harrastatteko vanhoja mopoja?
- LadaRacingTeam
Re: pappa
Täyskatteella ??? onko yhtä kuin tuulisuoja?Martigan kirjoitti:Voipi olla, että saadaan häälahjaksi mun pappavainaan vanha pappatuntsa. On muistaakseni täyskatteella ja väri sininen. Olisko jostain -80 luvulta???
Tekisi mieleni vanhaa Oeglandia tai solkku exporttia, tms...
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
mun kaverilla on myös helkama mini. harmittaa kun siinä on kone ihan jumissa. jos jollain täällä olisi moottoria myynnissä vois ostaa pois. eli moottori on DEMM niminen. kaikki muun merkkisetkin käy. tarjotkaa. VAIN KÄYNTIKUNTOISETjasu35 kirjoitti:Aikaisemmin kun oli talli niin tuli harrastettua,on ollu mobyletta-55,trygg-59,HELKAMA MINI-66,solifer automat-74,pappa tunturi-79,solifer sm-77 ja muutama raato joiden merkkiä en muista,no nyt on leikkikaluna sitten toi kiinalainen skootteri vuodelta 2003.
TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA
Skoda Forman
Skoda 110 L
Skoda Forman
Skoda 110 L
Joo,ja silloin kun mulla oli se helkama mini niin siihen oli todella vaikea löytää renkaita.Mulla olis solifer sm-74 kone ja itse asiassa melkein täydellisenä koko mopo jos kiinnostaa,hinta vois olla vaikka joku 80e.evo2 kirjoitti:mun kaverilla on myös helkama mini. harmittaa kun siinä on kone ihan jumissa. jos jollain täällä olisi moottoria myynnissä vois ostaa pois. eli moottori on DEMM niminen. kaikki muun merkkisetkin käy. tarjotkaa. VAIN KÄYNTIKUNTOISETjasu35 kirjoitti:Aikaisemmin kun oli talli niin tuli harrastettua,on ollu mobyletta-55,trygg-59,HELKAMA MINI-66,solifer automat-74,pappa tunturi-79,solifer sm-77 ja muutama raato joiden merkkiä en muista,no nyt on leikkikaluna sitten toi kiinalainen skootteri vuodelta 2003.

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
- larssi21074
Vesta 1136 -59, Solifer export thermomat -67. Molemmat ovat museorekisterissä. Sit on työn alla Komet 1138 -60 ja solifer sm automat -77. Lopuista ei jaksa edes mainita..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Mulla odottaa mummolan suulissa Mobylette -65 noutoa. Ajeltiin sillä pikkupoikina ja siitä se jäi seisomaan toimivana. Pappa nosti sen roikkumaan, ettei paikat kulu ja lorautti öljyä tulpanreiästä, että pysyy kone timmissä. Pyörittelin konetta vuosi sitten, ei ollut jumissa.
Viikonloppuna juuri otettiin asia puheeksi ja pappa sanoi, että hakee pois vaan kun haluaa.
Viikonloppuna juuri otettiin asia puheeksi ja pappa sanoi, että hakee pois vaan kun haluaa.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62