jussi

jasu35 kirjoitti:HIENOA,olen oikein ylpeä että edes jotkut saivat aikaiseksi lähteä siellä käymään,nyt vain tarinaa ja kuvia kehiin jos joku niitä sieltä otti. :D :D :D
varmaan pravdaan saadaan oikein hieno juttu tapahtumasta, joitain kuvia ehkä nettiin jo aiemmin. eli jos vielä on jäsenmaksu maksamatta niin äkkiä maksamaan, että pääsee lukemaan mitä Eestissä oikeasti tapahtui :D
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Juu mäkin sitten pääsin sinne :)

Kun nyt sais tietotekniikan pelaamaan että sais kuvia nettiin, IE kaatuu heti kun sitä koittaa käynnistää :evil: (pääsin tänne MSN explorerilla)

No Pravdan juttua voin alkaa kirjotteleen kun sehän käy ihan kynällä ja paperillakin ;).
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Vastaa Viestiin