Pitääkö venat säätää jos...
Pitääkö venat säätää jos...
Pitääkö venttilit säätää noin tuhannen ajokilometrin jälkeen nokka-akselin vaihdosta? Entä öljyn vaihto samalla?
Pajalla tuumasivat, että hyvä olisi säätää venttilit ja vaihtaa öljyt 1000 km jälkeen nokka-akselin hioutumisen/lastuttamisen vuoksi.
Pajalla tuumasivat, että hyvä olisi säätää venttilit ja vaihtaa öljyt 1000 km jälkeen nokka-akselin hioutumisen/lastuttamisen vuoksi.
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Ei siitä haittaakaan ole jos ne ainakin tarkistaa jos ei säätää tarvii...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Manuaalista ne kaivo mulle ouvot välykset(kone lämmin): pako 0.3 imu 0.25KosoLa kirjoitti:Ventiilien säätö minusta tärkeempi tonnissa korjauksen jälkeen
ku öljyn vaihto. Varsinki korjaamot säätää ladan venat helposti
liian pienelle välykselle.
Mitkähän ne ois sopivat?
Muutenki oli hakemisessa se säätö



Lisäksi kannattaa tarkistaa ne välykset 1000km jälkeen.
Mulla tehtiin taannoin konela autossa takkuu säätö 2500km
Ite tsekkasin 10000th/km ajon jälkeen ja kaikki olivat kannossa sen jälkeen olen ite säädellyt .
Kun ostin -88 ladani, oli edellinen omistaja juuri säätänyt venat. Sanoi säätäneensä vähän enemmän kuin normaalisti, ettei heti rupea naputtamaan. No, kyllä se noin kuukauden ajon jälkeen alkoi taas naputtamaan. Mietin ensin, olisiko 98-bensalla ollut jotain tekemistä sen kanssa? Tiedä häntä, pitää kuitenkin kesällä taas säädellä.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62