Olikos sulla stw ,jos on niin kannattaa seurata luukun ja katon läpiviennin kohdalta letkun kuntoa.Mulla oli kovettunut muovi letku ja katkennut katon reunan kohdalta.Vuoti tietenkin katon väliin,onneksi ei aiheuttanut näkyviä vaurioita.Jaska HKI kirjoitti:Kuten olen maininnut takalasin pissapojan teho vaihtelee.Syynä epäilen olevan sen,että:
-matka pissapojan moottorilta takalasille on pitkä.
-suutin on paljon korkeammalla kuin moottori (vastapaine)
-suuttimelle menevä letku on ohutta (virtausvastus)
Mielipiteeni asiasta on että sillä etäisyydellä ja letkunpaksuudella pissapojan moottori toimii äärirajoillaan koska silloin kun säiliö on täynnä tehot ovat huomattavasti paremmat kuin säiliön ollessa lähes tyhjä.Eli jos haluaa sen toimivan jotensakin kunnolla on säiliötä täytettävä riittävän usein.
Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Mulla oli pissapojan pumpussa kahdenlaista vikaa. Pumpun moottoriin pääsee kosteutta ja se ruostuu, sekä pumpun pienet muovisiivekkeet ja pumpun pohja rispaantuvat estäen pyörimisen. Pumpun saa auki ottamalla ensin muovinen panta pois. Pannan alta tulee näkyviin muovikuoren sauma, josta voi ylä- ja alaosan vääntää ruuvimeisselin kärjellä erilleen. Mitään ruuveja ei ole. Jälkiähän tuosta pakottamiseta kyllä muoviin jää. Näin ainakin vm 2000:ssa.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Valvontataulu ilmoitti,että jokin parkkivaloista oli palanut (en ollut vielä painanut jarrua).Havaitsin sen olevan oikean takavalon,joka on ilmoitellut häiriöitä ennenkin.Polttimo oli sisältä musta,eli palanut.Kaksi uutta maksoi huoltoasemalla 1,80€.Asensin uuden paikoilleen ja parkkivalo toimii taas.Työkaluja ei tarvittu.
Maksoin reilu vuosi sitten samasta satsista 1,90€ joten minua huijattiinJaska HKI kirjoitti:Valvontataulu ilmoitti,että jokin parkkivaloista oli palanut (en ollut vielä painanut jarrua).Havaitsin sen olevan oikean takavalon,joka on ilmoitellut häiriöitä ennenkin.Polttimo oli sisältä musta,eli palanut.Kaksi uutta maksoi huoltoasemalla 1,80€.Asensin uuden paikoilleen ja parkkivalo toimii taas.Työkaluja ei tarvittu.

