Parasta grilliin...
Parasta grilliin...
Mikäs se on parasta grillattavaa näin kesäaikaan ? Itse suosin grilli balkania ja HK:n Salmiakki possu on kanssa positiivinen uutus 

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
- Lada-Jussi
Huh, kattelin kauhuissani työmaalla tota salmiakkipossua
. Piti useemmalle työkaverille käydä päivittelemässä mitä Viialan lavalla näkyi olevan. Olen kai sitten ennakkoluuloinen...
Uusin kokeiluni oli Wilhelm tomaattimozzarella mutta ei se maistunut oikein kummallekaan
.
Eli loppujenlopuksi aika samanlaisia kaikki makkarat. Juustomakkaraa mieluiten.

Uusin kokeiluni oli Wilhelm tomaattimozzarella mutta ei se maistunut oikein kummallekaan

Eli loppujenlopuksi aika samanlaisia kaikki makkarat. Juustomakkaraa mieluiten.
Reippaina käymme rekkain alle 

- veli alexei
- Moderaattori
Melki mikä vaan maistuu suht hyvältä mitä grilliin isketään. Toki makkaraa menee kesäisin varmaan vähän liikaakin joskus.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- LadaRacingTeam
- Mosse-Aksu
En juurikaan grillaa, mutta lemppari kypsennysastiani on wokkipannu. Käytän samaa astiaa talvella puuliedellä ja kesällä pihalla avotulella. Sellainen halpa mustaksi maalattu kuperapohjainen on paras. Mitään hienoa kallista ei kannata ostaa, koska se menee pilalle aivan yhtä nopeasti kuin tuo alkuperäisen mallinen. Sitäpaitsi nuo kalliit jäljitelmät paistavat herkäsi pohjaan. Wokkipannu on mielestäni neroikkain astia. Se on samalla kattila, paisitinpannu ja kasari ja päihittää nuo nopeudessa. En siis tee varsinaisia wok -ruokia, vaan se on minulle pelkkä astia. Sapuskat teen vähän samaan tapaan kuin kokkisodassa, eli ensin arvon raaka-aineet ja sitten katson, mitä niistä tulisi.
Kyllä toki joskus myös harvoin grillaan, niin useimmiten se on makkaraa avotulella tai sen hiillostalla. Kerran raastoin punajuurta, porkkanaa ja sipulia jauhelihan joukkoon. Mausteeksi laitoin ainakin tuoretta tilliä ja jotain pippuria ja Herbamarea. Sitten muotoilin niistä pihvejä ja paistoin parilan päällä avotulella. Oli muuten maukasta ainakin minun mielestäni.
Kyllä toki joskus myös harvoin grillaan, niin useimmiten se on makkaraa avotulella tai sen hiillostalla. Kerran raastoin punajuurta, porkkanaa ja sipulia jauhelihan joukkoon. Mausteeksi laitoin ainakin tuoretta tilliä ja jotain pippuria ja Herbamarea. Sitten muotoilin niistä pihvejä ja paistoin parilan päällä avotulella. Oli muuten maukasta ainakin minun mielestäni.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone