2105 1500S vm.95 Ei käy kunnolla
2105 1500S vm.95 Ei käy kunnolla
Osaisitteko kokeneemmat ladistit arvailla, että mikä mun ladassani on vialla. Jos sillä lähtee kylmänä liikkeelle on kaikki ok (olkoonkin, että automaattiryypyn takia tyhjäkäyntikierroksia on aivan pirusti). Ongelmia tulee, jos autolla tulee jostain, vetää parkkiin, ja lähtee uudelleen ajoon vaikka puolen tunnin sisään (eli moottori vielä lämpimänä). Tyhjäkäyntikierrokset ovat todella matalalla, mutta liikkeelle ei pääse kuin liuttamalla kytkintä oikein pirusti, eikä silloinkaan ilman kenguru-esitystä. Auto ei liiku millään yli neljääkymppiä, ja hyppii kokoajan. Kilometrin tai parin jälkeen meno tasoittuu, ja taas on hyvä ajaa.
Ostin auton tossa reilu kuukausi sitten, joten en ole ajanut sillä kuin talvella.
Olen vielä täysin aloitteleva ladisti, joten en oikein osaa arvailla mistä ongelmani johtuu. Sytytyksestä tai liiasta automaattiryypystä olis mun veikkaukseni.
Ostin auton tossa reilu kuukausi sitten, joten en ole ajanut sillä kuin talvella.
Olen vielä täysin aloitteleva ladisti, joten en oikein osaa arvailla mistä ongelmani johtuu. Sytytyksestä tai liiasta automaattiryypystä olis mun veikkaukseni.
No kaasari on se laite ilmanputsarin alla. Irrota ilmanputsari ja kaasarin kyljessä on vivusto. Sitä sitten rasvailet.eLada kirjoitti:Osaisitko kuvailla mistä mä pääsen käsiksi siihen vivustoonJa miten saan säädettyä sitä läppää.
Kuten kuvasta näkyy, olen melko amatööriladisti vielä
Muista myös tarkastaa että axteekin letkut on kunnossa ja kytketty oikein (kaavakuva ladainfossa ja käsikirjassa) ja jos letkut on vanhat ja lahot niin vaihda uusiin.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
mielestäni axtec toimii moitteeta koska itsellänikin 160tkm ajettuna ainut mitä tehtiin oli joskus -99 kun tyhjäkäyntiä pienenettiin 800 r/min
tosin moottoritilan pesin ja vivuston voitelun suoritin n. 2 kertaa vuodessa joka mielestäni on ihan perus käyttöhuoltoon liittyvä asia
kesän odotuksia t. mka
tosin moottoritilan pesin ja vivuston voitelun suoritin n. 2 kertaa vuodessa joka mielestäni on ihan perus käyttöhuoltoon liittyvä asia
kesän odotuksia t. mka