Vaihto sujuu todella helposti, kontin verhoilussa on aukko, josta valohässäkän saa nykäistyä irti. Muuten, minun polttimo ei ollut musta, näytti lähinnä kuumemittarilta mitä lie elohopeaa ollut sisällä. Tuo onkin ainut kärähtänyt polttimo.
Meikäläisen -02 HB on tänään leimattu, joten kaksi vuotta pöristellään ennen seuraavaa syynäystä.
Viime aikoina on hattuhylly alkanut pitää ääntä kuopissa. Täytyy laittaa jotain ikkunatiivistettä väliin ettei pääse heilumaan. On kyllä ihmeellinen äkkikutistuminen tapahtunut näin monen vuoden jälkeen...
meillä ei hirveästi ole kokemuksia 110:sta vielä
olemme kyllä tykänneet siitä vaikka s-lasit kiukuttelee ja autossamme on p**kin vika mikä autoissa voi olla eli bensamittari ei toimi! onneksi delta-auton ukko sano että viat korjataan koska myynnin yhteytessä ei ollut mitään mainintoja mistään vioista
s-laseja ne ei suostu korjaamaan ajattelin että soitan kuluttajaneuvojalle jos muu ei auta...
mutta autona 110 on vailla vertaa siinä on auto jossa on hinta laatusuhteet kohallaan!!
olemme kyllä tykänneet siitä vaikka s-lasit kiukuttelee ja autossamme on p**kin vika mikä autoissa voi olla eli bensamittari ei toimi! onneksi delta-auton ukko sano että viat korjataan koska myynnin yhteytessä ei ollut mitään mainintoja mistään vioista
s-laseja ne ei suostu korjaamaan ajattelin että soitan kuluttajaneuvojalle jos muu ei auta...
mutta autona 110 on vailla vertaa siinä on auto jossa on hinta laatusuhteet kohallaan!!
minne ikinä menetkin,siellä olet!
Lasiennostotsydeemit kiukkuilee yleisesti ja ilmeisesti remontti on niin työläs, ettei Delta sitä ilmaiseksi tee. Oikea takana ei toimi, mutta olkoon sitten ylhäällä jatkuvasti.jamppa110 kirjoitti:meillä ei hirveästi ole kokemuksia 110:sta vielä
olemme kyllä tykänneet siitä vaikka s-lasit kiukuttelee ja autossamme on p**kin vika mikä autoissa voi olla eli bensamittari ei toimi! onneksi delta-auton ukko sano että viat korjataan koska myynnin yhteytessä ei ollut mitään mainintoja mistään vioista
s-laseja ne ei suostu korjaamaan ajattelin että soitan kuluttajaneuvojalle jos muu ei auta...
mutta autona 110 on vailla vertaa siinä on auto jossa on hinta laatusuhteet kohallaan!!
Muuten nuo moottorit kärsivät hiilien jumiutumisesta, Omassa Largossa olen saanut sekä lämppärin puhaltimen että takalasinpyyhkijän moottorin pelaamaan iskemällä kumipäisellä vasaralla iskun oikeaan paikkaan. Vanhat jutut löytyy hakemalla ja force pitää olla sellainen keskikova.
Iso kiitos ladafoorumille ohjeista! Ei ole puhallin hitsi sen jälkeen, nyt on sopiva työkalu aina mukana, taisivat moottorit säikähtää

- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Ei muuta kun ovipahvit irti ja koputtelemaan nostimien moottoreita samalla kun painaa nappia siihen suuntaan kun olettaa lasin pääsevän liikkumaan...............Largoidi kirjoitti:Lasiennostotsydeemit kiukkuilee yleisesti ja ilmeisesti remontti on niin työläs, ettei Delta sitä ilmaiseksi tee. Oikea takana ei toimi, mutta olkoon sitten ylhäällä jatkuvasti.jamppa110 kirjoitti:meillä ei hirveästi ole kokemuksia 110:sta vielä
olemme kyllä tykänneet siitä vaikka s-lasit kiukuttelee ja autossamme on p**kin vika mikä autoissa voi olla eli bensamittari ei toimi! onneksi delta-auton ukko sano että viat korjataan koska myynnin yhteytessä ei ollut mitään mainintoja mistään vioista
s-laseja ne ei suostu korjaamaan ajattelin että soitan kuluttajaneuvojalle jos muu ei auta...
mutta autona 110 on vailla vertaa siinä on auto jossa on hinta laatusuhteet kohallaan!!
Muuten nuo moottorit kärsivät hiilien jumiutumisesta, Omassa Largossa olen saanut sekä lämppärin puhaltimen että takalasinpyyhkijän moottorin pelaamaan iskemällä kumipäisellä vasaralla iskun oikeaan paikkaan. Vanhat jutut löytyy hakemalla ja force pitää olla sellainen keskikova.
Iso kiitos ladafoorumille ohjeista! Ei ole puhallin hitsi sen jälkeen, nyt on sopiva työkalu aina mukana, taisivat moottorit säikähtää
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
KOPUTTELU EI AUTA MOOTTORI SURRAA TYHJÄÄ!?!
jee auto kävitänää huollossa kun käskin liikkeen korjata ne viat mitä ei myynnin yhteydessä ilmoitettu hain auton pois ja kaikki viat tallellla!!
repsikan takaoven lokko oli korjattu muuten sama ku ei ois käyttännykkää sitä siellä ja oisinhan voinnu sen lokonkin itte rasvata mut en viittin...
kysyin sit et onks bensamittari korjattu sain vastaukseksi että en miä sille mitää osaa tehä! sama vastaus tuli s-laseista!
ei se anturin vaihto niin moni mutkanen voi olla ettei "ammatti miehet " sitä osaa korjata
se on mentävä huomenna takasin sinne ja sanoo et nyt se korjataa! ja jäähä kattoo et kaikki tulee kuntoo
110:ssa ei ole mitään valitettavaa mut toi teltta huolto on kyl yks.................
jee auto kävitänää huollossa kun käskin liikkeen korjata ne viat mitä ei myynnin yhteydessä ilmoitettu hain auton pois ja kaikki viat tallellla!!
repsikan takaoven lokko oli korjattu muuten sama ku ei ois käyttännykkää sitä siellä ja oisinhan voinnu sen lokonkin itte rasvata mut en viittin...
kysyin sit et onks bensamittari korjattu sain vastaukseksi että en miä sille mitää osaa tehä! sama vastaus tuli s-laseista!
ei se anturin vaihto niin moni mutkanen voi olla ettei "ammatti miehet " sitä osaa korjata
se on mentävä huomenna takasin sinne ja sanoo et nyt se korjataa! ja jäähä kattoo et kaikki tulee kuntoo
110:ssa ei ole mitään valitettavaa mut toi teltta huolto on kyl yks.................

