KESÄLLÄ VIROON.
-
Joo,homma olis edelleen toteutettavissa mutta,oisko joku halukas avustamaan matkan järjestelemisessä? Itselle kun näyttää taas työt tuottavan ainakin toistaiseksi ongelmia.
Apuja tarvis myös sen takia että itse olen virossa jo juhannuksesta tonne heinäkuun lopulle,eli täällä päässä tarvis järjestely apuja,suostuisko esim.lada-jussi?? Voisin kyllä sitten tulla tallinnaan vastaan ja toimia esim. oppaana haapsaluun.
,halukkaita kyllä tuntuu reissuun olevan riittävästi jotta matka kannattaa järjestää. 

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
- Lada-Jussi
kiitoksia luottamuksesta! minä en kyllä ole mikään kovin kokenut matkan järjestäjä ja puuhaa riittää ton farmin, töiden ja opiskelun kanssa. Näillä näkymin olisin kyllä itsekin lähdössä.... vaatiiko toi nyt suuri ponnisteluja täällä päässä, kun vaan saa porukat tallinnaan ja sä neuvoisit sieltä eteenpäin?jasu35 kirjoitti:Joo,homma olis edelleen toteutettavissa mutta,oisko joku halukas avustamaan matkan järjestelemisessä? Itselle kun näyttää taas työt tuottavan ainakin toistaiseksi ongelmia.Apuja tarvis myös sen takia että itse olen virossa jo juhannuksesta tonne heinäkuun lopulle,eli täällä päässä tarvis järjestely apuja,suostuisko esim.lada-jussi?? Voisin kyllä sitten tulla tallinnaan vastaan ja toimia esim. oppaana haapsaluun.
,halukkaita kyllä tuntuu reissuun olevan riittävästi jotta matka kannattaa järjestää.

lada-jussi kirjoitti:kiitoksia luottamuksesta! minä en kyllä ole mikään kovin kokenut matkan järjestäjä ja puuhaa riittää ton farmin, töiden ja opiskelun kanssa. Näillä näkymin olisin kyllä itsekin lähdössä.... vaatiiko toi nyt suuri ponnisteluja täällä päässä, kun vaan saa porukat tallinnaan ja sä neuvoisit sieltä eteenpäin?[/quote]
Enpä minäkään ennen ole tämmöisiä matkoja järjestellyt
,mutta on siinä sen verran ponnisteluja että ensin pitää saada kaikilta lähtiöiltä sitova ilmoittautuminen ja tietysti rahat,eli jokainen ilmoittaa oman ja tietysti myös mukaan lähtevien perheenjäsenten nimet ja syntymäajan sekä auton rek.numeron. Sen jälkeen meillä on jo tiedossa miten isolle porukalle matkaa lähdetään tilaamaan,kun matka on tilattu niin tiedetään tarkka hinta ja silloin jokaisen ilmoittautuneen pitää myös rahat matkan järjestäjälle lähettää jotta matka voidaan maksaa,sen jälkeen kokoonnutaan satamaan viimeistään tuntia ennen laivaan menoa ja jaetaan liput,eli matkalle lähtö ei tämän kummallisempi juttu ole mutta se majoitus virossa on kielitaidon puutteesta johtuen sitten vähän isompi juttu,jos joku on yhteydessä esim.LADA6:en kanssa niin voisi vaikka häneltä vähän apuja kysellä,en tiedä että saako esim.sinne haapsalun vanhalle lentotukikohdalle leiriytyä,se olis ainakin ilmainen.
,haapsalussa pitäisi myös olla jossain lähellä leirintäalue mutta en tiedä missä,pari hotellia kyllä tiedän mutta heinäkuussa tuskin on tilaa niinkin isolle porukalle kun nyt näyttäis olevan lähdössä ja hotellit on kalliita. 
Enpä minäkään ennen ole tämmöisiä matkoja järjestellyt

Haapsalussa on suomalaisen perheen ylläpitämä leirintäalue "Pikseke". (karavaanarien suosiossa ja paikkoja 17, joten voi olla tukkonen)
http://www.albinet.com/camping/
ajo-ohje:
http://www.voppari.com/baltia/kuvat/pikseke.gif
http://www.albinet.com/camping/
ajo-ohje:
http://www.voppari.com/baltia/kuvat/pikseke.gif
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- veli alexei
- Moderaattori
- Lada-Jussi
Haluaisiko RTJN65 olla järjestelijänä? sinulla on kansainvälistä kokemusta ja niin "vähän" noita vireillä olevia projektejaRTJN65 kirjoitti:No 2.7. vois lähteäkkin ja tulla seuraavana päivänä pois. Siinä olis sopiva aika sitten valmistautua tohon 6-11.7. alkavaan Formula 1 turnaukseen.
Saas nähdä saako nappiksen silloin jo ajoon.

- veli alexei
- Moderaattori
Voin ottaa osaa järjestelyihin, mutta en yksin. Pitää jokin komitea tähän saada.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Tosta tartteis tehdä oma projekti.
Siis ensin sitovat ilmoittautumiset. Sitten tehdä lista lähtijöistä. Sitten kerätä hynät (varmat lähtijät). Sitten tilata liput. Jakaa liput rallipaikalla. Ohjata porukka perille.
Pankista vaan oma tili projektille vähäksi aika ja homma liikkeelle.
Hmm.... harkitsen maanataihin
.
Siis ensin sitovat ilmoittautumiset. Sitten tehdä lista lähtijöistä. Sitten kerätä hynät (varmat lähtijät). Sitten tilata liput. Jakaa liput rallipaikalla. Ohjata porukka perille.
Hmm.... harkitsen maanataihin

Lada rules
Just noin,eli tämän asian kun joku ottais osaaviin käsiin hoitaakseen.RTJN65 kirjoitti:Tosta tartteis tehdä oma projekti.
Hmm.... harkitsen maanataihin.

Joo,itse olen ainakin tulossa juhannuksesta 1 kuukaudeksi sinne virtsuun eikä vielä koskaan ole ollut mitään hirveätä,sitä minä olen näille muillekkin kerholaisille yrittänyt sanoa.Lada 6 kirjoitti:Odotame kaik viros suomen kerhon jäsemeita tänne ja avustame jos on joku ongelma.
Ei täälä ole niin hirve kuin puhutakse.