1700i-moottorin paino?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

1700i-moottorin paino?

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ei edes lada-info moisessa auttanut. Kukaan punninnut?
Vauhdin tae - alamäki
Avatar
arpati
Viestit: 757
Liittynyt: 4.10.2003 21:05
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

En ole mutta 1500 lohko painoi jotain paljon (muistissa 14 - 15 kg enemmän :? ) enemmän kuin fiatin 1.5 sohc lohko (tempra) äkkiseltään en muista mitä painaa... Eikä taida olla ny vaakaa sopivasti :?
124/2101 practical beauty
Avatar
LamaAjanElvis
Viestit: 561
Liittynyt: 10.5.2004 21:24

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

minuakin on mietityttänyt ladan koneen painot... aika isoja ne kokoisekseen ovat ulkoapäin.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ainakin meinasi olla persesuoli aika pitkällä kun Jankosille tuon 1500:n corollan takpaksiin nostin. On muuten veikeä ajaa kun tuo klöntti kyydissä. On kyllä käypäinen puntari mutta punnittava kone puuttuu. Entiseltä myllyltä peräisin oleva jauho- /viljavaaka, taitaa riittää 400kg:n kieppeille ja tarkkuutta 100g. Olisi tuo tc pitänyt puntarissa käyttää ennen purkua, mutta kun puntari ja kone 20m metriä toisistaan, molemmat painaa "riitävästi" kun yksin nostelee ja vielä portaat välissä. Heikkoutta kai...
Vauhdin tae - alamäki
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10251
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

jossain teoksessa vertailtiin Ladan koneen ja Mossen 1500 koneen painoja, huvittavaa siinä oli se että Mossen kokonaan alumiininen kone oli 10 kg painavampi kuin Ladan vain kannestaan alumiininen, olikohan noiden painot 100 ja 110 kg, en muista nyt ihan tarkalleen ja sitten mitä apulaitteita mahtaa sisältyä painoon?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Lada-Jussi kirjoitti:jossain teoksessa vertailtiin Ladan koneen ja Mossen 1500 koneen painoja, huvittavaa siinä oli se että Mossen kokonaan alumiininen kone oli 10 kg painavampi kuin Ladan vain kannestaan alumiininen, olikohan noiden painot 100 ja 110 kg, en muista nyt ihan tarkalleen ja sitten mitä apulaitteita mahtaa sisältyä painoon?
Muistelen kanssa M21:n koneen ja laatikon olleen ihan miehekkään painoisia vaikka olivatkin "läpeensä" alumiinia. (tietysti pl. sylputket jne.)Lohkon ja kuoren paino ei sittenkään kai ole merkittävä? M21:n alumiinista muistan, että sitä pystyi myös hitsaamaan mitä ei kaikkia muita pystynytkään.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3665
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Mulla on harmaa muistikuva että se painaisi jotain 120-130 kg.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada_VFTS
Viestit: 209
Liittynyt: 22.1.2004 12:15
Paikkakunta: Korpilahti
Viesti:

1700i:n paino

Viesti Kirjoittaja Lada_VFTS »

Olisko kenelläkään varmaa tietoa virallisella paperilla tuosta painosta, kun olisi muutoskatsastuksessa tuo tieto tarpeen.
Rahalla saa ja Nivalla pääsee
Vastaa Viestiin