oletko tuunannut ladaasi

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

oletko tuunánnut ladaasi

tottakai!
65
59%
en tietenkään!
32
29%
en vielä, mutta odottakaa vaan
13
12%

Ääniä yhteensä: 110

veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

No rallirattia on ja pärisevää putkea. Puskuritkin on poistettu. En noita nyt niin tuuninkina pidä kummiskaan.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Tuli eilen tuunattua vielä sen verran että otin etupuskurin poies tosta 1500S:tä 8)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No mikähän on tuunausta...

2105:sta otin etupuskurin pois ja laitoin sumarit vapautuneisiin reikiin, sitten oli ralliratti, öljynpainemittari (kun erään kerran öljynvaihdossa ei suodattimesta tullut mitään :shock: ), kiekkamittari, käsinoja, tuning-vaihdekepin nuppi (honkkarista), aluvanteet, takalasin ritilä, lisäpitkät.. itse asiassa todella tuning :shock: (suuri osa oli kyllä ihan käytännön hyötyä varten kuten valot ja ritilä esti koiraa läkähtymästä jne).

Pinkistä otin takapuskurin pois koska se oli rikki ja siinä oli teräviä reunoja. Symmetrian vuoksi piti sitten ottaa etupuskurikin. Ja Lada-Jussilta sain synttärilahjaks Tarjoustalon tuning-paketin eli vaihdekepin nuppi, nahkasuojus ja polkimet. Sitten siinä oli Vazilin sponsoroima kromattu pakoputken pää joka ruostui alta aikayksikön. Niin ja käsinoja tietysti Venäjältä. Muuten orkkis, jossei pinkkiä maalia lasketa mutta sehän ei ollut mun vika.

Toi SL sen sijaan on valmiiksi teinitunaroitu. Puskurit pois ja takapönttö on joku kauhea patentti johon on viritelty kaksoisulostulo ja paljon pakkelia, siksi varmaan päästöt kuseekin. Takalasit on tummennettu ja tummennusta oli myös tuulilasin yläosassa, ihan kätsy, mutta näppäsin pois katsastusta varten. Tummennukset on ok, mutta puskurit tohon haluisin ja se takapönttö pitää kummiskin vaihtaa.

Scaniaan tuunasin eilen urakkanupin 8)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

niin no onhan mullakin noita tuning projekteja, kuten 1200 GLi etupuskuri pois, 185/60-13 kumit, GLi merkki sekä 1600SL josta tuli siis 21074 HCPU johon on tehty suurempia korimuutoksia ja tekniikkapuolen pekseistä vois mainita koneen avaramman ilmanoton ja tuplaputki takapöntön jälkeen.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Laduri

Viesti Kirjoittaja Laduri »

Nonnis kirjoitti:Scaniaan tuunasin eilen urakkanupin 8)
Minkähä tähe tuoki on tehty laittomaks.. vissiin alppitorvetki on ja valosäännöt tehty nii kovassa maanantai kohmelossa jotta kaikkia hitsit!
Keep on truckin'
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

itse olen 88:a tuunannut seuraavasti:kromiset venttiilinhatut,bassolaatikko 2x8 ei vielä kiinni,6x9 sukulaiselta ei vielä kiinni,karvanopat,wunderbaum,30 min sitten ostamat 15`neonputki+2x7,5`putket ei tietysti vielä kiinni,pakoputken jatkokappale,kiekkamittari ei vielä kiinni eli paljon olis tekemistä mutta aikaa niin vähän.tulossa:lisää mittareita,alu polkimet,cd-soitin,maybe erillis-sarja,lisää neonia,uudet kangasmatot kuraläpistä nyt puhumattakaan,uusi maalipinta+tulevaisuuden haaveita joita en rupea luettelemaan :roll: sattumoisesta syystä 8)
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
jamppa110

Viesti Kirjoittaja jamppa110 »

110 ei muutu TUNING-AUTOKSI ainakaan toi mun oma vaikka se saakin heti kun uusi viisumi tulee "hieman komeamman puskurin eteen ja luultavast helmatkin on hommattava :shock: :shock:
ja vaikka sille mitä tekisin tai siihin laittasin niin se ei tuning-autoksi muutu se nimetään sitten kun sen aika on laitetaan vaikka äänestys paras/eniten ääniä saanut nimi kastetaan sille jossain miittingissä tai jotaa :lol: :P :o :D
minne ikinä menetkin,siellä olet!
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Jokari_ kirjoitti:Tuli eilen tuunattua vielä sen verran että otin etupuskurin poies tosta 1500S:tä 8)
Pitihän se takapuskurikin ottaa pois pientä maalaushommaa varten, tuskimpa laitan sitä takaisin :shock:

Eipähän jää sitte keneltäkään huomaamatta toi 3" ulostuloputki pönttöineen :twisted:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Kyllä, olen laittanut siihen Ladakerhon tarran. :D
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Lara-Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Mä olen tuunanu tota ja rankasti .. On pöhlykakselit , tuuliohjaimet , rällyratti , karvanopat , wuterbaumi ja kerho tarra .
http://koti.welho.com/vhuomo
Iigori

Viesti Kirjoittaja Iigori »

Kyllähän sitä 2107 on hiukan tunetettu. Näkyvimpinä ehkä etupuskuri pois, valkoiset peltivanteet valkosivu renkailla, karvanopat, wunderbaumi, sporttiset penkinpäälliset, ilmanputsarin kansi maalattu siniseksi... kaikkea tollasta pientä ei mitään hirveitä kuitenkaan
Turbiini

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Turbon olen vaihtanut suurempaan, isompi kaasari ja kartiofiltteri. Sisustassa momon penkki ja willians 6pistevyöt. Alustassa bilstein iskarit etujouset olis tarkoitus vaihtaa lähiaikoina, myös 15" aluvanteet 205 kumeilla odottavat asennusta.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
BA3 RACING

Viesti Kirjoittaja BA3 RACING »

Mulla on 87 nappista tuunattu: karva nopat,wunderbaumit, puskurit pois,ralliteippiä menee kyljissä,neonvalo sisällä,sisustaa riisuttu tulevien turvakaarien takia,valkoset mittarin pohjat,kiekkamittari,ladakerho tarra kojelaudassa,JVC:n cd-soitin,6*9:it (ei ole vielä kiinni),kunnon äänet,leopardi etupenkin päälliset (tulossa kuppipenkki).Siinähän sitä oli niin ja unohtui ihan 1500 kone tulossa kunhan saan sellaisen ostettua ja turkkipelti lattialle ja takaspoileri.Kaikki olen ite tehny vaikka olen 13v paitsi turvakaaria en tee ite sillä en ole ihan niin hyvä hitsaaja.
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

tuleekohan tuosta mun 1200 L vm87 lardaanista ylituunattu ?? eli tapanko minä sen sielun vanhan mallisislla "käpy" puskureilla keinonahka penkeillä, pisarapeileillä ja 14 tuumasilla alumiini vanteillla. niin ja toki orkkis punaseks
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Hanna;)

Viesti Kirjoittaja Hanna;) »

Itse olen yrittänyt entisöidä ladaani että saisin sen mahdollisimman alkuperäisen näköiseksi.. Täytyy kuitenkin häpeäkseni myöntää että olen tuunannut.. Löysin niin hienon vaihdekepin päälle tulevan mankkatelineen ettei sitä voinu olla laittamatta! (ja nyt voin hyvällä tekosyyllä virittää sinne cd-soittimen ku eihän sitä telinettä voi ihan käyttämättömäkskään jättää..!)
Vastaa Viestiin