KESÄLLÄ VIROON.
- Lada-Jussi
ilmeisesti kukaan ei varsinaisesti mitään järjestä, joten itse varaamaan reittimatkat ja menox, se mitä sumercampissa tapahtuu löytyy niiden nettisivuilta. tämän mukaan on Ladidos Tampere päättänyt toimia.hazii kirjoitti:Olen kiinnostunut Viron-matkasta 23-24.7
Mistä saisin lisätietoja, keneltä ?
Terv. Hartsa

- Lada-Jussi
tietääkö kukaan hyvää kansainvälistä leirintäaluetta Tallinnan ympäristössä? googlettamalla löytyi mm. http://tallinn-city-camping.ee/index_fi ... enused_fin onko kukaan harrastanut vaunuilua/telttailua virossa?

"kansainvälinen" (myös venäläisiä), Ladastyleen sopiva ja halpa Leevikesen leirintäalue löytyy Pärnumaantien varresta, olisko jotain 15 kilsaa Pärnun suuntaan Tallinnan satamasta. Itse olen ollut siellä joskus mökissä yötä. Vastapäätä sitä on myös Peoleo, mistä löytyy hotellia, mökkejä jne., mutta kalliimpi.Lada-Jussi kirjoitti:tietääkö kukaan hyvää kansainvälistä leirintäaluetta Tallinnan ympäristössä? googlettamalla löytyi mm. http://tallinn-city-camping.ee/index_fi ... enused_fin onko kukaan harrastanut vaunuilua/telttailua virossa?
http://www.marnekum.ee/?page=hostel&lang=est
kämpingistä ei löydy tolta sivulta tosin juuri mitään tietoja, toi majatalo mistä noi kuvat on vissiin jossain lähistöllä.
Toi Piritan camping on joillekin brassailijoille, sinne ei kannata Ladalla mennä.

http://www.viroweb.com/
löytyy hyvin matkailu- ym. tietoa Virosta.
Virossa olen itsekin ensi viikolla, mutta taitaa toi summercamp jäädä väliin kun suunnitelmissa on käydä myös Latviassa, enkä ole edes Ladalla liikenteessä. Menee Vikingillä toi pitkä transu samaan hintaan niin ei viitsi Ladaan kamoja änkeä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
-
- Viesti:
vaimon varaan
Lähden jos vaimo päästää. Soitan sulle huomenna
Jos muistan
Jos muistan
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
-
Jee, nyt sitten minäkin EHKÄ lähden JOS Atria/HK/Saarioinen ei oo myöhässä ja JOS ei tuu Forssan keikkaa 71:lle -> mulle Halkivahaa, JOS jaksan ajaa koko päivän syömättä, JOS Scania kestää, JOS vielä jotenkin pääsen junaan Tampereella, JOS juna ei myöhästy, JOS en eksy Helsingissä, JOS jaksan siellä vielä juosta....JOS JOS JOS 

Reippaina käymme rekkain alle 

- Lada-Jussi
Tulihan käytyä ja oli hieno reissu, ensi vuonna kynnys lähtemiselle on paljon pienempi. Paikka oli mielenkiintoinen, ohjelma oli mukaansa tempaava, paljon kauniita tyyppikilpiä ja kaunis ympäristö. ihan harmittaa niitten puolesta jotka eivät päässeet mukaan.

- veli alexei
- Moderaattori
Juu, oli kyl yks parhaista kokoontumisista missä olen ollut. Vetää ihan sanattomaksi.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- Lada-Jussi
varmaan pravdaan saadaan oikein hieno juttu tapahtumasta, joitain kuvia ehkä nettiin jo aiemmin. eli jos vielä on jäsenmaksu maksamatta niin äkkiä maksamaan, että pääsee lukemaan mitä Eestissä oikeasti tapahtuijasu35 kirjoitti:HIENOA,olen oikein ylpeä että edes jotkut saivat aikaiseksi lähteä siellä käymään,nyt vain tarinaa ja kuvia kehiin jos joku niitä sieltä otti.![]()
![]()