Lada 110:stä?!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
tuleva ladisti

Lada 110:stä?!

Viesti Kirjoittaja tuleva ladisti »

Olisi tässä suunnitelmissa ostaa pamauttaa tuommonen 110 Lada. Mitäs kokemuksia siitä on? Tarkoitan ennenkaikkea, että onko suuri riski jäädä tienpäälle, niinkuin kanttiladoissa tuppasi olemaan ominaisuutena?
Ja muita ominaisvikoja? Eniten kiinnostaa tuo sedan-malli, koska se on mielestäni kaunein. Ei tietenkään yhtä kaunis kuin vanha kunnon kantti.
Avatar
LadaRacingTeam
Viestit: 278
Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

http://ladakerho.mercy.hpsjr.fi/ladaboa ... c.php?t=16
Sieltä löytyy juttua riittämiin.Sedania ei saa sitten uutena ja kyllähän takapotkut oli niitä varmimpia ladoja.
Avatar
pressa
Viestit: 10527
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

ja tietysti hakua käyttämällä vielä lisää
mutta eipä noilla 110:lla tien päälle ole jääty
<-ja todella sedani on malliston komein
Avatar
LadaRacingTeam
Viestit: 278
Liittynyt: 26.11.2003 12:58
Paikkakunta: Karstula/Mänttä

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Onhan se sedan komein.Toisena tulee farkku.
Festival
Viestit: 138
Liittynyt: 10.12.2003 20:14
Paikkakunta: Espoo

110 kulkee

Viesti Kirjoittaja Festival »

Hyvin on kulkenut. Nykyisin myynnissä neljä mallia:

- viisiovinen HB ja STW farmarit 8-venttiilisellä koneella HB 10490, STW 11490
- viisiovinen HB Festival ja STW Festival 16-venttiilinen koneella ja aluvanteilla, hintaa on 500 euroa enemmän 8-venttiiliseen verrattuna

Huom! uusi 110 on 1.6-litraisella moottorilla, voivat Deltassa yrittää myydä viime vuoden 1.5 mallia uutena, eron huomaa kun katsoo takapenkille, jos keskellä lannevyö on 1.5 ja jos kolmipiste on uusi 1.6. Uusi moottori on väkevämpi vaikka heppoja ei paljoa enemmän ole ja muutenkin parannettu versio. 1.5 mallia ei kannata samalla hinnalla ostaa!

Tarjoukset kannattaa pyytää eri Delta-autoista, eroa on lisävarusteiden (radio, renkaat...) hinnoissa.
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2701
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: 110 kulkee

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Festival kirjoitti: - viisiovinen HB Festival ja STW Festival 16-venttiilinen koneella ja aluvanteilla, hintaa on 500 euroa enemmän 8-venttiiliseen verrattuna
Eipä muuten ole Festival-malli aluilla, ainakaan kaikissa liikkeissä.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
jamppa110
Viestit: 201
Liittynyt: 30.5.2005 20:15
Paikkakunta: KARHULA

Viesti Kirjoittaja jamppa110 »

ei kauheen pitkää kokemusta 110:sta ole mutta sen voin sanoa että niissä on hinta laatusuhde kohallaan!
sedanin oisin meillekkin halunnu kun siihi saa itä naapurista kaikkea kivaa
mutta kun toi perhe kasvaa tasasen tappavaa tahtia niin oli toi farkku otettava ja saa niitä "hömpötyksiä"sovellettua siihenkin :P :P
toi ns.pohjapanssarin löystyminen on vissii tyyppi vikaa ja s-lasit mut mikään "uusi auto"ei taida olla hyvä!?!
ja vaik meitinkin mussukka on varmaan "maanantai painos" niin luotan siihin ettei tielle tartte jäähä...
minne ikinä menetkin,siellä olet!
Martigan
Viestit: 475
Liittynyt: 26.9.2003 8:24
Paikkakunta: Hämeenlinna, Hauho, Alvettula, Ilmoila
Viesti:

sedan

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Kuulin tänään yhdeltä 110 sedanin omistajalta, että takaikuna saattaa pompsahtaa pois tai pamahtaa rikki. On kuulemma tyyppivika.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
tuleva ladisti

Viesti Kirjoittaja tuleva ladisti »

niin harmi kun tuota sedania ei saa enää uutena. Ja vielä enemmän harmillinen juttu on, että vanhaa kunnon takapotku ladaa ei saa enää uutena, vaikka se on yhä eniten valmistettu Lada malli. Kerpeleen EU!
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Pakko puuttua tohon että miten muka kanttiladan ominaisuutena on tien päälle jääminen? :shock:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nonnis kirjoitti:Pakko puuttua tohon että miten muka kanttiladan ominaisuutena on tien päälle jääminen? :shock:
yleensä jos noi kanttiladat jää tien päälle on kyseessä käyttäjän vika, ehkä huollon laiminlyöntinä tms. Mutta onhan noissa kantikkaissa noita Axtec jumalan hengen ruumiillistumia, jotka ovat kuten muutkin kattipelit että sitten ku pamahtaa ni pamahtaa. kaikki koneet tarvii säännöllistä huoltoa, jotkut enemmän jotkut vähemmän.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Siis mikä siellä kattipelissä yhtäkkiä pamahtaa?

OK, sytytyspoksihan voi yhtäkkisesti hajota mutta se koskee kaikkia autoja joissa on kärjetön sytytys. Itseäni ei kyseinen onnettomuus kuitenkaan ole kohdannut, joten ei sekään ole ihan jokapäiväistä :roll:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
pressa
Viestit: 10527
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

itse olen ajanut kanttiladoillakin vuosikausia enkä koskaan ole jäänyt tien päälle
eli siksi myös ihmettelen että miten tienpäälle jääminen olisi joku ominaisuus
ja millä tahansa autolla voi jäädä tielle jos sitä ei ole huollettu
Avatar
lada 1200s
Viestit: 647
Liittynyt: 10.3.2004 11:34
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja lada 1200s »

Ukon 110:stä meni startti oikosulkuun moottoritiellä heti
ensimmäisenä päivänä.
Avatar
pressa
Viestit: 10527
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

sitä ei ollut vielä huollettu
Vastaa Viestiin