minne ikinä menetkin,siellä olet!
Onko karhulan teltassa todella noin paska palvelu? eikö niille edes raha kelpaajamppa110 kirjoitti:...

Sinne kun menet takatuuppariin kysymään osia, niin porukat näyttää aina niin s*atanan nyrpeetä naamaa...eri juttu olis jos kysyis osaa vaikka johki fiiattiin

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Ainakin Malmin Deltan palveluun olen ollut tyytyväinen.Epäilenpä vaan,että kun Ladasta on tullut marginaalimerkki niin Lada taitajiakaan ei taida Deltassa paljon olla.Toista oli pari vuosikymmentä sitten,jolloin Lada oli myydyimpiä merkkejä ja tekniikkakin helpompaa.Kyllä se merkin myyntiin myös vaikuttaa kuinka huolto pelaa.Hyvä maine on helppo menettää mutta työläs saada takaisin.
Joo,Jaskan kanssa samaa mieltä,malmilla kyllä palvelu pelaa suhtkoht hyvin,mutta ladoista siellä ei huolto ymmärrä enään mitään,se on melkein sama mitä vikaa niille valittaa niin auto tulee samanlaisena huollosta takasin ja asentaja vaan sanoo "että ne ladat on kaikki tollasia,ei siitä mitään vikää löytyny".



FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Bensa mittarin anturi on muistaakseni tankissa pumpun kanssa samassa paketissa ja mulla kun meni pumppu niin kesti 2kk saada uus delttan kautta takuuna......jamppa110 kirjoitti:KOPUTTELU EI AUTA MOOTTORI SURRAA TYHJÄÄ!?!
jee auto kävitänää huollossa kun käskin liikkeen korjata ne viat mitä ei myynnin yhteydessä ilmoitettu hain auton pois ja kaikki viat tallellla!!
repsikan takaoven lokko oli korjattu muuten sama ku ei ois käyttännykkää sitä siellä ja oisinhan voinnu sen lokonkin itte rasvata mut en viittin...
kysyin sit et onks bensamittari korjattu sain vastaukseksi että en miä sille mitää osaa tehä! sama vastaus tuli s-laseista!
ei se anturin vaihto niin moni mutkanen voi olla ettei "ammatti miehet " sitä osaa korjata
se on mentävä huomenna takasin sinne ja sanoo et nyt se korjataa! ja jäähä kattoo et kaikki tulee kuntoo
110:ssa ei ole mitään valitettavaa mut toi teltta huolto on kyl yks.................
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~