Ajossa vai huollossa?
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Noh toi perheen 1200S on melekonen käyttövasara, eipä sitä älyttömästi huolleta...kovaa ajoa vaan
Kun taasen tota mun omaa 1500ässää on oikeastaan vain huollettu, koska se on seisontavakuutuksessa tallissa löhöilemässä...161 tkm on lasissa ja melkosen kovakuntoinen peli on, mutta pientä, mukavaa laittoa olis vielä tehtävä lokakuun loppuun mennessä, jolloin se siirtyy ajoon.Melkein aina kun käyn Ladaa vähän käyttämässä/rassaamassa, niin ajan sen ulos tallista ja pikkusen pyörittelen pihamaalla, ettei pääse mikään paikka pahemmin jumittumaan
Pientä vikalistaa ton tonniviissatasen parissa:
-Oikea takasumuvalo ei pala
-Paksin kansi menee aina joskus kiinni
-Oikea sivuvilkku ei pelaa
-Oikea pitkä ei pelaa
-Ratti vinossa
-Sisusta on muuten todella hyvässä kunnossa, mutta ovipahvit repsottavat kuskin oven alalaidasta, tuloksena jonkun edellisen omistajan kaiutinasennuksista.Myöskin joka ovesta puuttuu me muoviset holkit niiden oven lukitustappien ympäriltä, jolloin tapit seilaavat kuin viimistä päivää
Myöskin yhden takaturvavyön korikiinnikkeen päältä puuttuu se muovinen suojus.
-Venttiilikoneisto pitää melkosta mekkalaa.Kone ei myöskään meinaa pysyä käynnissä, jos ryyppy ei ole paria senttiä päällä.Tyhjäkäynti myös tipahtelee satunnaisesti niin, että meinaa sammua.Mustaa savua myös työntää välillä putkesta.Jenkaa kone ottaa kuitenkin kiitettävän herkästi
-Pientä pintakukkasta hieman ovien alalaidossa ja parissa muussa paikassa, helppo kuitenkin vielä korjata...
Olipas lista taas
Kuitenkin oikein hyvä projektiauto satasen hintaan....

Kun taasen tota mun omaa 1500ässää on oikeastaan vain huollettu, koska se on seisontavakuutuksessa tallissa löhöilemässä...161 tkm on lasissa ja melkosen kovakuntoinen peli on, mutta pientä, mukavaa laittoa olis vielä tehtävä lokakuun loppuun mennessä, jolloin se siirtyy ajoon.Melkein aina kun käyn Ladaa vähän käyttämässä/rassaamassa, niin ajan sen ulos tallista ja pikkusen pyörittelen pihamaalla, ettei pääse mikään paikka pahemmin jumittumaan

Pientä vikalistaa ton tonniviissatasen parissa:
-Oikea takasumuvalo ei pala
-Paksin kansi menee aina joskus kiinni
-Oikea sivuvilkku ei pelaa
-Oikea pitkä ei pelaa
-Ratti vinossa
-Sisusta on muuten todella hyvässä kunnossa, mutta ovipahvit repsottavat kuskin oven alalaidasta, tuloksena jonkun edellisen omistajan kaiutinasennuksista.Myöskin joka ovesta puuttuu me muoviset holkit niiden oven lukitustappien ympäriltä, jolloin tapit seilaavat kuin viimistä päivää

-Venttiilikoneisto pitää melkosta mekkalaa.Kone ei myöskään meinaa pysyä käynnissä, jos ryyppy ei ole paria senttiä päällä.Tyhjäkäynti myös tipahtelee satunnaisesti niin, että meinaa sammua.Mustaa savua myös työntää välillä putkesta.Jenkaa kone ottaa kuitenkin kiitettävän herkästi

-Pientä pintakukkasta hieman ovien alalaidossa ja parissa muussa paikassa, helppo kuitenkin vielä korjata...
Olipas lista taas

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Samaran huolto-väli on 15 tkm ja huollon tarve vähäinen, toisaalta tuon huoltovälin ajaminenkaan ei ajallisesti vie kovin kauaa, kun samara kulkee niin lujaa. vastaan kuitenkin ajossa

Viime aikoina ollu enemmän huolto tunteja kun on tullut tehtyä vähän Ns. turhaakin työtä mitä ei vielä olis ees pakko tehdä. Mutta ainahan nuo etiä päin on kun tekee jo hyvissä ajoin nuo remonttit...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Kyllä molempia on tullut kohtuullisesti mutta ajoa kuitenkin enempi. Kai.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
ajo
Mullakin on Lada koko ajan ajossa.Isoilta korjauksilta on vältytty. Olen tehnyt vain huollot ja tietty pientä fiksausta tekniikkaan.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
pientä pilkun viilausta...jusu kirjoitti:Ajoa tulee luonnollisesti enemmän, pakollisiin huoltoihin nyt ei paljoa aikaa mene ja korjaaminenhan on jo asia erikseen.
itse lähdin kans tuosta ajatuksesta että huolto on sitä säännöllistä autoa ylläpitävää toimintaa, joka tehdään vaikka vikaa ei olisikaan. Onkin sitten eri juttu jos lähdetään laskemaan mukaan auton korjaaminenkin.
